Mikä nautinto lento rodokselta hesaan. Parkuvia ja itkeviä pentuja.
Voi v*ttu pennut voisi jäädä kotia eikä lähteä parkumaan pieneen koneeseen. Vanhemmille vastuu pennuista! Koskee paluu lentoa 10.6 ilta.
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvettiäkö tunget sinne Rodokselle kesken kiivainta lomakautta lapsiperheiden sekaan? Tsiisus näitä amatöörejä.
Ehkä hänellä on loma juuri nyt eikä voi matkustaa muulloin?
Ja just Rhodos on se kohde? Kaikki ymmärtää, että lomakautena Kreikan koneet on täynnä lapsia, koska ne on helppoja kohteita lapsiperheille. Kokeile jotain vähän hankalkulkuisempaa kohdetta, sinne ei lapsiperheet tule. Vaikka Köpiksen tai Pariisin kautta jonnekin muualle reittilennoilla. Lapsia paljon vähemmän. Toki joskus joku joutuu liikkumaan lasten kanssa kohteesta toiseen (muutenkin kuin lomalle), mutta ihan oikeasti, olet itsekin ollut joskus vauva, ja ihan taatusti toivot vanhana, että olisi olemassa myös seuraava sukupolvi, joka sunkin pyllyn sitten pesee.
Jokainenhan voi matkustaa vapaasti mihin kohteeseen haluaa, ja jos ap on halunnut Rhodokselle, hän saa sinne matkustaa. Teidän lapsia omaavien vastuulla on opettaa ne kakaranne käyttäytymään julkisilla paikoilla ja matkustusvälineissä. Todella itsekästä ajatella, että jokin matkakohde on vain perheellisille ja että te saatte terrorisoida koko koneellista ihmistä niiden kitisevien pentujenne kanssa. Jatkuvuutta tietysti tarvitaan, mutta niin myös käytöstapoja.
Äläs nyt sekoita kaksi asiaa toisiinsa. On eri asia itkeä kivun takia kuin potkia edessä olevan tuolia huvikseen.
En ole puhunut istuinten potkimisesta yhtään mitään. Se tosin on aivan yhtä huonoa käytöstä kuin turhat itkupotkuraivarit koneessa. Nämä kaikki ovat vanhempien estettävissä ja heidän vastuullaan.
Itku ei ole merkki huonosta käytöksestä! Tosin, jos mulla olisi lapsi joka harrastaa itkupotkuraivareita, en varmaan veisi lentokoneeseen. Kuten joku jo tällä sivulla kommentoi, ei ole vanhemmille itselleenkään kivaa sellainen.
Itku ei ole läheskään aina merkki myöskään kivusta. Moni lapsi huutaa kun ei saa tahtoaan läpi tai ihan muuten huomiota saadakseen vaan eivätkä vanhemmat tee elettäkään hiljentääkseen heidät.
Valitse jokin vanhusten suosikkikohde ensi kerralla: Santorini, Madeira, Ikaalisten kylpylä...
Haha. Lentämisen kuuluisikin olla epämukavaa. Ja vettä vaan tarjolla, jos sitäkään nykyään saa ilmaiseksi.
Olit väärällä lennolla. Olisit lentänyt businessluokassa vaikka Pariisiin.
Mulle on jäänyt noin yleisesti ottaen epäselväksi, että (jos jotain sairautta/kipua ei lasketa mukaan, se on tietysti ihan eri asia), niin miksi ne lapset huutaa siellä. Oma ei ole kertaakaan saanut mitään huutokohtausta julkisilla paikoilla, enkä oikein osaa edes kuvitella tilannetta jossa saisi. Jos innostuu julkisella paikalla puhumaan häiritsevän lujalla äänellä, niin pyydetään olemaan hiljaa ja selitetään, että täällä ihmisten ilmoilla huomioidaan muut, ja kehutaan hurjasti kun ymmärtää tämän. Joko lapseni on jotenkin yliluonnollinen virtuoosi tottelemaan (en usko), tai sitten ihmiset ei oikein enää jaksa kasvattaa jälkikasvuaan
En ole koskaan käynyt Rodoksella enkä käy.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minun loma minun lento minä olla maailmannapa.
