Mitä mieltä miehestä jolla on rallipenkki, ratti ja polkimet sekä kaareva iso pelinäyttö sisustuselementtinä olohuoneessa?
Toki ovat myös kovassa pelikäytössä joten ei se pelkkä sisustuselementti ole
Kommentit (101)
En pidä pelaamista mitenkään huonona tai nolona harrastuksena, joten sinänsä olisi ok. Kohtuus kuitenkin senkin, kuten kaiken muunkin suhteen, eli (peli)addiktia en puolisoksi huolisi.
Harrastusvälineet voisi olla toisessa huoneessa, ei olohuoneessa.
Jäänyt johonkin nuoruusvaiheeseen, ei aikuistunut.
Muakaan ei haittaa itse pelivälineet ja pelaaminen, mutta rallipelit on tylsiä ja turhia.
Miksi ne pitää olla olohuoneessa? Minullakin on, mutta eri huoneessa. Nehän olisivat olohuoneessa vain tiellä.
Ylipäätään outoa, jos koko asunnosta tehdään alttari tietylle harrastukselle. Esim. moottoripyörä talvella sisällä asuintiloissa jne...
Samaa kuin mitä ajattelen naisesta joka tissitopissa ja mikroshortseissa pomputtelee palloa pääministerin virka-asunnon takapihalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitää olla olohuoneessa? Minullakin on, mutta eri huoneessa. Nehän olisivat olohuoneessa vain tiellä.
Ylipäätään outoa, jos koko asunnosta tehdään alttari tietylle harrastukselle. Esim. moottoripyörä talvella sisällä asuintiloissa jne...
Missä sitten? Ei ne makkarissakaan voi olla. PItäisikö pelivälineille olla oma huoneensa? Se olisi hienoa, mutta ei kaikilla ole varaa yli isoihin kämppiin.
Juuei. Hankkis elämän. Mieslapsi. Lihoo ja laiskistuu pelatessa.
Ajattelisin että Huh, tuota rennosti sisustukseen suhtautuvaa miestä ei varmaan haittaisi mun olkkarin täyttävät kissojen kiipeily- ja raapimapuut.
Naisille on aina ongelma jos miehen huomio on jossain muualla kuin naisessa vaikka nainen itse ei huomioi miestä lainkaan tai valehtelee että huomioi vaikka tekee vain asioita mitä itse haluaa ja väittää että mies halusi
Olen ostanut miehelleni joululahjaksi ratin ja polkimet autopeliin. Pelaan itsekin. T. 52-vuotias ränkkätäti
En ymmärrä naisten kommentteja, jos ne on edes naisten. Yks parhaita harrastuksia mitä kumppanilla voi olla. On kotona ja voi yhdessäkin pelata. Mä taas en huolis mitään baarissa roikkuvaa kaljanimikä junttia. Mun mies loistava isä, urheilee ja pelailee vapaa-ajalla ja syksyt käydään metsällä. Addiktiot on sitten erikseen, mutta mulle olis kyllä turn on tommonen näky, tosin varmaan me joku muukin pelihuone keksittäis kun olkkari, kaks konetta kumminki pitää saada mahtumaan.
Jos pitää minut ja oman tietokonenurkkaukseni friendzonella, niin mikäs siinä, voidaan tutustua. Jos mies tunkee minut välittömästi girlfriendzonelle, johon ei tietokonenurkkaukseni mahdu, niin eipä maksa vaivaa tutustua enempää.
Joku ihmetteli miksi tietokone pitää olla olkkarissa. Minkä tiellä se tietokone on? Minulla olisi olohuone tyhjä ja ilman käyttöä, ellei tietokone olisi tänne laitettu. Eikä rahaakaan ole niin paljoa ylimääräistä, että voisi hankkia niin ison asunnon, että tietokoneolohuone ja olohuone, jossa ei ole koskaan ketään oleilemassa, olisivat erikseen. Olohuone on minulle viihdekeskus. Muuta käyttöä en ole olohuoneelle vielä keksinyt tähän 40 ikävuoteen mennessä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naisten kommentteja, jos ne on edes naisten. Yks parhaita harrastuksia mitä kumppanilla voi olla. On kotona ja voi yhdessäkin pelata. Mä taas en huolis mitään baarissa roikkuvaa kaljanimikä junttia. Mun mies loistava isä, urheilee ja pelailee vapaa-ajalla ja syksyt käydään metsällä. Addiktiot on sitten erikseen, mutta mulle olis kyllä turn on tommonen näky, tosin varmaan me joku muukin pelihuone keksittäis kun olkkari, kaks konetta kumminki pitää saada mahtumaan.
Aika monet vanhemmat naiset ei tunnu tykkäävän kun niiden mielestä ei kuulu tykätä. Ei ne asiasta mitään ymmärrä saati että edes vaivautuisi koittamaan. Surullista, onneksi uusi sukupolvi tietää paremmin ja nuoret naisetkin osaa ajatella aivoillaan eikä toistaa jotain massamielipidettä. Tytöstä polvi paranee.
Ei oikein tajua. Ei niiden vermeiden takia, vaan sen takia, että kaikki ralli- ja ratapelit perustuu niiden ratojen ulkoa opetteluun. Eli en ihan jaksaisi hinkata samoja ratoja illasta toiseen (oletan, että näitä ei työaikaan käytetä).
Terve harrastus kaljoitteluun verrattuna, mutta aikaa tuossa tuhraantuu paljon, jos simuja harrastaa pärjäämismielellä.
Mua ei haittaisi yhtään, mutta sohvalla lojuva jääkiekkoa tölläävä kaljamaha kuvottais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen harrastus on naiselle ongelma?
Eihän se olekaan, jos nainen saa roudata myös omat harrastuskamat sisustukseksi olohuoneeseen. Vaikka tankotanssitangon.
Tehköön.omassa asunnossaan mitä lystää.
Kunnon rattisetti, suuret näytöt ja penkit on niin kallis kokonaisuus, että jos on ollut varaa sellainen rakentaa pelaamiseen, niin mies on melkoinen massikeisari.
Olen 37 ja hyväksyn. Pelaan itsekin tosi paljon.