Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa pelimiehen? - kerätään esimerkkejä!

Vierailija
11.06.2022 |

Aloitan vaikka sillä että sanoo "ei toista voi omistaa". Kyseinen tyyppi yritti saada minut sen haremiin missä oli lukuisia muita naisia. Oikein limanuljaska jätkä.

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastavat pelimiehiä.

Pelimies kehuu naisia. Jos olet harmaavarpunen, pelimies kehuu sinua jumalaisen kauniiksi. Jos olet kaunis ja seksikäs mutta bimbo, pelimies kehuu älyäsi ja huumoriasi.

Suurin osa naisista rakastaa kehuja ja "herrasmiestä" silti. Tosiasilliset tarkoitusperät ovat seksin saaminen, ns. cockblokkaamisen estäminen ja aika usein se että pelimies haluaa saada naiset ihastumaan itseensä. Myös naiset joista pelimies ei ole kiinnostunut.

Miehet tunnistavat oikeat pelimiehet. Naiset eivät tunnista. Ehkeivät edes halua tunnistaa.

Vierailija
42/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on kuvailtu kokenutta naistenmiestä. Jäin miettimään, mikä ero on naistenmiehellä ja pelimiehellä. Lähinnä varmaan se, että naistenmies sitoutuu ja pelimies ei. Oma aviomieheni on tuollainen naistenmies, jolla on ollut paljon eri pituisia suhteita ja osaa lukea naisia, kuljettaa asioita eteenpäin, on itsevarma, ns liian hyvä ollakseen totta jne. Meni kuitenkin naimisiin. Toisaalta minä täytän monta kohtaa pelimieslistasta ja olen ollut ilmeisesti pelinainen, sitoutumiskammoinen sarjatapailija ja kuumaa-kylmää on ollut mun tyylini, ei mieheni. Silti minäkin olen naimisissa nykyään. Eli se, että joku täyttää nuo kaikki pahimmatkin pelimies/nainen luettelot, ei tarkoita, etteikö voisi sitoutua, kun kohtaa Sen Oikean.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäkohtelias ja loukkaava, ajattelee niin herättävänsä naisten kiinnostuksen.

Vierailija
44/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pelimies; minulla on vientiä, etkä sinä jää viimeiseksi naisekseni

jos saan vähänkin vinkkiä siitä, että pelaatkin itse.

Vierailija
45/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kilttimies olla pelimies??

Jos luet palstalta mitä mieltä naiset ovat kilttimiehistä, nin tuo on aika huono taktiikka.

Paremmin toimii sellainen kontrasti että mies on maskuliininen ulkoa, ja sitten nainen saa miehen herkän puolen heräämään. Jusdt tämä special nainen tietysti.

Miksi pelimies olisi mustasukkainen juuri siitä tietystä naisesta vaikka on monta naista, ja jos ei halua olla naisen kanssa? Estääkö ego?

Vierailija
46/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä on kuvailtu kokenutta naistenmiestä. Jäin miettimään, mikä ero on naistenmiehellä ja pelimiehellä. Lähinnä varmaan se, että naistenmies sitoutuu ja pelimies ei. Oma aviomieheni on tuollainen naistenmies, jolla on ollut paljon eri pituisia suhteita ja osaa lukea naisia, kuljettaa asioita eteenpäin, on itsevarma, ns liian hyvä ollakseen totta jne. Meni kuitenkin naimisiin. Toisaalta minä täytän monta kohtaa pelimieslistasta ja olen ollut ilmeisesti pelinainen, sitoutumiskammoinen sarjatapailija ja kuumaa-kylmää on ollut mun tyylini, ei mieheni. Silti minäkin olen naimisissa nykyään. Eli se, että joku täyttää nuo kaikki pahimmatkin pelimies/nainen luettelot, ei tarkoita, etteikö voisi sitoutua, kun kohtaa Sen Oikean.

Ei mitään eroa.

Naistenmies vs pelimies on jako jonka naiset tekevät korottaakseen taitavat pelimiehet, joista he pitävät, korkeampaan luokkaan.

Kyllä pelimieskin voi vakiintua. Tosin yleensä vasta vanhempana.

