Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä mikä tarve miehillä on puhua existään

Vierailija
12.06.2022 |

Vaikka ei kysytäkään. Yks sano tinderissä että edellinen suhde oli sellanen, että täältä match ja viikon päästä muutti sen luo. Kommentoin jotain ja oli viestiä laittanu näkemisestä, mutta otin koki matchin pois.

Eri asia tuollaisen kertominen livenä, kun tietää vähän paremmin ja jos on puhetta, kuin luettuna.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Onko kovin nuorini vielä? Ehkä kaipaa sinulta enemmän huomiota, kun ei sitä saa pönkittää oloaan puhumalla vanhoista ("olen kelvannut"). Ahdistaako nykyinen suhde, vanhoista höpöttäminen voi olla suhteen tiedostamatonta koettelua... jopa sabotaasia. Jos suhde on sinulle tärkeä, osoita enemmän rakkautta. Jos olet vain hyväksikäyttämässä, ignooraa.

Tää siis oli viiskymppinen äijä, ite olen nelikymppinen ja ei kai tuon suhteen alkamisesta kovin kauaa ollu edes ollu. Siis tyyliin viiden vuoden sisään, en muista kaikkea keskustelua.

Ap siis tämän kirjoittaja.

Vierailija
22/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle silloin 35v nainen selitti jatkuvasti exästään. Kaikessa oli mukana exä se ja välillä toinen exä. Kaikki olivat huippumenestyjiä, jostain syystä kuitenkin dumpanneet tämän nyt onneksi minulle exän. Todella rasittavaa kuunnella naiselta jatkuvasti exän saavutuksista, talosta, autosta purjeveneestä, julkkiskavereista itse se oli kuitenkin ihan tavallinen yh jonka mies lähti lapsettoman naisen kanssa viettämään lapsivapaata parisuhdetta. Mutta jännää oli kai sitten ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin työn perästä, saman maakunnan sisällä, ja naapurimaakuntaan. Aina uusia ihmisiä, töitä jne. Senverran kuulin, et exällä uusi; aattelin, et hyvä, kun löysi jonkun. Ei siis pidetty minkäänlaista yhteyttä ja ei erottu riidoissa tms.

Sitten, 8 vuoden jälkeen, soitin tädille, ikävissä merkeissä, niin yhtäkkiä mun exän ääni kuulu puhelimesta! wtf??? Ainoa mitä sanoi, et "kumma kun noin paljon lukee, eikä saa töitä". Sanoin siihen, et mitä sinä höpäjät, johan minä oon ollu kohta 8 vuotta töissä (oltiin molemmat työttömiä silloin). 

Ei siis kehunut nyksää eikä mitään. Tajusin, ettei tiennyt mun elämästä mitään: mullahan ois voinut olla se okt + vaimo + 2 lasta + mersu :) - Se ns. "keskiarvoelämä".

Ihan niinkuin aika ois jotenkin pysähtynyt hänen kohdallaan siihen viimeiseen puhelinsoittoon.

En tänäkään päivänä käsitä, mistä oikein oli kyse?

Voisko joku nainen vääntää mulle tämän rautalangasta?

Vierailija
24/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies tunnusti rakkautensa exäänsä vähän sen jälkeen kun olimme sopineet seurustelusta. Se "suhde" jäi lyhyeksi.

Vierailija
25/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin työn perästä, saman maakunnan sisällä, ja naapurimaakuntaan. Aina uusia ihmisiä, töitä jne. Senverran kuulin, et exällä uusi; aattelin, et hyvä, kun löysi jonkun. Ei siis pidetty minkäänlaista yhteyttä ja ei erottu riidoissa tms.

Sitten, 8 vuoden jälkeen, soitin tädille, ikävissä merkeissä, niin yhtäkkiä mun exän ääni kuulu puhelimesta! wtf??? Ainoa mitä sanoi, et "kumma kun noin paljon lukee, eikä saa töitä". Sanoin siihen, et mitä sinä höpäjät, johan minä oon ollu kohta 8 vuotta töissä (oltiin molemmat työttömiä silloin). 

Ei siis kehunut nyksää eikä mitään. Tajusin, ettei tiennyt mun elämästä mitään: mullahan ois voinut olla se okt + vaimo + 2 lasta + mersu :) - Se ns. "keskiarvoelämä".

Ihan niinkuin aika ois jotenkin pysähtynyt hänen kohdallaan siihen viimeiseen puhelinsoittoon.

