Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä mikä tarve miehillä on puhua existään

Vierailija
12.06.2022 |

Vaikka ei kysytäkään. Yks sano tinderissä että edellinen suhde oli sellanen, että täältä match ja viikon päästä muutti sen luo. Kommentoin jotain ja oli viestiä laittanu näkemisestä, mutta otin koki matchin pois.

Eri asia tuollaisen kertominen livenä, kun tietää vähän paremmin ja jos on puhetta, kuin luettuna.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puhuu monesti existään. Ymmärrän tietysti, koska ovat olleet osa hänen elämäänsä. Mutta auta armias, jos itse satun jotain omista existäni mainitsemaan. En halua kuulla, en halua kuulla, alkaa huuto välittömästi. 

Vierailija
2/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyl kiinnostanu kuulla kui ihana joku on ollu, että on pitäny ihan viikon päästä muuttaa yhteen 😉

Enkä kyl tiiä ees haluaisinko sellaista miestä, jolla noin nopeaa toimintaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhelle kerran sanoin että ei mua kiinnosta kuulla kuinka joku nainen ei antanu sulle pil l ua, vaikka oisit halunnu.

Jälkeen päin en ihmettele yhtään miksei antanu. Ihmettelen vaan missä mielenhäiriössä olen senkään tyypin kanssa ollu.

Ap

Vierailija
4/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhelle kerran sanoin että ei mua kiinnosta kuulla kuinka joku nainen ei antanu sulle pil l ua, vaikka oisit halunnu.

Jälkeen päin en ihmettele yhtään miksei antanu. Ihmettelen vaan missä mielenhäiriössä olen senkään tyypin kanssa ollu.

Ap

Ainnii, kyl se lopetti sen sitten, mutta miten ääliöitä miehet voivat ollakaan.

Vierailija
5/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies alkoi selittämään eksästään silmät loistaen silloin, kun olin tullut pitkän matkan päästä käymään hänen luonaan. Mietin, että tämänkö takia oikeasti tulin tänne saakka. Olimme tavanneet jo pari kertaa aiemmin ja jutelleet toista kuukautta tinderissä, mutta mistään tuollaisesta ei ollut näkynyt merkkejä.

Tuli olo että mies teki sen tahallaan korostaakseen, kuinka minä en ole mitään verrattuna eksään. Halusi saada epävarman olon, ja siinä kyllä loistavasti onnistui.

Vierailija
6/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on yksi elämä, johon kuuluu menneisyys. naiset taas voivat aina aloittaa kaiken alusta, jos eivät ole tyytyväisiä kulkemaansa polkuun tai ovat muuten sikailleet elämänsä pilalle.

Vierailija
7/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehillä on yksi elämä, johon kuuluu menneisyys. naiset taas voivat aina aloittaa kaiken alusta, jos eivät ole tyytyväisiä kulkemaansa polkuun tai ovat muuten sikailleet elämänsä pilalle.

juuri tästä syystä naiset viihtyvät suuremmissa kaupungeissa. pienellä paikkakunnalla menneisyys ja teot muistetaan, mutta suuressa kaupungissa voi aina aloittaa uudestaa, kun on massan suojassa ja kukaan ei tiedä mitä pahaa on aiemmin tehnyt

Vierailija
8/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla ole esimerkiksi tarvetta kertoa kellekkään uudelle, että mulla oli kerran mies seksuaalisesti percet march sain siltä monta kertaa päivässä, se pystyi ja halusi jatkaa vaikka tuli, pystyi tulemaa useita kertoja peräkkäin. Mikä tarve mulla on tollasia selittää. Jos joku kysyis "millainen seksielämä on ollu edellisissä suhteissa" nii vastaisin tyyliin suht aktiivinen (tai jotain). Tai jos asiasta satuttais muuten vaan keskustelemaan, mutta hyvin yleisellä tasolla puhuisin asiasta.

Ap

Vierailija
9/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Onko kovin nuorini vielä? Ehkä kaipaa sinulta enemmän huomiota, kun ei sitä saa pönkittää oloaan puhumalla vanhoista ("olen kelvannut"). Ahdistaako nykyinen suhde, vanhoista höpöttäminen voi olla suhteen tiedostamatonta koettelua... jopa sabotaasia. Jos suhde on sinulle tärkeä, osoita enemmän rakkautta. Jos olet vain hyväksikäyttämässä, ignooraa.

Vierailija
10/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuus, hylkäämisen pelko. Jos nainen tekee tätä, 90% varmuudella daddy-issueita.

