Mikä nautinto lento rodokselta hesaan. Parkuvia ja itkeviä pentuja.
Voi v*ttu pennut voisi jäädä kotia eikä lähteä parkumaan pieneen koneeseen. Vanhemmille vastuu pennuista! Koskee paluu lentoa 10.6 ilta.
Kommentit (236)
Lapsivihaaja ap voi valita seuravalla kerralla lentonsa ja lomakohteensa paremmalla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla aikuisille omat lennot ja lapsiperheille omat lennot. T. Kirkumista inhoava
No ei niitä alle kouluikäisiä voi oikein yksikseen laittaa matkustamaan. Kai tämän ymmärrät.
Jos menee tuommoisille halpalennoille, niin sitten vaan sietää kestää, vaikka myönnän, että se on kauheaa.
Jos haluaa matkustaa rauhassa, niin sitten vaan ostamaan reittilentoja. Hinta on eri, mutta pääsee eroon tuosta kakaralaumasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla aikuisille omat lennot ja lapsiperheille omat lennot. T. Kirkumista inhoava
No ei niitä alle kouluikäisiä voi oikein yksikseen laittaa matkustamaan. Kai tämän ymmärrät.
Jos menee tuommoisille halpalennoille, niin sitten vaan sietää kestää, vaikka myönnän, että se on kauheaa.
Jos haluaa matkustaa rauhassa, niin sitten vaan ostamaan reittilentoja. Hinta on eri, mutta pääsee eroon tuosta kakaralaumasta.
Jatkan vielä tuohon, että samalla pääsee eroon näistä vastenmielisistä aikuisistakin, jotka eivät osaa käyttäytyä tai ovat pitkälle alkoholisoituneita.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa olisi pelkästään aikuisten lentoja että joka lentoa ei pilaisi rääkyvä sinappilinko jonka äiti ei tee elettäkään että hiljentäisi sen kakaransa
Valitset kalliin kohteen ja kalliin lentoyhtiön. Myös kaupunkilomille harvemmin lähtee pienten lasten vanhemmat lasten kanssa. Tai menet omalla autolla. Kaikkien saariin mene lautat, joten ei ongelmaa.
Joku kikka kirjoitti:
Eikö joskus ennen ollut ohjeita, miten varustaudutaan siihen, jos lapsen korviin sattuu lennolla?
Sitä kun ei voi ennalta testata. Lentoemännät, kertokaa!
Kuulosuojaimet. Ne ovat vielä kehittyneet todella paljon vuosien mittaan. Niitä käyttävät esimerkiksi siellä kentällä työskentelevät. Sen lentokoneen ääni on paljon kovempi kuin lasten äänet.
Joko Turkki on vallannut Rodoksen?
Soita mulle sorbas, laulu kreikkalainen
Kerran mua Rhodoksella lempi tumma nainen
Soita mulle sorbas, vaikka soitat pieleen
kännissähän olet, mutta rytmis on mun mieleen
Vierailija kirjoitti:
Ei kai koiran- tai kissanpentuja saa kuljettaa matkustamossa?
Saa.
"Pienet kissat ja koirat voivat matkustaa matkustamossa kotimaan lennoilla Schengenin ja/tai EU-alueen sisällä . Hyväksymme enintään kaksi lemmikkiä matkustamoon kullekin lennolle (on mahdollista varata enintään kolme todella pientä koiranpentua tai kissanpentua samassa laatikossa yhtenä eläimenä)."
Lapset itkee, kun viedään aamuyöstä kentälle. Päivälento olisi se oikea.
Nyt tietysti sanotaan, ettei mahdollista. Kyllä useimmiten on.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko mennä just Rodokselle jos ei siedä lapsia? On niitä sellaisiakin kohteita, mitkä ei niin lapsiperheiden suosiossa.
En ymmärrä,miksi pikkulapsia pitää lennättää minnekään. Ehtii sitä myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa.