En tajunnut tästä tarinasta mitään. Kuka täti, kenen nyxä?

Vierailija
26/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut tästä tarinasta mitään. Kuka täti, kenen nyxä?

Soittajan oli niin surkea sängyssä, että exänsä alkoi lesboksi ja iski soittajan tädin. Tädille soittaessa sitten vastasikin exä.

-eri

Vierailija
27/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ollut ketään muutakaan kenelle puhua. Miehet usein avautuvat vain naisille (yleensä kumppani tai -ehdokas) eivätkä osaa puhua miespuolisille kavereilleen. Padot aukeavat ja alkavat sitten käsittelemään eroa uuden naisen kanssa. Mikä on tietenkin hölmöä. Mutta miehiä ei monesti oikein kasvateta käsittelemään asioitaan rakentavasti eikä taitoja opetella sitten itsenäisesti aikuisenakaan.

Vierailija
28/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ollut ketään muutakaan kenelle puhua. Miehet usein avautuvat vain naisille (yleensä kumppani tai -ehdokas) eivätkä osaa puhua miespuolisille kavereilleen. Padot aukeavat ja alkavat sitten käsittelemään eroa uuden naisen kanssa. Mikä on tietenkin hölmöä. Mutta miehiä ei monesti oikein kasvateta käsittelemään asioitaan rakentavasti eikä taitoja opetella sitten itsenäisesti aikuisenakaan.

Tämä voi oikeasti monesti olla syynä. Miehellä on tarve käsitellä edellinen suhde, eikä äijäporukassa välttämättä puhuta tuolla tavalla henkeviä. Uuden naisen kanssa sitten haluaa puhua. Naiset käsittelevät nuo jutut kavereidensa kanssa.

On kuitenkin äärimmäisen tyhmää kertoa yhtään mitään exästä uudelle naiselle. Itse en ainakaan osaisi olla olematta mustis. Esim. mulle on kerrottu, mikä oli heidän ruokabravuurinsa edellesissä suhteessa, eikä todellakaan tehnyt enää mieli koskaan sitten laittaa sitä ruokaa. Ei ole mitään syytä, miksi mulle sellaista piti kertoa.

Jotkut ehkä tahallaan haluavat tehdä uudesta naisesta mustasukkaisen. Ns. pelaavat pelejä tuolla. Yksikin treffikumppani oikein kertoi huonosti päättyneestä suhteestaan, että kuinka aluksi se nainen oli niin ihana ja kaikki hänen tuttunsakin niin pitivät naista ihanana. Joo, tosi kiva kuulla. Ei jatkoon.

Vierailija
29/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä exän suhteen pituudesta. Ei minua haittaa, että mieheni puhuu yleisellä tasolla jostain, mikä tapahtui exän kanssa, koska olivat kuitenkin yhdessä neljä vuotta. Eri asia, jos jostain viikon tinderpanoistaan kertoo seksijuttuja.

Vierailija
30/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhelle kerran sanoin että ei mua kiinnosta kuulla kuinka joku nainen ei antanu sulle pil l ua, vaikka oisit halunnu.

Jälkeen päin en ihmettele yhtään miksei antanu. Ihmettelen vaan missä mielenhäiriössä olen senkään tyypin kanssa ollu.

Ap

Minun miehelläni on trauma edellisestä suhteesta. joskus joku samalla tavalla käyttäytyvä nainen muistuttaa häntä tästä eksäsätä. Hänestä on puhuttu sen verran että tiedän millaista miehellä silloin oli, muuten hän ei halua edes ajatella sitä ihmistä, eikä siis myöskään puhu hänestä.

Sitten on ex-vaimonsa, josta on vähän pakko välillä puhua. Ei tämä minua haittaa, hyvä vain kun puhuu jos joku vaivaa eikä haudo sisällään. Sen sijaan aloituksessa kuvattu tyyppi saisi välittömät lähtöpassit.

Vierailija
31/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä exän suhteen pituudesta. Ei minua haittaa, että mieheni puhuu yleisellä tasolla jostain, mikä tapahtui exän kanssa, koska olivat kuitenkin yhdessä neljä vuotta. Eri asia, jos jostain viikon tinderpanoistaan kertoo seksijuttuja.