Vierailija
11/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset vain ovat "narsistisia" sillä tavalla, että haluavat ihan jatkuvasti huomiota. Eivät he mieti, miltä heidän juttunsa toisesta tuntuu, kun heillä kerran on tilaisuus suoltaa omiaan. Epäkypsäähän se on.

Vierailija
12/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, ei siis kyse ollut suhteesta vaan vasta vielä tinder viestittelystä

Ap

Vierailija
13/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies alkoi selittämään eksästään silmät loistaen silloin, kun olin tullut pitkän matkan päästä käymään hänen luonaan. Mietin, että tämänkö takia oikeasti tulin tänne saakka. Olimme tavanneet jo pari kertaa aiemmin ja jutelleet toista kuukautta tinderissä, mutta mistään tuollaisesta ei ollut näkynyt merkkejä.

Tuli olo että mies teki sen tahallaan korostaakseen, kuinka minä en ole mitään verrattuna eksään. Halusi saada epävarman olon, ja siinä kyllä loistavasti onnistui.

Kyllä, hän käytti sitä keinona alistaakseen sinut, saadakseen sinut helpommin kontrolliinsa - kenties tiedostamattaan ja hermostuksissaan. Pelko siitä, ettei hän olisi eniten vallassa.

Vierailija
14/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Onko kovin nuorini vielä? Ehkä kaipaa sinulta enemmän huomiota, kun ei sitä saa pönkittää oloaan puhumalla vanhoista ("olen kelvannut"). Ahdistaako nykyinen suhde, vanhoista höpöttäminen voi olla suhteen tiedostamatonta koettelua... jopa sabotaasia. Jos suhde on sinulle tärkeä, osoita enemmän rakkautta. Jos olet vain hyväksikäyttämässä, ignooraa.

En ole ap, mutta mitä luulet kuinka paljon tuollainen juttelu herättää haluja osoittaa miestä kohtaan enemmän rakkautta? Ei yhtään. Tuollainen käytös ajaa vaan kauemmaksi.

Vierailija
15/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffasin yhden miehen kanssa joka puhui kuolleesta vaimostaan kuin Äiti Teresasta, ja kun sekään ei riittänyt niin kehui edellistä panoaan "parhaaksi ikinä". En suostunut toisille treffeille ja sekös tätä kyseistä miestä hämmästytti.

Vierailija
16/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista jos tästäkin saa jonkun sukupuolivammailun aikaiseksi. Itsellä on melko paljon eriasteisia ex-naisystäviä ja se on aikalaillla fiftysixty että onko ihminen jäänyt johonkin menneisyyteen jumiin ja jankkaa existä. Bonuksena nämä naisten exät ovat järjestään olleet traumatisoivaa sorttia mielenvikoineen.

Miesten välisissä keskusteluissa exät vilahtelevat taas harvoin.

Vierailija
17/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen tuo myös exänsä uuteen suhteeseen.

Vierailija
18/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää siis oli viiskymppinen äijä, ite olen nelikymppinen ja ei kai tuon suhteen alkamisesta kovin kauaa ollu edes ollu. Siis tyyliin viiden vuoden sisään, en muista kaikkea keskustelua.

Vierailija
19/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet alkaa heti puhumaan siviilistatuksestaan heti ensi kerran kun heidät tapaan olettaen että olen heistä kiinnostunut vaikka tilanne olisi mikä. Eksistäkin puhutaan jos mies on sinkku, yksi meni hiljaiseksi kun hän puhui eksästään Mikkelissä, sanoin että kappas vaan mummohan on sieltä seuduilta.

Vierailija
20/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9, ei siis kyse ollut suhteesta vaan vasta vielä tinder viestittelystä

Ap

Aa! Sori. Tuota... Kuulostaa siltä - enkä tietenkään voi sanoa kuin pelkän pinnallisen vaikutelman perusteella - että hän on kyllästynyt viestittelyynne. Mutta ei päästä irti, koska sinä pidät hänet kroonisesti kummallisessa positiossa? Ehkä hän kokee, että hyväksikäytät häntä antamalla toivoa, mutta hänen tehtävänsä on vain ruokkia fantasiaasi. Ehkä hän kokee, että olet itsekäs, että kummallinen tilanne ei ole jatkuessaan hänelle niin antoisa. Mutta hän ei halua ns. "astua miinaan" eli jatkaa hyväksikäytettävänä olemista. koska se ärsyttää, hän koettelee sinua olemalla oma itsensä. Vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme