Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yök mikä eväiden löyhkä taas junavaunussa! Ottakaa mukaan joku pähkinäpussi tms, on kumma jos ei aikuinen ihminen muutamaa tuntia pärjää...

Vierailija
11.06.2022 |

Jo Kouvolan kohdalla idän radalla pitää aina kaivaa ne meetwurstibanaani hunajamarinaadit esiin.

Kommentit (500)

Vierailija
361/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää alistuko tälläiselle trollille! Ette tarvitse mitään syytä niinkin normaaliin asiaan kuin syöminen. Itselläni on aina herkkueväät pitkän matkan junissa mukana. Paras kombo on kana teriyaki subi ja pepe max! 😋

Paljonko on painoindeksi?

Aamupainon perusteella 22,3!

Sun kuuluu punnita itsesi eikä sitä sontaläjää, mikä tipahtaa aamulla vessanpyttyyn.

Vierailija
362/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. työnnä tampaxit sieraimiisi, ei döfää muiden eväät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en itsekään tykkää haisevista eväistä edes töissä, inhottavaa se tupperwaara-purkkien paskaisten sisältöjen lämmityshaju. Yleensä nämä ihmiset ovat muutoinkin epäsiistejä ja huonosti pukeutuneita.

Vierailija
364/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolavaunussa ei ole mitään ihmisten ruokaa.

Vierailija
365/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko noin hajuherkät kuin ap hommata itselleen auton ja matkustaa sille turpa mutrussa yksinään?

Jos/kun on persaukinen niin pyykkipoika ajaa saman asian. Tai korvatulpat: yhdet korviin, toiset sieraimiin.

Vierailija
366/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pähkinät ole se kaikkein huonoin, kun jotkut voivat saada pelkästä hajusta pahan allergisen kohtauksen. Itsekin olen hajuherkkä, mutta ei mikään eväiden haju häiritse. Hajuvedet häiritsee.

Ai jaa. Minä kyllä haistelen vaikka minkälaista parfyymia mielummin kuin puoli päivää laukussa nuivettuneita ja huuruavasta kääreestä kaivettuja maksamakkaraleipiä.

Vierailija
367/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mulla yhtä pienet murheet!

Tai: jos noin pahasti risoo, onko hoitamattomat mielenterveysongelmat syynä? Sitten ongelma on iso.

Vierailija
368/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönnän et kerran krapuloissani matkasin junalla ja ostin Helsingin rautatieasemalta intialaisesta ruokaa ja onneissani söin vaunussa sen annoksen. Vasta joskus täällä luin, että ällöttää jos ihmiset syö junassa tai missä milloinkin, edes leffateatterissa ei saisi herkkuja syödä. Kai sitä pärjäisi syömättäkin, mutta mä myönnän ettei mulla ole aikaisemmin käynyt edes mielessä että tämä häiritsisi muita, kun en itse ole koskaan edes huomioinut mitä joku jossakin syö.

Vierailija
369/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mun vieressä lähijunassa likka veteli polvillaan olleesta lootasta mustaa makkaraa ja muusia.

Minä ja muut ympärillä vaihdettiin katseita mutta kukaan ei tiettävästi kärsinyt yhtä paljon kuin ap.

Vierailija
370/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittaisikos Ap niin, että tulet seuraavan kerran junaan hajustamattomana. Silloin voin minäkin ottaa vähän keveämmän tuoksuisia ruokia. Nyt sulla oli kaikki hajusteet eri sarjaa, vaatteet pesty sillä kammottavan hajuisella Omolla ja kaiken kruununa lemuava hiuslakka. Jos tätä jatkat, otan takuulla evääksi munavoileipiä ja lanttukukkoviipaleita. Näissä eväissä on lisäksi se pointti, että ne haisevat vain hetken. Sinä taas lemuat koko matkan ajan koko vaunuosaston matkalta, vaikka et söisi itse yhden ainuttakaan evästä.

Mielummin haistelen pesuaineita ja kosmetiikkaa kuin kusen hajuista hautuvaa tenaa tai hikeä tai pesemätöntä rasvaista ihoa ja hiuspohjaa tai paskaisia vaatteita. Yööööööööööök.

Ja ruoan hajut on ällöttäviä. Joku mainitsi tonnikalan....... meinasi tulla yrjö jo ajatuksesta.

Vierailija
371/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs sitten ne jotka vetää laiturilla viimeiset henkäykset röökistä ja samalla sekunnilla astuu junaan.

Hyi hel....ti.

Vierailija
372/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan appelsiinin ja mandariinin löyhkää junassa.

Minä saan banaanin tuoksusta oksennusreaktion aina.

Vierailija
373/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei pähkinää, pähkinäallergikko voi saada anafylaktisen kohtauksen sitä

Otan ihan piruuttaan pähkinäpussin messiin jokaiselle juna- ja lentomatkalle tästä lähtien. Ihan vaan teidän mussuttajien ja rouskuttajien kiusaksi. Siitäs saatte. Toivottaasti joku teistä tukehtuu.

Vierailija
374/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin meetvurstia ja sipulia, siitä saa voimaa.

