Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Itsellinen nainen hankkii lapsen 2000 eurolla ilman miestä

Vierailija
12.06.2022 |

Tampereen Yliopistossa itselliset äidit nelinkertaistuneet vuodessa (2021). Enää lapset eivät tarvitse miestä lainkaan, koska miehiä ei yhteiskunnassa tarvita enää kuin verojen maksuun.

Tämä on aivan loistava uutinen kaikille naisille, sillä nyt miestä ei tarvita lainkaan! Eikö?

https://yle.fi/uutiset/3-12480461

Kommentit (1034)

Vierailija
61/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton aivo pesua tää nyt on?

Täähän on oikeasti mahtava juttu ja se kuuluu musta ihan valtion perustehtäviin tarjota naisille hedelmöityshoitoja halvalla. Kyllä mä mielelläni maksan veroja näin hyvän asian puolesta! Miehet kelpaavat enää tosiaan vain yhteiskunnan työmyyriksi ja veronmaksajiksi mahdollistamaan tätä unelmaa. Oikein ja luonnollista. 

Kuten ylen jutusta +  äitien kokemuksista täällä voit lukea, monet heistä maksavat hedelmöityshoidoistaan pitkän pennin itse. Isiltä ei lypsetä elareita. Äidit hoitavat lasten kulut itse. Miehiltä ei vaadita juuri mitään. Jos syntyvyyden kasvu on yhteiskunnalle tärkeää, mahdollinen veronmaksajien panos kääntyy loppupeleissä positiiviseksi.

Ihmettelen miten tämä kääntyy taas siihen, että "miehet maksavat kaiken". Miten niin?

Ja jos miehet eivät alun alkaenkaan ole lapsia halunneet, mikä tämä ongelma oikein on? Heitä riistetään - miten? Ajatteletteko te siis jäävänne muutamaa satunnaista yhdyntäkertaa vaille? Sekö tekee miehistä pelkkiä työmuurahaisia joita "käytetään"?

Vierailija
62/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on kuin yksinhuoltaja ja itsellinen äiti, vaikka se "isä" asuisi samassa talossa.

Niin minunkin ex nainen sanoi. Oli kotona ja uhriutui yksinhuoltajaksi kun minä olin töissä. En sietänyt sellaista kohtelua, joten otin eron. Nyt lapset ovat viikkoviikko-systeemillä, eikä se yksinhuoltaja onnistu millään. Minun elämässäni vapaa-aika ja ikävä lapsia on lisääntynyt. Voin sanoa että noilla kommenteilla mitä täällä viljellään, ne osuvat lopulta omaan nilkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlainen valtataistelu tässäkin, koetaan että nainen  "pääsee niskan päälle?"

Nainen on niin vahvasti niskan päällä jo muutenkin, että tämä on vain yksi naula lisää miesten arkkuun. Turhautuminen ja syrjäytyminen tulee lisääntymään entisestään, se on varmaa. 

En oikein ymmärrä. Täällä ja irl naiset näyttävät ainakin voivan päivä päivältä huonommin. Voit katsoa tämän myös ihan tilastoista.

Vierailija
64/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlainen valtataistelu tässäkin, koetaan että nainen  "pääsee niskan päälle?"

Nainen on niin vahvasti niskan päällä jo muutenkin, että tämä on vain yksi naula lisää miesten arkkuun. Turhautuminen ja syrjäytyminen tulee lisääntymään entisestään, se on varmaa. 

Väitätkö, että jossain on iso liuta miehiä, jotka ehdottomasti haluaisivat ryhtyä näiden kohta 40 täyttävien naisten lapsien isiksi? Ja jos he eivät saa sitä olla, turhautuvat ja syrjäytyvät?

En usko. Olen melko varma, että kukaan ei tässä kuviossa varsinaisesti menetä mitään. Te ette huolisi noita naisia lastenne äideiksi, eivätkä he teitä puolisoikseen. Väkipakolla yhteen meneminen ei tekisi ketään onnellisemmaksi eikä estäisi syrjäytymästä.

Vierailija
65/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten miksi vaivautua. Pankin siementen luovuttaja on sentään terve ja siittiöt eläviä eikä tarvitse koskea mieheen, olla hengenvaarassa ja tartuntavaarassa.

Tästäpä asennemallia kaikille.

Vierailija
66/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta siittiöiden luovuttajat etsitään ja niistä tulee isinä maksumiehiä.

Vierailija
67/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein että tasapuolisuuden nimissä julkisen puolen hoitoihin pääsee myös ilman miestä. Siitä huolimatta vaikka itsestäni ei siihen olisi. En pystyisi siihen yksin. Mutta jos joku toinen pystyy niin hyvä ettei tarvitse enää kymppitonnien säästöjä.