"Pienet kissat ja koirat voivat matkustaa matkustamossa kotimaan lennoilla Schengenin ja/tai EU-alueen sisällä . Hyväksymme enintään kaksi lemmikkiä matkustamoon kullekin lennolle (on mahdollista varata enintään kolme todella pientä koiranpentua tai kissanpentua samassa laatikossa yhtenä eläimenä)."
Minun kissani kiipesi ikkunalla ja katseli pilviä ja ihmetteli muurahaisenkokoisia autoja. Loppumatkan tuijotti takana olevaa pikkukoiraa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset itkee, kun viedään aamuyöstä kentälle. Päivälento olisi se oikea.
Nyt tietysti sanotaan, ettei mahdollista. Kyllä useimmiten on.
Juuri näin. Persaukisten vanhempien täytyy päästä reissuun ja otetaan ne halvimmat lennot joilla mahdottomimmat aikataulut. Siinä sitten kakara rääkyy äipän ja iskän itsekkyyden ja kypsymättömyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa.
Minun kissani kiipesi ikkunalla ja katseli pilviä ja ihmetteli muurahaisenkokoisia autoja. Loppumatkan tuijotti takana olevaa pikkukoiraa.
Oi! Olisin onnessani jos saisin matkustaa kissan seurassa. En itse voi pitää. Jonkun mukulan taas voisi teljetä ruumaan paleltumaan jos kita ei pysy kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä kommentteja. Pienten lasten vanhemmille on siis ihan ok, että lapset huutaa/kirkuu/karjuu/itkee koko lennon ajan? Onpa hienoa vanhemmuutta.
No tuskinpa se sama lapsi ihan koko 4 tuntia itkee tai kirkuu. Väsyksissä kai ne lapsetkin ovat, kun lentokentillä pitää pitkään odotella ennen lennon lähtöä. Ei kai tuo muutama tunti koneessa pienessä metelissä kenenkään maailmaa kaada.
No onhan se pientä, kun ottaa huomioon, että mainitut vanhemmat joutuvat sietämään samaa kiljumista kotonaan päivästä toiseen. Tosin kai se heistä kuulostaa niin ihkulta - itse tulisin hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa.
Eläinrääkkäystä. Itse hyväksyn matkustamoon vain hot dogin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa.
Oi! Olisin onnessani jos saisin matkustaa kissan seurassa. En itse voi pitää. Jonkun mukulan taas voisi teljetä ruumaan paleltumaan jos kita ei pysy kiinni.
Mukula mahtuu hyvin ruumaan menevään, vähän isompaan matkalaukkuun.
Joku kikka kirjoitti:
Eikö joskus ennen ollut ohjeita, miten varustaudutaan siihen, jos lapsen korviin sattuu lennolla?
Sitä kun ei voi ennalta testata. Lentoemännät, kertokaa!
Ei nämä siitä välitä, mieluummin haluavat jollain kalikalla humauttaa lapset hiljaisiksi, etteivät äänet häiritsisi heidän rauhaansa. Semmoista on elämä nykyään.
Kateellisia ovat nämä muut aloittajalle.
Vierailija kirjoitti:
On hiveää, että jonkun maailma romahtaa johonkin lapsen parkumiseen. Ei ole ihan normaali tuollainen ihminen, joka ei kestä minkäänlaista yllättävää ulkoista ärsykettä ilman, että saa paniikkikohtauksen. Kannattaa ostaa korvatulpat ja mennä Kainuun korpeen retkeilemään.
Kyllä se monta häiritsee senkin takia, että on paha olo siitä, kun lapsi kärsii vanhempien valinnoista ja itkee korvakivusta koko matkan.
No huh. Joo omat lennot lapsiperheille, haisuleille, humalaisille, kovaäänisille, rumille ja pitkäjalkaisille! Ihan vaan, koska jollekin voi tulla paha mieli siitä, että tilassa on toisia ihmisiä.
Ensinnäkin, turistiluokassa lentäminen polvet suussa on niin perheestä, että jonkun lapsen kitinä ei siinä paljon tunnu. Lennon ainoa tarkoitus on päästä kohteeseen. On kyllä ihmiselo joillekin hankalaa...