Tän kommentin piti ilmeisesti olla oj:n kommenttia vastaan, mutta yhtä hyvin tätä samaa ajatusta voi soveltaa niihin vanhempiin, jotka antavat lastensa huutaa ja riehua. Miksi he kuvittelevat olevansa niin tärkeitä, että voivat häiritä muita eivätkä tee asialle mitään?
Se on matkustamista varten se lentokone, eikä mikään joogastudio. Ei sinne mennä hiljaisuudesta nauttimaan, vaan siirtymään paikasta toiseen.
Ei eläinten pentuja saa viedä lentokoneeseen.
Mä veikkaan, että ne lapset, jotka parkuu koko matkan on autistisia. Ehkä tullut vanhemmillekin yllätyksenä, että lapsi reagoi noin ensimmäiseen lentokokemukseensa. Mutta oman kokemukseni lapset, jotka itkee koko matkan ovat harvinaisia. Vain kerran muistaakeni ollut sellainen lento.
Meillä lensi hieman vajaa 1-v ensimmäisen kerran ja sitten n. 1-v ja 3kk toisen kerran. Omalla paikalla turvakaukalossa, mukavasti nukahti jo kiitoradalla. Lennolla oli muitakin pieniä, jotka myös nukkuivat.
MUTTA jos äänet ärsyttää, kannattaa olla korvatulpat / vastamelukuulokkeet. Ihmeellistä nurinaa, kun lapset ei saa näkyä eikä kuulua.
Vierailija kirjoitti:
Kumpa olisi pelkästään aikuisten lentoja että joka lentoa ei pilaisi rääkyvä sinappilinko jonka äiti ei tee elettäkään että hiljentäisi sen kakaransa
Isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvettiäkö tunget sinne Rodokselle kesken kiivainta lomakautta lapsiperheiden sekaan? Tsiisus näitä amatöörejä.
Ehkä hänellä on loma juuri nyt eikä voi matkustaa muulloin?
Ja just Rhodos on se kohde? Kaikki ymmärtää, että lomakautena Kreikan koneet on täynnä lapsia, koska ne on helppoja kohteita lapsiperheille. Kokeile jotain vähän hankalkulkuisempaa kohdetta, sinne ei lapsiperheet tule. Vaikka Köpiksen tai Pariisin kautta jonnekin muualle reittilennoilla. Lapsia paljon vähemmän. Toki joskus joku joutuu liikkumaan lasten kanssa kohteesta toiseen (muutenkin kuin lomalle), mutta ihan oikeasti, olet itsekin ollut joskus vauva, ja ihan taatusti toivot vanhana, että olisi olemassa myös seuraava sukupolvi, joka sunkin pyllyn sitten pesee.
Jokainenhan voi matkustaa vapaasti mihin kohteeseen haluaa, ja jos ap on halunnut Rhodokselle, hän saa sinne matkustaa. Teidän lapsia omaavien vastuulla on opettaa ne kakaranne käyttäytymään julkisilla paikoilla ja matkustusvälineissä. Todella itsekästä ajatella, että jokin matkakohde on vain perheellisille ja että te saatte terrorisoida koko koneellista ihmistä niiden kitisevien pentujenne kanssa. Jatkuvuutta tietysti tarvitaan, mutta niin myös käytöstapoja.
Äläs nyt sekoita kaksi asiaa toisiinsa. On eri asia itkeä kivun takia kuin potkia edessä olevan tuolia huvikseen.
En ole puhunut istuinten potkimisesta yhtään mitään. Se tosin on aivan yhtä huonoa käytöstä kuin turhat itkupotkuraivarit koneessa. Nämä kaikki ovat vanhempien estettävissä ja heidän vastuullaan.
