Me ei sitten päästykään natoon
Stoltenberg perui aiemmat puheensa ja piti turkkia niin tärkeänä natomaana.
Pikkuisen olen pettynyt.
Mitäs nyt keksitään? Hommataanko oma ydinase?
Kommentit (116)
Diplomatiaa. Turkki on jo jäsen ja haluaa tulla kuulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kuin pikkulapsi, luuli että option voi ottaa sitten kun huvittaa.
Siitä voit syyttää aiempia päättäjiä kuten Halosta, Tuomiojaa ja Lipposta esim.
Keskimääräinen hakuprosessi on kestänyt useita vuosia joten olisi ollut todella poikkeuksellista jos Suomi olisi päässyt jäseneksi ihan samantien.
Päästään me, tapahtuu yllättävä käänne!
T selvänä näkijä
Eikös Naton etu pitänyt olla, että jäsenmaat päättävät YKSIMIELISESTI? Paitsi silloin, kun Turkki päättää epämiellyttävästi.
Ei varmasti päästä jos hallitus on sitä mieltä että Turkin terot on OK ja Turkille ei saa myydä aseita? Ei kait Suomi Natossa edes puolustaisi Turkkia.
Relax natoon ollaan menossa. Tie ei vain ollut suora.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti päästä jos hallitus on sitä mieltä että Turkin terot on OK ja Turkille ei saa myydä aseita? Ei kait Suomi Natossa edes puolustaisi Turkkia.
Onko meillä täällä sellaisia? Miten erdogan voi tietää Suomen asiat paremmin kuin Suomi itse?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naton kannattajat on varmaan koronarorokotteen ottaneita lampaita. Bää.
Rehdissä ja sivistyneessä (HAHHAHHAHHAAA!) RyschLandiassa ihmisiä kuolee kuin meren mutaa ja koronalääkärit "ihan yllättäen" putoavat parvekkeelta.
Niin äärettömän valistunut maa, joka teurasti älymystönsä yli sata vuotta sitten.
Eivät elä musikat kovin pitkään.
Erdogan pelaa kahdella puolella. Ihan varmasti on Venäjän kanssa tehnyt jonkinlaisen sopimuksen, ja samalla kiristää NATOa, että saa sotia vapaasti kurdeja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Relax natoon ollaan menossa. Tie ei vain ollut suora.
Jep , matka tosiaankin alkoi heti kimurantista mutkasta ! Missähän suoraa on näkyvissä ? Mutkaselta ja kuoppaiselta tieltä näyttää .
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuvitteliko joku i diootti oikeasti, että sinne pääståån?!
Piti olla läpihuutojuttu. Tai niin annettiin ihmisten ymmärtää.
No päästäänhän me Natoon! Politiikka on arvovaltataistelua,jossa koetellaan kärsivällisyyksiä! Asiat ei tapahdu hetkessä! Kärsivällisyys palkitaan Natojäsenyydellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä täällä sellaisia? Miten erdogan voi tietää Suomen asiat paremmin kuin Suomi itse?
Juurihan se vasemmistoliitto niin ilmoitti että PKK ei ole terojärjestö ja Turkille ei myydä aseita, hallituksessa istuva puolue. Erdolle tämmöiset ilmoitukset on bensaa liekkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Erdogan pelaa kahdella puolella. Ihan varmasti on Venäjän kanssa tehnyt jonkinlaisen sopimuksen, ja samalla kiristää NATOa, että saa sotia vapaasti kurdeja vastaan.
Ja Suomi ja Ruotsi jätettiin Nato välitilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on kuin pikkulapsi, luuli että option voi ottaa sitten kun huvittaa.
Siitä voit syyttää aiempia päättäjiä kuten Halosta, Tuomiojaa ja Lipposta esim.
Mun mielestä on kohtuutonta syyttää näitä entisiä päättäjiä. He teki vaan kuten kansan enemmistö kannatti. Ei tarvitse mennä vuottakaan taaksepäin, kun selvä enemmistö suomalaisista vastusti jäsenyyttä.
Joo. Huolestuttavaa viestintää. Olen ihmeissäni.