Vierailija
375/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan myös kaikkia eväiden mussuttajia julkisissa liikennevälineissä. Kai sitä nyt muutaman tunnin voisi kerrankin olla syömättäkin.

Ravintoloissa ja kotona pöydän ääressä vasta syödään.

Minä taas inhoan kaikkia valittajia ja näitä omien sääntöjen keksijöitä. Sinä voit vapaasti valita syödä vain ja ainoastaan kotona tai ravintolassa. Anna muiden valita omat ruokapaikkansa. Niin kauan kun se on sallittua syödä junassa, opi elämään sen asian kanssa,

Totta kai voin olla syömättä, mutta miksi minun pitäisi luopua jostain mistä pidän vain koska sinä et?

Julkiset liikennevälineet ei ole sinunlaisen mentaliteetin omistavien ihmisten matkustusmuoto.

TOISTEN HUOMIOONOTTAMISTA on miettiä miten itse käyttäytyy ja toimii julkisissa tai niihin rinnastettavissa tiloissa. Joukossamme on allergisia, jotka voivat saada sairauskohtauksen vaikkapa niistä pähkinöistä, joten ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa olla syömättä pähkinöitä. Migreenistä kärsivä voi saada kohtauksen voimakkaista hajuista, joten ei luulisi olevan ylivoimaisen vaikeaa syödä jotain ei-haisevaa tai olla käyttämättä hajuvesiä julkisella paikalla tai siihen rinnastettavssa tilassa.

Ihanko tosiaan kaikki pitää ensin kieltää ennenkuin te taliaivot osaatte alkaa ajatella omilla aivoillanne?

tupakointiakin ollaan kielletty jo hyvin paljon, koska tupakoitsijat ovat todistaneet teoillaan etteivät välitä muista ihmistä tarpeeksi tupakoinnin suhteen

mutta joo, syökää ihmeessä mahdollisimman paljon, ryypätkää ja rellestäkää, että sadaan kaikki kiellettyä.

Vierailija
376/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

junien ravintolavaunuissa ei saa syödä omia eväitä. tästä syystä juniin pitäisi laittaa omat eväsvaunut eväiden mussuttajille, etenkin kun allergiahytitkin on lopetettu ja muita hyttejä on vähän.

Vierailija
377/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, junissa jopa kulkevat myyntivaunut myymässä eväitä omalla paikalla syötäväksi. On se joidenkin asketismi mennyt totaaliseksi. Istukaa liikkumatta, yrittäkää olla olematta olemassa. Kyllä jonain päivänä vielä ihmiskunta onnistutaan korvaamaan steriileillä roboteilla. Sitten ei rapise, haise, tai kuulu ihmisten ääniä. Vain vienoa käyntihurinaa ja diskreettejä napsahduksia kun konejalka maahan osuu. 

Vierailija
378/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ruuan haju häiritsee nirppanokkia pelkästään junassa, ei esimerkiksi kotona ruokaa laittaessa tai ravintolassa? Eivät kai he syömättäkään elä?

Riippuu ravintolasta. Usean kerran olen kääntynyt ovelta, kun jo ulko oven avatessa on tullut ravintolasta kuin seinänä vastaan tosi raskas ja rasvainen ruokalöyhkä. Laadukkaassa ravintolassa huolehditaan ilmastoinnista eikä niissä haise ruokakaan ylettömän vahvasti.

MIeti sen sijaan junanvaunu kesähelteellä. Huono ilmanvaihto ja ällöttää ja oksettaa jo valmiiksi. Siihen sitten nuutuneet tonnikalalöyhkät ja juomapullojen imelät aspartaamikatkut päälle niin hyi helvetti.

Vierailija
379/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, aikuinen ihminen ja ei muutamaa tuntia pärjää löyhkässä.

Kyllä on mukavaksi opetellut yhteisessä maailmassa.

Kumma kun ei aikuinen ihminen ole hankkinut selllaista ammattia, että olisi varaa syödä ravintolavaunussa.

Ap

Mä en tykkää ollenkaan ravintolavaunun ruoista. Ylihintaisia mikroruokia, ja vielä huonoimmasta päästä. Mieluummin syön eväät paikallani.

Vierailija
380/500 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, junissa jopa kulkevat myyntivaunut myymässä eväitä omalla paikalla syötäväksi. On se joidenkin asketismi mennyt totaaliseksi. Istukaa liikkumatta, yrittäkää olla olematta olemassa. Kyllä jonain päivänä vielä ihmiskunta onnistutaan korvaamaan steriileillä roboteilla. Sitten ei rapise, haise, tai kuulu ihmisten ääniä. Vain vienoa käyntihurinaa ja diskreettejä napsahduksia kun konejalka maahan osuu. 

myyntivaunuissa ei ollut ainakaan tänään voimakkaasti allergisoivia tuotteita. ei ollut pähkinäpusseja, ei saanut hapansilakkaakaan tai muuta kalaa, hmmm myslissä on saattanut olla pähkinöitä, mutta mysli myytiin jogurtin mukana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi