Aion kostaa uskottomuuden vuosien päästä
Takaisinmaksun aika koittaa, kun lapset ovat riittävän isoja ja omillaan. En lähde vielä, koska en jaksa lasten viikko-viikko-elämää jossain kerrostaloluukussa, ja suhde toimii nytkin ihan hyvin. Elämä sujuu näinkin.
Mutta toisen teot kaihertaa koko ajan taustalla. Mulla ei ole tarvetta tehdä yhtä rumasti, mutta kun aika on, niin vain lähden. Mulle ei tehdä noin.
Kommentit (296)
Ei sinun tarvitse odottaa vuosia. Ikävä juttu, mutta et koskaan tule saamaan kostoasi. Mies löytää toisen ja lähtee ihan itsekseen. Siinähän odotat mehukasta kotoasi sitten yksin niiden lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että jaksat ajatella lapsia! Harva vanhempi nykyisin asettaa lapsia itsensä edelle.
Itse tekisin ehdottomasti juuri noin.
Kiitos tuesta! Juuri näin aion toimia, ja on täysin yhdentekevää mitä muut sanoo täällä tai muualla. Nykyään erotaan liian helposti ja lapset jää heittopusseiksi. Meillä siis EI ole rakkaudeton liitto, jos joku niin luulee.
Ei nyt oikein rakkausliitolta kuulosta kun puhut pettämisestä ja kostosta vuosien päästä. Kielii enemmänkin huonosta itsetunnosta tai päälakeen asti ylettyvistä veloista jos tuohon liittoon jäät (muka lasten vuoksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin aikoinaan tehdä samoin, mutta en ole vieläkään seitsemän vuoden jälkeen lähtenyt. Yhteiselo sujuu riittävän hyvin, mutta unohtanut en ole enkä myöskään ole antanut anteeksi. Katkera minusta vain tuli, joten suosittelen kuitenkin lähtemään heti.
Lue tarkemmin. Slummielämä ja lasten reppureissut ei kiinnosta. En katkeroidu vaan elän elämääni suunnitelmallisesti.
Jokaisella on nyrkkeilymatsissakin suunnitelma. Se muuttaa, kun toinen lyö sua naamaan.
Sullekin saisi tapahtua niin. Sen verran psykopaatilta vaikutat.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelin aikoinaan tehdä samoin, mutta en ole vieläkään seitsemän vuoden jälkeen lähtenyt. Yhteiselo sujuu riittävän hyvin, mutta unohtanut en ole enkä myöskään ole antanut anteeksi. Katkera minusta vain tuli, joten suosittelen kuitenkin lähtemään heti.
Tarkoitatko, että elätte edelleen yhdessä, mutta sinä katkerana?
Ei kai voi jäädä katkeruutesi huomaamatta puolisolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että elätte edelleen yhdessä, mutta sinä katkerana?
Ei kai voi jäädä katkeruutesi huomaamatta puolisolta.
On kyllä toiset ihmiset omituisia.
Mieleni tekisi sanoa, että jopa tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että jaksat ajatella lapsia! Harva vanhempi nykyisin asettaa lapsia itsensä edelle.
Jatkaisit pettäjän kanssa. Joka pettää vielä toisenkin kerran.
Wau miten mahtavaa elämää. Luuletkos, että lapset ei muka huomaa mitään, kun asiat on päin v.ttua?
Sotkuista on jo aikaa. Nyt on ollut jo vuosia tasaista, onnellista elämää. Perhe voi paremmin kuin koskaan.
Mikä hiton pelle sä oikein nyt olet. Sun piti kostaa vuosien päästä ja pettäminen tapahtui jo vuosia sitten. Ja vielä et ole saanut mitään tehtyä. Et sä koskaan mihinkään uskalla lähteä. Pelkkä suunpieksiä sinä olet.
Mikä sulle antoi nyt motiivin tulla tänne avautumaan. Mitä oikein odotat tältä?
Joskus se puolison pettäminen sitten kai vaan avaa sen tollonkin silmät. Etkö antanut vaimollesi kunnon seksiä vai olitko muuten vaan mies vailla tekoja. Voisit meille sen nyt kertoa.
Lapset on tärkeintä maailmassa. Aikuisten sotkut ei kuulu niille. Lapset voi parhaiten yhdessä kodissa. Siksi odotan siihen asti, kunnes lapset on isoja.
Uhraat elämäsi lapsille? Entä kun lapset on maailmalla löydätkö sinä oman onnesi sieltä halvasta vuokrayksiöstä?
Silloin on jo varallisuutta niin, että voi vaikka ostaa toisen ulos.
Eli ainoa motiivi sulla on raha. Säälittävä ääliö.
Todellakin toivon, että vaimosi jättää sut ajoissa.
Anteeksianto ei ilmeisesti kuulu sanavarastoosi.
Kerrataan vielä pääsyy pysyä tässä, kun sisälukutaito on joillakin niin heikko: lapset. Rahan merkitys on kokonaisuudessa olemattoman pieni. Tärkeintä on, että on yksi yksikkö, yksi koti, jossa koko perhe asuu. Kysy vielä, jos jäi jotain epäselväksi.