Itku ei ole merkki huonosta käytöksestä! Tosin, jos mulla olisi lapsi joka harrastaa itkupotkuraivareita, en varmaan veisi lentokoneeseen. Kuten joku jo tällä sivulla kommentoi, ei ole vanhemmille itselleenkään kivaa sellainen.
Itku ei ole läheskään aina merkki myöskään kivusta. Moni lapsi huutaa kun ei saa tahtoaan läpi tai ihan muuten huomiota saadakseen vaan eivätkä vanhemmat tee elettäkään hiljentääkseen heidät.
Ai sä meinaat, että vanhemmat antaa lastensa itkeä huvikseen? Ihan niin kuin se ei stressaisi heitä itseään mitenkään? Mun lapset saa katsella tablettia, syödä herkkuja ja tehdä ihan mitä tahansa lennolla kunhan eivät häiritse ketään, jotta ne viihtyy ja pysyy tyytyväisinä. Eiköhän ne muutkin vanhemmat ole samoilla linjoilla. Onko sulla lapsia itselläsi ollenkaan tai tunnetko ketään jolla olisi hankalia lapsia? Mun lapseni itkee kyllä muuten tosi paljon (autismi, ADHD), mutta lennolla käyttäytyy tosi fiksusti eikä ole koskaan itkenyt siellä. Siksi tiedän miltä tuntuu kun oma lapsii itkee tuntikausia päivässä. Tosin jos itkisi lennoilla niin ei oltaisi matkusteltu kuin sen ensimmäisen kerran. Varmasti joillekin käy juuri niin, että matka jää ensimmäiseksi ja viimeiseksi pitkään aikaan kun todettu, että lentokoneessa on hankalaa.
Lapset nyt itkee monesta syystä, väsymystä, nälkää, jännitystä jne jne. Onhan se lasten huuto ikävää kuunnella, mutta se nyt on vain elämää että meitä on täällä kaiken ikäisiä tällä pallolla. Jos niin kovasti häiritsee, niin kannattaa olla matkustamatta. Tai ostaa liput business-luokkaan, silloin saat todennäköisesti olla kauempana lapsiperheistä.
Voi pientä ressua. Ihan kauheaa kun on muitakin ihmisiä ja vielä lapsiakin. Hanki elämä surkeus
Vierailija kirjoitti:
Miksei tätä ketjua poisteta? Täynnä lapsivihaa.
Relaa. Ota vaikka torkut.
Yli 90 matkaa reissattu eikä vielä ole kuulo mennyt.
Joo, on ollut vauvoja jotka ovat itkeneet tunnin, jopa pari tai taaperoita jotka ovat kiipeilleet penkin yli mutta so what??
Kurjempaa ja kiusallisempaa se on vanhemmille joilla tuskanhiki valuu kun tietää mitä muut ajattelee.
itsellä 4 lasta ja 3 lastenlasta ja hyvin on onneksi selvitty. Yhdellä oli korvien kanssa joskus ongelmia laskeutuessa, nälkäitkua kai jokaisella hetken vauvana muttei mitään isompaa.
Se on ap tuollainen "maalimanmatkaaja" - Rodokselle kerran vuodessa ja ollaan niin tärkeää tyyppiä😂
Jää kotiin jos häiritsee!
Vierailija kirjoitti:
Se lento laskeutuu kyllä Vantaalle, Helsingissä ei taida olla muuta kuin Malmin kenttä jonne lomalennot ei tule.
Älä saivartele! Menee aina asian vierestä! Sen kentän virallinen lyhenne kansainvälisestikin on HKI. Mistä sen kuvittelet tulevan? Tyhmä!
Kuka on niin tyhmä, että lapsia vihaavana matkustaa Rodokselle kesällä? Se on lapsiperheiden suosikkikohteita. Mene ap jatkossa muualle.
Isät myös.
Sivusta