Siis mikä tasapuolisuus tai tasa-arvoisuus tässä on ja kenen kanssa? Mitä vastaavaa palvelua miehet saavat? Miksi valtion pitää kustantaa lapsia naisille, joille miehet eivät kelpaa?

Vierailija
68/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakeja ei luoda takautuvasti.

Vierailija
69/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain sinkkuna lapsen hoidoilla ilman miestä, mutta se maksoi kyllä enemmän kuin tuo. Yhteensä meni n 10 000 euroa hoitoihin ja lääkkeisiin.

Hinnat vaihtelee, kustannukset muodostuvat aina hoidossa käytetyistä laboratoriotarvikkeista ja erityisvälineistä sekä hoitoon osallistuvien ammattilaisten (lääkärit, embryologit, IVF-hoitajat, potilaskoordinaattorit) käyttämästä ajasta.

Meillä on vaimoni kanssa kaksi, hän synnytti molemmat ollaan äitejä erottelematta.

Lapsilla on sama luovuttaja joten ovat täyssisaruksia. Hintaa minkä maksoimme en tässä paljasta.

Tuossa aikaisemmin joku sanoo että menee kapakkaan ja poimii sieltä jonkun jonnen yhdeksi yöksi.

Kuka täyspäinen nainen niin tekisi? Haluaisi lapsellen ihan kenet vaan isän, minkälaisen tahansa jonka taustoista ja elämäntyylistä, yhtään mistään ei voi mennä takuuseen?

Sitä en myöskään ymmärrä mitenkään mitä miehillä voi olla sitä vastaan että naiset hankkii lapsen yksin, maksaa siitä? Nainen joka maksaa pitkän pennin tullaksen äidiksi on melkoisella varmuudella todella vahvasti motivoitunut äidin rooliin ja valmis kaikkeen siihen vastuuseen jonka lapsi mukanaan tuo. 

Kuitenkaan sitä ei meille suotaisi vaikka miehet valittaa elatusmaksuista ja pallosta jalassa ja yrittävät laistaa ja luistaa parhaansa mukaan vastuuta. Sekö tässä harmittaa että nainen ei välttämättä tarvitse mieheltä muuta kuin hieman spermaa, hoitaa lopun sitten ihan itse? Että naisella on tämä valta ja mahdollisuus hankkia lapsi jota mies ei edes haluaisi mutta ei soisi sitä pystyttävän hankkimaan ilman miehen osallistumista fyysisesti? 

Jep. Suomi on täynnä poikia, jotka eivät koskaan kasva miehiksi, vaikka ikää olisi 30+. Nainen nähdään pelkkänä reikänä, lapset riesana ja rahanmenona.

Kasvatetaanko pojat ja tytöt vieläkin niin eri tavoin, kun on edelleen tavallista, ettei mies tee mitään? Joo käy töissä, mutta rahat menee omaan taskuun, ei perheen elatukseen. Käyhän nainenkin töissä. Suomessa nainen tekee kaiken.

Vierailija
70/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hankkivat & kustantavat yksinään ne lapset, joita miehet eivät halua.  Miehet eivät häviä mitään. On siis keksittävä kuvitteellinen syy siihen, että miehiä taas sorsitaan.

Vierailija
71/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatananpalvojia naiset jotka haluavat lapsen mutteivat miestä. Pahoja ihmisiä ovat.

Vierailija
72/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntarinoita on tietysti moneksi.

Ja nyt pitää erottaa uutisen tarina tulkinnoista; uutisen tarinassa ei ollut miesvihaa, siinä ei otettu kantaa siihen, miksi tuohon päätökseen on tarkalleen päädytty. 

Onko se vapautta miehistä, että nainen ei onnistu saamaan miestä edes yhdeksi yöksi saati parisuhteeseen, joten pitää käyttää miesten luomaa teknologiaa? 

Minä en naisena lähtisi leveilemään tuollaisella. Jos nyt jätetäänkin huomioimatta se, että lähes kaikki teknologia on miesten keksimää ja ylläpitämää, niin tuo on vähän sama asia kuin minä leveilisin sillä, että naisen piti pelastaa minut 50kg tangon alta penkkipunnerruksessa, kun omat voimat eivät riittäneet. 

Miehelle 50kg penkkipunnerrus on aika helppo juttu ja naiselle miehen saaminen parisuhteeseen on yhtä helppoa kuin minulle Pirkka-sipsipussin hakeminen lähikaupasta. 

Miksi vaivautua kauppaan ostamaan Pirkka-sipsejä, kun pikkukiviä saa ulkoa paljon helpommin? Itse en halua jakaa elämääni ihan kenen kanssa tahansa. Lopputuloksena kun voi olla painajaismainen elämä, mutta mikäs siinä, jos se jollekin kelpaa.