Yksi kysymys olisi.
Tietääkö vaimosi sun katkeruudestasi?
Ei tässä mitassa. Hän ei olisi nyt niin tasapainoinen ja onnellinen, jos kertoisin. Häntä pitää suojella.
Suojella miltä?
Olet kyllä mielenterveyspotilas.
Kiitos diagnoosista, terveisiä täältä suljetulta!
Suojella asioilta, jotka horjuttaa hänen henkistä tasapainoaan, koska se vaikuttaa suoraan perheen hyvinvointiin. Hän on turvattomasti kiintyneenä melko hauras ja tarvitsee hyvin empaattista, hellävaraista kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue tarkemmin. Slummielämä ja lasten reppureissut ei kiinnosta. En katkeroidu vaan elän elämääni suunnitelmallisesti.
Jokaisella on nyrkkeilymatsissakin suunnitelma. Se muuttaa, kun toinen lyö sua naamaan.
Sullekin saisi tapahtua niin. Sen verran psykopaatilta vaikutat.
Eli tässäkin taas petetty on taas psykopaatti ja pahin rikollinen. Jep jep, onnea sulle!
Uskottomuudessa ei ole mitään väärää. Nauttisit sinäkin elämästä, etkä vain hautoisi kostoa.
HEI! Ei ole mitään järkeä! Jos se on tapahtunut vuosia sitten!
Heti lährä pitänyt eikä , vasta silloin se on voinut ukoltas unohtua on olettanut, että oot anteeksi antanut!!
Heti jättää ukkos on Elatusvelvollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuesta! Juuri näin aion toimia, ja on täysin yhdentekevää mitä muut sanoo täällä tai muualla. Nykyään erotaan liian helposti ja lapset jää heittopusseiksi. Meillä siis EI ole rakkaudeton liitto, jos joku niin luulee.
Ei nyt oikein rakkausliitolta kuulosta kun puhut pettämisestä ja kostosta vuosien päästä. Kielii enemmänkin huonosta itsetunnosta tai päälakeen asti ylettyvistä veloista jos tuohon liittoon jäät (muka lasten vuoksi).
Lue mun vastaukset tarkemmin. Rakastan lapsiani. Se on asia numero yksi koko maailmassa. Ja jos vaimokin on tyytyväinen, niin mitä se sua hiertää?
Onhan se ihan mahdollista, että jää suhteeseen, mutta omalla luvalla ottaa vapaan suhteen hyvät puolet itselleen aina tilaisuuden tullen.
lähtisit muuten heti, mutta miehen rahoilla on kiva loisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko puhunut vaimosi kanssa tästä katkeruudesta? Jos haluatte vielä jatkaa kuitenkin yhdessä voisiko jostakin pariterapiasta tmv olla apua? Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta jos suhde muuten ok kannattaisi yrittää...
On puhuttu ja käyty terapiassa. Koko ajanhan me yritetään, ja hyvin menee. Ei meillä ole tässä hetkessä mitään hätää.
Lopeta sitten se koston hautominen, ilman sitä olette onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisen teot kaihertaa koko ajan taustalla. Mulla ei ole tarvetta tehdä yhtä rumasti, mutta kun aika on, niin vain lähden. Mulle ei tehdä noin.
Yksi pikkujuttu: SULLE TEHTIIN JO.
Ajattelin samoin. Elin melkein 20 v. katkerana eroa odottaen. Lapsen sairauden vuoksi ei voitu erota aikoinaan. Nyt olisi sen eron aika, mutta yllättäen sain kuulla olevani vakavasti sairas. Onneksi olen kuitenkin elänyt riittävän hyvän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ette lähdet kostamaan ja vuosien päästä kertoo että olet katkeroitunut jo. Sillähän siihen kostoonkiin tähtäät.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ihan mahdollista, että jää suhteeseen, mutta omalla luvalla ottaa vapaan suhteen hyvät puolet itselleen aina tilaisuuden tullen.
Jos on mies, jolla flaksi ei käy, niin voi käydä vaikka thaihieronnassa tai jossakin bordellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue mun vastaukset tarkemmin. Rakastan lapsiani. Se on asia numero yksi koko maailmassa. Ja jos vaimokin on tyytyväinen, niin mitä se sua hiertää?
Ei mua hierrä, ei ole tapana hautoa kostoja. Voit rakastaa niitä lapsia ilman että asutte puolisosi kanssa saman katon alla, mutta sinähän se olit joka ei ollut valmis lähtemään. Eli miksi avauduit edes täällä? Sinä olet tyytyväinen, lapset ovat tyytyväisiä, vaimo on tyytyväinen - joten mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
lähtisit muuten heti, mutta miehen rahoilla on kiva loisia
Siis just tällasia pällejä hirveen moni meistä miehistä valitettavasti on. Ei osata lukea eikä kirjoittaa.
Kylläpä kommenttien sävy muuttui kun selvisi, että ap on mies. Ensin oltiin puolella ja sitten vastaan....