Naiset myös tekevät sen virheen että uskovat aina olevansa erityisiä. Moni niistä existäkin sanoi samaa kuin sinä, että heidän kanssaan mies lopulta vakiintui. Ehkä suhteenne kestää, ehkä ei.

Vierailija
47/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimies kehuu naisia. Jos olet harmaavarpunen, pelimies kehuu sinua jumalaisen kauniiksi. Jos olet kaunis ja seksikäs mutta bimbo, pelimies kehuu älyäsi ja huumoriasi.

Suurin osa naisista rakastaa kehuja ja "herrasmiestä" silti. Tosiasilliset tarkoitusperät ovat seksin saaminen, ns. cockblokkaamisen estäminen ja aika usein se että pelimies haluaa saada naiset ihastumaan itseensä. Myös naiset joista pelimies ei ole kiinnostunut.

Miehet tunnistavat oikeat pelimiehet. Naiset eivät tunnista. Ehkeivät edes halua tunnistaa.

Kyllä me naiset tunnistamme pelimiehet ihan yhtä hyvin kuin miehetkin. Miehet eivät tunnu tajuavan, että moni nainen nauttii pelimiehen seurasta. Sehän on ihanaa, kun joku kehuu. Sellaisesta miehestä otetaan ilo irti. Vain sovinistimiehet luulevat, että naiset haluaisivat vain vakavia suhteita, he eivät ymmärrä, että naiset voivat yksinkertaisesti vaan nauttia kokeneen pelimiehen kyydistä vähän kuin vaikkapa leffaillasta.

Vierailija
48/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään eroa.

Naistenmies vs pelimies on jako jonka naiset tekevät korottaakseen taitavat pelimiehet, joista he pitävät, korkeampaan luokkaan.

Kyllä pelimieskin voi vakiintua. Tosin yleensä vasta vanhempana.

Naiset myös tekevät sen virheen että uskovat aina olevansa erityisiä. Moni niistä existäkin sanoi samaa kuin sinä, että heidän kanssaan mies lopulta vakiintui. Ehkä suhteenne kestää, ehkä ei.

Tämä. Minunkin tuntemani pelimiehet menivät naimisiin, ja uskoivat tosissaan että tämä on nyt Se Oikea. Kun suhteet laimenivat ihan normaalien asioiden kuten lapsen saamisen takia, alkoi pettämisralli. Toinen petti minkä ehti kun vaimo oli viimeisillään raskaana.

Vierailija
49/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me naiset tunnistamme pelimiehet ihan yhtä hyvin kuin miehetkin. Miehet eivät tunnu tajuavan, että moni nainen nauttii pelimiehen seurasta. Sehän on ihanaa, kun joku kehuu. Sellaisesta miehestä otetaan ilo irti. Vain sovinistimiehet luulevat, että naiset haluaisivat vain vakavia suhteita, he eivät ymmärrä, että naiset voivat yksinkertaisesti vaan nauttia kokeneen pelimiehen kyydistä vähän kuin vaikkapa leffaillasta.

Ei mene läpi.

Liian moni nainen kyselee jo palstallakin että onkohan mies tosissaan jne.

Vierailija
50/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luet palstalta mitä mieltä naiset ovat kilttimiehistä, nin tuo on aika huono taktiikka.

Paremmin toimii sellainen kontrasti että mies on maskuliininen ulkoa, ja sitten nainen saa miehen herkän puolen heräämään. Jusdt tämä special nainen tietysti.

Miksi pelimies olisi mustasukkainen juuri siitä tietystä naisesta vaikka on monta naista, ja jos ei halua olla naisen kanssa? Estääkö ego?

Koska pelimiehillä on sovinistinen ja naisia esineellistävä maailmankuva, siihen liittyy omistushaluisuutta.

Vierailija
51/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli osuva kuvaus. Kaverini on pelimies ja käyttää taktiikkaa, jota voisi kuvailla feikkiheikkouksien esittämiseksi. Selvittää millainen nainen on ja minkälainen feikkiheikkous loksahtaa ja saa naisen kiinnostumaan. Esimerkiksi saattaa tarkoituksella esittää ujoa tai varautunutta. Juttuhan ei ole siinä, että pääsee vain panemaan vaan saa naisten muutenkin kiinnostumaan.