Riippuu myös miten exästä puhuu. Pitäytyykö ns. faktoissa, vai alkaako vaikka ylistää exää. Esim. kun kertoo vaikka jostain ulkomaanmatkastaan, jos kysyn, että millä porukalla olit ja vastaa, että silloisen tyttöystävän, niin se on ihan ok. Mutta jos alkaa hehkuttaa, että ko. exän kanssa oli niin mahtavaa reissata, kun ex puhui monia kieliä ja oli niin hyvää seuraa reissuilla, niin se ei ole ok.

Vierailija
32/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentti oli totta mitä edellä,miehillä ei usein ole kelle puhua ihmissuhteista.pidän hyvänä merkkinä jos on asialliset välit exään.esim.erottu ystävinä, kun ei sovittu yhteen.tms. tiedän tyyppejä jotka hoitanut lapsensa ja myös ex vaimon asiat ok, vaikka löytynyt uusi kumppani.

joskus mies on saattanu menettää parisuhteen esim.petettyään itse ja nainen heittänyt ulos.tällöin mies saattaa haikailla, vuosikausia petettyä naista.uudelle naiselle tämä on aika huono lähtökohta.

naisilla voi olla samoja ongelmia.mies jätti ja nainen haikailee vuosia perään. tai ex oli väkivaltainen ja tuli traumoja ym.

ehkä kannattaa kysellä aluksi enemmän,mistä kyse eikä heti aloittaa suhdetta.

en tosian ymmärrä miksi uudelle ihmiselle käydä läpi kaikki ikävät asiat heti ensitapaamisella.

Vierailija
33/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämmöinen eksästä jutteleva mies kertoi, kuinka hänellä on suurin osa kavereista naispuoleisia ja bestiskin on nainen. Eli kyse ei ainakaan hänen kohdallaan ollut tästä.

Vierailija
34/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2022: nelikymppiset itkee tinderpanojaan netissä.

Vierailija
35/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut miesystävälle, että saa puhua eksistään jos haluaa, ja puhuukin aina joskus. Puhuminen on mulle ok, mutta se oli sitten jo vähän liikaa, kun mies lähetti mulle muutaman vuoden takaisen seksivideon itsestään ja jostain naisesta, en tiedä oliko nainen yhden illan hoito vai seurustelukumppani. Loukkaannuin, mies ymmärsi kun selitin että on vähän eri asia nähdä kuin kuulla, ja pyysi anteeksi. On tuon jälkeen varonut puheitaankin vähän, vaikka sanoin ettei tarvitse.

Vierailija
36/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien kanssa on usein kivaa harrastaa kaikenlaista! Varsinkin jos kotona ei saa.

Vierailija
37/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tämmöinen eksästä jutteleva mies kertoi, kuinka hänellä on suurin osa kavereista naispuoleisia ja bestiskin on nainen. Eli kyse ei ainakaan hänen kohdallaan ollut tästä.

Ahaa, no siinä tapauksessa aiempi näkemys on aivan täyttä potaskaa ja tämä sinun kokemuksesi on uusi Totuus. Kunnes tulee joku seuraava yksinäinen henkilö Todistamaan, että hänellä on erilainen kokemus. Sitten se jyrää tuon mitä sinä sanoit. Katsos kun vain yksi asia voi olla totta.

Vierailija
38/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tätä tarvetta ei naisilla ole vai? Suurin syy matchin hylkäämiseen on nimenomaan kun nainen alkaa puhua toisista matcheista, keskusteluissa mainita jatkuvasti kuinka exä ei ota koskaan lapsia huolehdittavakseen, kuinka exä ei koskaan tehnyt sitä eikä tätä. Exän kanssa sai kaikki tehdä itse jne. M37v

Vierailija
39/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, no siinä tapauksessa aiempi näkemys on aivan täyttä potaskaa ja tämä sinun kokemuksesi on uusi Totuus. Kunnes tulee joku seuraava yksinäinen henkilö Todistamaan, että hänellä on erilainen kokemus. Sitten se jyrää tuon mitä sinä sanoit. Katsos kun vain yksi asia voi olla totta.

En sanonut niin. Ei nyt tarvi herneitä kuitenkaan vetää.

Vierailija
40/64 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exien kanssa on usein kivaa harrastaa kaikenlaista! Varsinkin jos kotona ei saa.

No ei kyllä tulis mieleenkään exää kaivata enää mihinkään. Eiköhän ne kivat kokemukset löydy uusien kumppaneiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi