YLE: Itsellinen nainen hankkii lapsen 2000 eurolla ilman miestä
Tampereen Yliopistossa itselliset äidit nelinkertaistuneet vuodessa (2021). Enää lapset eivät tarvitse miestä lainkaan, koska miehiä ei yhteiskunnassa tarvita enää kuin verojen maksuun.
Tämä on aivan loistava uutinen kaikille naisille, sillä nyt miestä ei tarvita lainkaan! Eikö?
Kommentit (1034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Moni nainen ei ymmärrä kuinka raskasta on olla yksinhuoltajana, varsinkin kun lamaa pukkaa päälle. Työpaikat menee alta ja sosiaalietuuksia leikataan roimalla kädellä.
Jaksamisia..
mies54v
Moni lerppasetä ei ymmärrä, että naisilla on koulutus, työ ja toimeentulo. Parempi elintaso kuin minkä saavuttaa jonkun työttömän, päihdeongelmaisen nysväkkeen vaimona.
Nuo on ihan omia valintoja, jos jaot on noin huonot. Turha marista, itse valitsit
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Yksin on hyvä, jos vaan jaksaa lasta hoitaa yksin.
Ei mikään pakko yksin olla. Perustaa hoitoringin muiden sinkkuäitien kanssa tai palkkaa yhteisen hoitajan. Myöskin kunnalla on tilapäiseen tarpeeseen hoitopaikkoja.
Tämä on hyvä uutinen, 2000 e ei ole paljon mitään. Itsekin olen vakavasti pohtimassa lapsen hankkimista yksin, koska kunnon miestä ei vain löydy ja itselläni alkaa lisääntymisikä tulla loppuun pian. Säästöjä ja sijoituksia on, joten voin hyvin jäädä töistä pois ja hoitaa lasta kotona mahdollisimman pitkään. Pitäisi varmaan hakeutua klinikalle vielä tämän vuoden puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Moni nainen ei ymmärrä kuinka raskasta on olla yksinhuoltajana, varsinkin kun lamaa pukkaa päälle. Työpaikat menee alta ja sosiaalietuuksia leikataan roimalla kädellä.
Jaksamisia..
mies54v
Moni lerppasetä ei ymmärrä, että naisilla on koulutus, työ ja toimeentulo. Parempi elintaso kuin minkä saavuttaa jonkun työttömän, päihdeongelmaisen nysväkkeen vaimona.
Nuo on ihan omia valintoja, jos jaot on noin huonot. Turha marista, itse valitsit
mies54v
Joo tiedän että miehen surkeuskin on naisen syy, samoin sinun impotenssisi. Siksipä sanoudunkin irti miehistä.
Minulla on kaksi aikuista lasta.
Olet lapsellinen.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisia..
mies54v
mies54v
Joo tiedän että miehen surkeuskin on naisen syy, samoin sinun impotenssisi. Siksipä sanoudunkin irti miehistä.
Minulla on kaksi aikuista lasta.
Olet lapsellinen.
mies54v
Kypsempi ja vastuullisempi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sinkkuna lapsen hoidoilla ilman miestä, mutta se maksoi kyllä enemmän kuin tuo. Yhteensä meni n 10 000 euroa hoitoihin ja lääkkeisiin.
Puola: 500e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isättömiä lapsia kaivataankin lisää.
Suurin osa lapsista on aina ollut käytännössä isättömiä. Tuskin sinäkään edes tiesit, mitä isäsi teki työkseen tai mistä hän piti. Kotileikissä kukaan ei halua olla isä koska isä ei tee mitään, on vain pois, "töissä".
On parempi kokonaan ilman isää kuin että joku laiminlyövä, lupauksensa toistuvasti syövä labiili ja itsekäs alkoholisti sotkee lasten elämää ja käyttäytyy väkivaltaisesti.
Panemme tämän pskakierteen poikki.
Puhu van omasta puolestasi. Useimmilla lapsilla oli asiat toisin. Vanhempia ei voi moittia, lapsuus oli oikein hyvä
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Mitä hiton aivo pesua tää nyt on?
MÄDÄTYSTÄ
Mies tarvitaan vain elareita maksamaan. Tyhmät.
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisia..
mies54v
Haha, päivän paras setäselitys! Naiset ei ymmärrä lasten saannin seurauksia!
Ja pikkanen oikeistohaistattelukin vielä perään: "Odottakaas, me kyllä teiltä leikataan, koska ette älyä antaa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sinkkuna lapsen hoidoilla ilman miestä, mutta se maksoi kyllä enemmän kuin tuo. Yhteensä meni n 10 000 euroa hoitoihin ja lääkkeisiin.
Paljon halvemmaksi olisi tullut viettää intiimi ilta ilman ehkäisyä jonkun puolitutun tai vieraan miehen kanssa.
