Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on vanhempien ihmisten seksi - siis 50+? Tekosiveät älkööt avatko!

Vierailija
04.02.2010 |

Olen itse 40+ iässä ja siksi joskus mietin tällaisia. Ja tulee se kaikille jossain vaiheessa eteen, ja tuskinpa kukaan haluaa, että seksielämä loppuu vaihdevuosien myötä kokonaan.

Vähenevätkö naisen seksihalut siis kovasti? Kuivaako paikat? Sattuuko? Orgasmiherkkyys?

Pakko kysyä, koska ikäihmisten (ärsyttävä termi, mutta tarkoitan siis 50+ ja sitä vanhemmat) seksistä puhutaan mediassa edelleen sievistellen ja kiertoilmauksin. Miten "kaunista" ja hellää se on... mutta missä vaiheessa se sellaiseksi "utuiseksi" muuttuu, meillä se on miehen kanssa ainakin vielä aika rajua ja suoraviivaista naimista.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosikollani on nyt alkaneet, on 55 vuotias.

Vierailija
22/30 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tahti on hiukan harventunut mutta muuten ihan samanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN 63V JA MIEHENI 68V. Halut on vähentyneet kummallakin,mies voipi haluta useamminkin ,kuin minä.En tiedä vaikuttiko kohdun leikkaus eli poisto.Itestäni vain tuntuu ,että olin halukkaampi ,ennen leikkausta .Sairaudet voivat vanhemmilla ihmisillä ,ja akloholin liika käyttö vaikuttaa potessiin.

Vierailija
24/30 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme nappia naamaan ja jopas alkaa vitjamunat sykkimään.

Vierailija
25/30 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sanotaan että muuten samalaista kuin nuorempana mutta tarvitaan sinen pilleri.

Vierailija
26/30 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa! Eniten olen nauttinut 50+ iässä. 

Vv ei vaikuttanut mitenkään, vapautti vain nauttimaan entistä enemmän! Vielä nyt 60+ ikäisenäkään ei ole ongelmia kostumisessa eikä kiihottumisessa vaikka sehän tietty riippuu intohimosta taitavaa rakastavaa kumppania kohtaan. 

On ihanaa nauttia läheisyydestä, toisen lämmöstä ja kosketuksesta ja lopulta rakastella. Torkkua hetki sylikkäin ja aloittaa uudestaan...

Vierailija
27/30 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää uudet ketjut älkääkä näitä vanhoja...

Vierailija
28/30 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa. Miehestä ei ole mihinkään ja haukkuu vain minua.

Vierailija
29/30 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei oikeastaan ole olemassa

Vierailija
30/30 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi mennä seksiosioon näiden aloitustesi kanssa? Mikä erioikeus sulla on vaikika oletkin vanha?