Allekirjoitan. Haksahdin "ujoon" pelimieheen. Tajusin feikkaamisen liian myöhään. Ihastuneena on vaikeaa päästää irti.

Vierailija
52/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska pelimiehillä on sovinistinen ja naisia esineellistävä maailmankuva, siihen liittyy omistushaluisuutta.

Niin, ja koska moni pelimies on narsisti tai hyvin paljon narsistisia piirteitä omaava.

Vierailija
53/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole mitään parempaa kuin oikein pätevä naistenmies. Olen aina tykännyt oikeastaan pelkästään sellaisista. Onneksi nytkin on työpaikalla yksi sellainen, jonka kanssa on vähän ollut säpinää. En ollut ensin tajunnut häntä pelimieheksi, ennen kuin alkoi koskettamaan, siitä vasta tunnistin, koska on niin hyvä siinä. Kyllä sellainen piristää päivää ja saa itseni tuntemaan itseni naiselliseksi ja viehättäväksi. Melkeen joka paikassa mulka on ollut joku vastaava,mutta korona vähän pilasi tunnelmia etätyöllä.

T. Se ehkä ex pelinainen, joka on naimisissaluultavasti ex pelimiehen kanssa

Vierailija
54/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on enemmän egosta kiinni.

Pelimies kaipaa hyväksyntää ja ihailua. Jos pelimies on jollekin naiselle vain yksi monista hauskuuttajista, on se hänen egolleen tappio.

Siksi aika monet pelimiehet itse asiassa välttelevät pelatessaan harvoja pelinaisia. Sellaisen kanssa ehkä vakiinnutaan joskus vanhempana.

Myös assertiiviset naiset ovat sellaisia joita pelimiehet usein välttelevät. Esimerkiksi minun naisystävääni tuntemani kaksi pelimiestä suorastaan pelkäävät. Heitä pidempi, älykkäämpi, monessa asiassa osaavampi ja suorasanainen nainen on uhka.

Vierailija
55/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene läpi.

Liian moni nainen kyselee jo palstallakin että onkohan mies tosissaan jne.

No tottakai jotkut naiset haluaa vakavaa suhdetta heti alussa. Itse lähdin tällaisen pelimiestyyppisen sitoutumiskammoisen kanssa treffailemaan, koska mulla on pieniä lapsia, eikä oikein aikaa miehelle vakavaa suhdetta ajatellen (enkä siis kaipaa miestä arkeeni). Oli tosi ihania viikonloppureissuja, treffejä ja yökyläilyä sen miehen kanssa mun lapsivapailla. Nautin täysin siemauksin.

Mutta se, minkä tuossakin meni vikaan, oli, että nautin hänen seurastaan niin paljon, että lopulta tuli tunteita ja rakastuin. Mitään tulevaisuuttahan tuossa ei tietenkään ollut ja kun pelimiehelle kävi selväksi, että on saanut mut rakastumaan, niin lopetti suhteen.

Vierailija
56/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus eli on rento naisten seurassa ja mikään kauneus ei saa pelimiestä sekaisin, koska pelimiehelle on normaalia, että kaunis nainen kiinnostuu. Pelimies viihtyy enemmän naisten kuin miesten seurassa.

Mun täytyy olla tästä vähän erimieltä. Pelimieshän osaa saada naisen tuntemaan itsensä spesiaaliksi. Todellakin vaikuttaa todella häkeltyneeltä (silleen epäuskoisen söpöllä tavalla), kun nainen vähentää vaatteita. Voi olla, että feikkaa sen, mutta vaikuttaisi menevän hyvinkin sekaisin, koska se imartelee naista.

Minua höynäyttäneellä pelimiehellä oli myös iso miehistä koostuva kaveripiiri. Hyvin viihtyi miesporukassakin.

Minun tuntemillani pelimiehillä on paljon miespuolisia ja naispuolisia ystäviä. Naispuolisissa ystävissä huomionarvoista on se kuinka paljon näissä on hyvännäköisiä ja nuoria naisia. Ja nyt ei puhuta siitä kun mies yksipuolisesti seuraa naisia instassa, vaan nämä ovat facekamuja ja miehen seuraajia myös.

