Mitä mieltä tv:ssä eilen olleesta BB:n munkinsyöntikilpailusta?
Noilla kun osalla on kumppni kotona odottamassa.
Kommentit (9)
Sitä paitsi, ei se ole mikään syy, että itse on mennyt ohjelmaan. Ei sen perusteella voi vaatia mitä vaan. Kumppaneiden kannalta en olisi huolestunut, ei ollut oma valinta, eikä varmaan kamalan miellyttävää edes...
Tuollainen liialliseen läheisyyteen provosointi ja intimiteettisuojan jatkuva ja tahallinen rikkominen on mautonta. Ihan kuin joutuisi katsomaan aikuisviihdettä aamusta iltaan, ei tunnu lopulta enää missään.
Mielestäni olisi (ollut jo kauan sitten) aika rajoittaa läheisyyttä talon asukkaiden kesken. Ei siis halailua, pussailua, sohvalla läjässä makailua, korvakäytävämatopelejä, kutitteluja yms - vain niskahartiahieronta olisi sallittua ja sekin tietenkin kontrolloituna. Rajoitus voisi olla määräaikainen ja rikkomuksista tulisi tietenkin rangaistuksia.
Tällainen askeettisuusjakso voisi rauhoittaa asukkaita ja tuoda todellisia tunteita esille. Nythän voi olla, että eniten toisiaan lääppivät eivät oikeasti välitäkään toisistaan niin paljon, mutta ovat toimillaan dominoineet lääppijäroolit itselleen eivätkä muut voi toteuttaa omia olojaan, koska eivät halua olla samanlaisia.
Vierailija:
Sitä paitsi, ei se ole mikään syy, että itse on mennyt ohjelmaan. Ei sen perusteella voi vaatia mitä vaan. Kumppaneiden kannalta en olisi huolestunut, ei ollut oma valinta, eikä varmaan kamalan miellyttävää edes...
ja jos ei tee, siitä rangaistaan.
Niin se vaan on.
Ja tuohan oli vaan kuitenkin naaman nuoleskelua, ei mitään intiimiä pussailua, vaikka ei toki varmaan mitään ihanaa ollutkaan....
mut sit niiden toisten kirjaimellisesti naaman nuoleminen oli kyl aikas ällöä!
Vierailija:
Nythän voi olla, että eniten toisiaan lääppivät eivät oikeasti välitäkään toisistaan niin paljon, mutta ovat toimillaan dominoineet lääppijäroolit itselleen eivätkä muut voi toteuttaa omia olojaan, koska eivät halua olla samanlaisia.
No esimerkiksi Sari hakee kakista jotain taattua turvallisuutta, koska kaki ottaa Sarin varmasti syliinsä. Motiivit todennäköisesti on molemmilla hiukka erilaiset, Sari haluais sylitellä Mutta Kakia taas panettaa niin että ottaa hehkeän Sarin lähellensä ilolla. TOsielämässä Kaki ei ole Sarista romanttisessa mielessä kiinnostunut, filmiensä pääosan esittäjäksi kelpaisi kyllä varmaankin.
Vierailija:
Vaan naaman nuoleskelua" , just joo. Sua ei sitten haittaisi jos miehes pikkujouluissa olis munkinsyöntikilpailu?
Ja se Pirittahan ymmärrettävistä syistä meni äkkiä pesemään naamansa sen Kakin nuoleskelujen jäljiltä (YÖÖÖÖKS...). Sitä Hannea myös ihmettelen; itse olisin KIELTÄYTYNYT sen oksetus-Ollin kanssa nuoleskelusta, joku ihmismäisen näköinen mies (kuten vaikka Jani tai Jaakkokin) voisivat sentään olla sillä rajalla, että suostuisin noin yököttävään tehtävään.
niin ällöä. Mua ällöttäis jo jos oma mies nuolis mun naamaa poskia myöten (suudella toki saa), saati sitten että joku Olli olis sen tehnyt, yöks..... Ja mua ällöttäis nuolla toisen naamaa.
Joten ällö tehtävä kerta kaikkiaa:(