Hyi, kuka haluaa lapsen jonkun baaripanon kanssa, jolla voi olla ties mitä tauteja eikä siittiöiden laadusta tiedä? Muutenkin joku kaljaveikko ällöttää. Klinikalla luovuttajan terveys testataan, samoin perinnölliset sairaudet. Siellä tietää mitä saa ja voi myös esittää toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisia..
mies54v
Haha, päivän paras setäselitys! Naiset ei ymmärrä lasten saannin seurauksia!
Ja pikkanen oikeistohaistattelukin vielä perään: "Odottakaas, me kyllä teiltä leikataan, koska ette älyä antaa!"
Tämä. Ne ovat kyllä miehet, jotka eivät ymmärrä lastensaannin seurauksia ja tämä näkyy yhteiskunnassamme päivittäin vaille isän rakkautta jäävien lasten, perheväkivallan ja rikkonaisten perheiden paljoutena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se noin paljon maksoi?
Eikö se ole aika helppoa spruutata siittiöitä kohtuun oikealla hetkellä. (Sen hetken voi kotonaan tarkistaa ovulaatiotikuista.)
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on kuin yksinhuoltaja ja itsellinen äiti, vaikka se "isä" asuisi samassa talossa.
Jep. Ja kuinka paljon helpompaa onkaan olla oikeasti yksinhuoltaja, kun ei tarvitse vääntää kenenkään kanssa turhista asioista ja saa olla äiti vain lapselle, ei myös lapsen isälle, joka on lapsen syntymän jälkeen taantunut teinin tasolle. Pahimmillaan isä vielä huutaa ja raivoaa ja käyttäytyy kaikin tavoin väkivaltaisesti sen lisäksi, että kieltäytyy osallistumasta millään tavalla perhe-elämään ja hoitamasta lasta, jota on saattanut vielä haluta itse enemmän.
Sitä on lapsiperhearki valitettavan monessa kodissa. Kuinka toivonkaan, että olisin hankkinut itsekin lapsen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tarvitaan vain elareita maksamaan. Tyhmät.
Ette te edes maksa. Monesti nähty palstalla miten neuvotte toisianne heittäytymään työttömäksi jne.
Miksi ihmeessä teistä pitäisi isiä ja puolisoita tehdä kun ei teistä siihen ole.
Pelatkaa vaikka, kunnes kuolette.
Elareiden kanssa pitää viivytellä mutta kuitenkin aina maksaa lopulta ettei tule seuraamuksia.
Nämä ketjut ja näiden viestien ylänuolet paljastavat miten vähän naiset arvostavat miehiä. En ihmettelisi, vaikka naisviha jatkossa yleistyisi, koska on päivänselvää, että naiset jo nyt vihaavat ja halveksivat miehiä hyvin laajasti.
Vierailija kirjoitti:
Jaksamisia..
mies54v
Moni nainen ei tiedä, että lapsen voi hankkia yksinkin, ei tarvitse siitä hyvästä palvella jotain mieslasta.
No nyt tietää.
Olisinpa itsekin tiennyt tuon. Minulla meni 8 v saada joku tekemään lapsi kanssani, ja vaikka hän lupasi kaksi, suostui sitten vain yhteen. Olin jo 35 siinä vaiheessa.
Paljon luotettavampi tapa saada lapsi.
Lisäksi nyt on joka tapauksessa eri mies kuin lapsen isä, mutta täytyy kestää exän mieslapsikiukuttelua kaikissa perhejuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ketjut ja näiden viestien ylänuolet paljastavat miten vähän naiset arvostavat miehiä. En ihmettelisi, vaikka naisviha jatkossa yleistyisi, koska on päivänselvää, että naiset jo nyt vihaavat ja halveksivat miehiä hyvin laajasti.
Tässä on nyt kumminkin kyse vain siitä, että saa lapsen jos haluaa
Moni rakastaa miestä, joka ei kuitenkaan suostu tekemään lapsia yhdessä, ja hänestä on pakko erota sen vuoksi.
Kukaan ei hanki lasta yksin, jos hänellä on rakastava puoliso joka sellaisen hänen kanssa haluaa tehdä.
Eli ne lasta haluavat miehet eivät myöskään tässä tilanteessa menetä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ensin sunkin kannattaa katsoa peiliin miten toisia kohtelet. En ihmettele yhtää jos naiset alkaa hankkia lapsia yksinään. Itsekkin saanut kuulla niin paljon kommentteja kuinka helpaa hauskan pitoon, muttei mies halua mitään vakavaa tai lapsia. Siinä jää vaihtoehdot sitten siihen että alkaa katsoa seuraavaa tai itsenäisesti perustaa perheen.
Isättömiä lapsia kaivataankin lisää.