Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (1988)
Hah hah, olen inhonnut lähes kaikkia noita sanoja mitkä on tähän mennessä mainittu. Suurimmaksi osaksi niitä käytetään landella, siis Hgin ulkopuolella koska yksikään noista inhokeista ei ole stadin slangia vaan väännöksiä jostain junttimurteista. Osa on selvästi alkuperältään kun Hgiin maalta muuttaneet ovat kuulleet tai ymmärtäneet jonkun slangisanan väärin ja ovat yrittäneet päteä ja olla kuin aito stadilainen, tuloksena juuri em. ärsyttäviä sanoja. Ehkä ärsyttävin kuitenkin noista on tuo broisku ja kakkosena ranut.
Joo, hyi hitto. Poriseminen Oulusta ja parranpärinää jostain hämeen suunnalta ilmeisesti?
Perheenlisäys.
Silloin jos julkkikselle tulee koira, hän ei todellakaan tule äidiksi, niinkuin lööpeissä hihkutaan!!! Ällöä.
Ansiokas. Kummallinen täytesana, joka ei oikeastaan tarkoita mitään.
Pikkarit. Oon aina inhonnut tätä sanaa lapsesta asti.
Eilen osui silmääni jossain ruoka-aiheisessa ketjussa sana "markkis" jolla tarkoitettiin ilmeisesti margariinia.
Loppupeleissä, itse asiassa, lähtökohtaisesti.
Yleensä kaikki lyhenteet, joista en aina edes ymmärtänyt, mitä tarkoittaa.
Maikkari, epis, leppis, eskari, kasari, ysäri, bestis ....ym
En jaksanut lukea koko listaa, mutta mainitaan tässä nyt se ihan karsein eli DINNERI!
Vierailija kirjoitti:
Kikkeli ja pippeli aikuisen miehen elimestä. Ei jatkoon. Se penis on oikein toimiva perussana.
Penis on hirveä nimi.
Vierailija kirjoitti:
Tahtotila
EsiHENKILÖ
Asiakkuus (ennen ihan vaan asiakas)
Meni roska silmään (miksei voi ihan vaan sanoa että itketti
Esihenkilö on niin hölmön kuuloinen sana, että en suostu sellaista käyttämään. Miksi ei voi olla vaan esimies ja esinainen?
Upgreidasin voikulin rajapinnan metukalla...
Huikea ja matka, jotka toistuvat lähes kaikissa televisio-ohjelmissa. Pitäisi ihan laissa kieltää niiden käyttö. "Tämä on ollut huikea matka.." (helvettiin)
Ja ihan yleisesti: Nanna. (Siis kun puhutaan karkeista).
Vierailija kirjoitti:
Voikkaleipä
Se on voikkuleipä.
Voikka on voimistelu.
Ei kiinnosta voikka, ei loikka.
Saisko pikaiset limpsat?