Vierailija
73/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatananpalvojia naiset jotka haluavat lapsen mutteivat miestä. Pahoja ihmisiä ovat.

Kuinka omistautunut isä sinä olisit lapsillesi? Kuinka huomaavainen puoliso vaimollesi? Kerro toki lisää miten toimisit pienten lasten isänä.

Vierailija
74/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut ja näiden viestien ylänuolet paljastavat miten vähän naiset arvostavat miehiä. En ihmettelisi, vaikka naisviha jatkossa yleistyisi, koska on päivänselvää, että naiset jo nyt vihaavat ja halveksivat miehiä hyvin laajasti.

Ensin sunkin kannattaa katsoa peiliin miten toisia kohtelet. En ihmettele yhtää jos naiset alkaa hankkia lapsia yksinään. Itsekkin saanut kuulla niin paljon kommentteja kuinka helpaa hauskan pitoon, muttei mies halua mitään vakavaa tai lapsia. Siinä jää vaihtoehdot sitten siihen että alkaa katsoa seuraavaa tai itsenäisesti perustaa perheen.

Ei niitä top20% -miehiä vain riitä kaikille, silloin jos ei sellaiselle kelpaa niin pitää tarkistaa oma taso ja edetä sen mukaan. Panomiehille ei useimmat kelpaa kuin panoksi, sehän on ihan selvä asia. Ja on se varmaan mukavaa sille lapsellekin kasvaa ilman isää: "Äiti, kuka mun isi on?". "En tiedä, ei siinä putkilossa lukenut nimeä". 

Vierailija
75/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain sinkkuna lapsen hoidoilla ilman miestä, mutta se maksoi kyllä enemmän kuin tuo. Yhteensä meni n 10 000 euroa hoitoihin ja lääkkeisiin.

Tuo summa kuulostaa oikeammalta kuin 2000 euroa, siis jos siinä ei ole mitään yhteiskunnan maksamaa tukea mukana. 

Vierailija
76/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ketjut ja näiden viestien ylänuolet paljastavat miten vähän naiset arvostavat miehiä. En ihmettelisi, vaikka naisviha jatkossa yleistyisi, koska on päivänselvää, että naiset jo nyt vihaavat ja halveksivat miehiä hyvin laajasti.

Ensin sunkin kannattaa katsoa peiliin miten toisia kohtelet. En ihmettele yhtää jos naiset alkaa hankkia lapsia yksinään. Itsekkin saanut kuulla niin paljon kommentteja kuinka helpaa hauskan pitoon, muttei mies halua mitään vakavaa tai lapsia. Siinä jää vaihtoehdot sitten siihen että alkaa katsoa seuraavaa tai itsenäisesti perustaa perheen.

Ei niitä top20% -miehiä vain riitä kaikille, silloin jos ei sellaiselle kelpaa niin pitää tarkistaa oma taso ja edetä sen mukaan. Panomiehille ei useimmat kelpaa kuin panoksi, sehän on ihan selvä asia. Ja on se varmaan mukavaa sille lapsellekin kasvaa ilman isää: "Äiti, kuka mun isi on?". "En tiedä, ei siinä putkilossa lukenut nimeä". 

Köyhä mies siellä?

Vierailija
77/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hankkivat & kustantavat yksinään ne lapset, joita miehet eivät halua.  Miehet eivät häviä mitään. On siis keksittävä kuvitteellinen syy siihen, että miehiä taas sorsitaan.

Näin juuri. Tiedän laajasta tuttavapiiristäni muutaman itsellisen äidin ja he ovat suoraan sanottuna niin kamalia tyyppejä, että en voi edes kuvitella kenenkään miehen elävän heidän kanssa.

Vierailija
78/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselliset äidit 🤦

Vierailija
79/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs nainen hankkii lapsen jolla ei ole isää elämässään. Mut ku mä haluan, mä ja mä.

Ei lasta itsekkyyden takia hankita vaan rakkaudesta siihen vielä olemattomaan lapseen.

Tätä ei mies, ainakaan kaltaisesi, tajua koskaan.

Kyllä se on sitä äärimmäistä julmuutta ja vielä omaa lastaan kohtaan, tehdä siitä isätön tarkoituksella ja jo ennen syntymää. Tätähän ei tajua voimaantunut ja patriarkaatin kahleista vapautunut seksityötä ylpeänä tekevä nainen.

Vierailija
80/1034 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mitä minä en miehenä ole ymmärtänyt on se miksi naiset ei hanki useammin lapsia yksin ja miksi naisten mielestä se lapsen hoitovastuu pitää jakaa juuri miehen kanssa eli pitäisi olla se ydinperhe? Miksi vauvaa toivova nainen ei hanki lasta yksin ja jaa hoitovastuuta muiden naisten kanssa tai ystävien kanssa esimerkiksi?

Olen itse 31 vuotias velamies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan