Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (1988)
Kylkeen.
Ai että sapettaa aina kun joku selittää jostain ateriasta että kylkeen joku tumma olut tms.
Tussu. Tulehan tyttö tussuttelemaan sedän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kestoillaan (kun käytetään kestovaippoja)
Puistoillaan
Pottaillaan
Tissitellään
Perhepeteillään
Masu, massu, masukki, tiheän imun kausi, hulinat... Siis tällainen ällöttävä lässyttävä äitiyskieli. Olen ihan täynnä jo nyt, vaikka oma lapsi ei ole vielä edes syntynyt.
Punkku, valkkari, kuohari, skumppa
Vierailija kirjoitti:
Masu, massu, masukki, tiheän imun kausi, hulinat... Siis tällainen ällöttävä lässyttävä äitiyskieli. Olen ihan täynnä jo nyt, vaikka oma lapsi ei ole vielä edes syntynyt.
Masu sanan käyttö vieläpä aikuisten kohdalla tyyliin onko masun toiminta hidastunut tai mun masu ei toimi : voi oksennus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masu sanan käyttö vieläpä aikuisten kohdalla tyyliin onko masun toiminta hidastunut tai mun masu ei toimi : voi oksennus!
Jep! Ja jos puhutaan raskausvatsasta ja vaikka jossain ryhmässä pyydetään masukuvia. Hyi v*.
Mahtavaa. Sitä hoetaan nykyisin joka välissä. Siis aivan mahtavaa...
Kuitti. Instan kommenttikenttään tuli heti X:ltä (joku tyhjäpää julkkis) viiltävä kuitti.
Kehopositiivinen = läski. Muodokas = läski. Iso tyttö = läski.
Sanoittaa, seitsenvuotias, seitsentoista, ottaa koppi, taapero sæætænæ! Päikky, poikkis, tapailumies tai - nainen.
Kaikki jotka liittyy naisen siihen. lETTU,RÖMPSÄ JNE.On törkeää nimitellä naisen sitä tuollaisilla nimillä.Sieltä tulee lapsetkin. Miksi meidän miesten niitä kutsutaan hienoilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoittaa, seitsenvuotias, seitsentoista, ottaa koppi, taapero sæætænæ! Päikky, poikkis, tapailumies tai - nainen.
Noista seitsenvuotias on minulle oikein. Mutta jos joku puhuu iästä +10 tai +30 kuulostaa säätiedotukselta. Plus jälkeen jos joku on päälle jonkun kymmenluvun!
Öyhöttää.
Se ei edes tarkoita mitään.
Supparit= supistukset
Miso =misoprostoli niminen lääke jota käytetään synnytyksen käynnistelyissä
meijän neiti =perheen tytär
"Misolla saatiin suppareita aikaan ja sit meijän neiti syntyi"
Nykyään ja varsinkin urheilussa kaikki on huikeaa...
Esim. narratiivi julkisessa keskustelussa. Jotkut esiintyjät osaavat ja haluavat puhua puhdasta suomen kieltä, se on ihailtavaa ja niin mukavaa kuunnella.
Puhtailla murteillakin on oma paikkansa ja aikansa.
Tunnetuuttaan, kauhee sanahirviö! Ennen sanottiin tunnettavuuttaan, siis taivutus sanasta tunnettavuus eikä tunnetuut.
Monessa asiassa on nykyisin menty alaspäin jonnekin pöpistasolle.
Asiakas: tarvitseeko nostaa kassalle (iso wc-paperipakkaus)?
Kassa: Ei vältsi
Vältsi??? Välttämättä??.