Tuo ei minusta ole se mitä haettiin itsevarmuudella ja rentoudella. Pelimies voi muka hullaantua naisen näkemisestä alasti, mutta harvemmin pelimiehellä alkaa kädet tärisemään ja sanat takeltelemaan. Tai että kävisi niin että nainen joutuu ottamaan ohjia kun mies ei tiedä mitä tehdä. Tekeminen on yhä itsevarmaa ja määrätietoista.

Mun tuntemalla pelimiehellä tärisi kädet kaataessaan minulle juomaa ja punastuikin joissain keskusteluissamme. Eipä tuokaan estä miestä olemasta pelimies.

Vierailija
57/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli osuva kuvaus. Kaverini on pelimies ja käyttää taktiikkaa, jota voisi kuvailla feikkiheikkouksien esittämiseksi. Selvittää millainen nainen on ja minkälainen feikkiheikkous loksahtaa ja saa naisen kiinnostumaan. Esimerkiksi saattaa tarkoituksella esittää ujoa tai varautunutta. Juttuhan ei ole siinä, että pääsee vain panemaan vaan saa naisten muutenkin kiinnostumaan.

Allekirjoitan. Haksahdin "ujoon" pelimieheen. Tajusin feikkaamisen liian myöhään. Ihastuneena on vaikeaa päästää irti.

Minäkin olen ihastunut kerran ns. ujoon pelimieheen. :D

Kukaan nainen ei muka hänestä juurikaan kiinnostu, eikä seksiäkään ollut harrastanut moneen vuoteen. Kaikki jutut paljastuivat valheiksi, mitä epäilinkin jo alussa. Lisäksi hänellä oli raha-, mt- ja päihdeongelmia.

Vierailija
58/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelimies kaipaa hyväksyntää ja ihailua. Jos pelimies on jollekin naiselle vain yksi monista hauskuuttajista, on se hänen egolleen tappio.

Siksi aika monet pelimiehet itse asiassa välttelevät pelatessaan harvoja pelinaisia. Sellaisen kanssa ehkä vakiinnutaan joskus vanhempana.

Myös assertiiviset naiset ovat sellaisia joita pelimiehet usein välttelevät. Esimerkiksi minun naisystävääni tuntemani kaksi pelimiestä suorastaan pelkäävät. Heitä pidempi, älykkäämpi, monessa asiassa osaavampi ja suorasanainen nainen on uhka.

Miehet eivät van tunnista pelinaisia! Pelinainen ei ole sama kuin kokenut seksissä, itsevarma ja helppo kaato, kuten sinäkin tunnut luulevan. Paljon todennäköisemmin pelinainen on ujon ja kunnollisen sekä herkän naapurintytön oloinen. Kuten joku täällä kirjoitti, taustalla on sama kuin pelimiehillä, eli kova tarve saada hyväksyntää ja ihailua, saada mies ihastumaan. Eli pelinainen on kaikkea muuta kuin ilmeinen ja assertiivinen, pikemminkin vaikuttaa haavoittuvalta ja kiltiltä.

Vierailija
59/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät van tunnista pelinaisia! Pelinainen ei ole sama kuin kokenut seksissä, itsevarma ja helppo kaato, kuten sinäkin tunnut luulevan. Paljon todennäköisemmin pelinainen on ujon ja kunnollisen sekä herkän naapurintytön oloinen. Kuten joku täällä kirjoitti, taustalla on sama kuin pelimiehillä, eli kova tarve saada hyväksyntää ja ihailua, saada mies ihastumaan. Eli pelinainen on kaikkea muuta kuin ilmeinen ja assertiivinen, pikemminkin vaikuttaa haavoittuvalta ja kiltiltä.

Tuota en väittänytkään.

Esimerkiksi naisystäväni on hyvin kaukana pelinaisesta.

Eiköhän sama päde pelinaisiin kuin pelimiehiinkin. Tapoja on monia.

Vierailija
60/125 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin miehenä voin sanoa kun katselee eri kantilta asioita, että ne kovimmat pelimiehet on niitä alfoja joita naiset haluavat ja koska niille on liukuhihnalta pimppaa tarjolla niin eivät halua vakiintua.

Lipevyys on yks ja pätee muuhunkin elämään kun tuppaavat olemaan kaikessa epärehellisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän