Tutkimus: Näistä tuoksuista nainen kiihottuu
Luulitko, että vain tietty partavetesi saa naisen käymään kuumana? Lue yllättävät tutkimustulokset!
Jos mies haluaa kiihottaa naista tuoksun avulla, kannattaa unohtaa turhat hajusteet ja partavedet. Uusi tutkimus osoittaa, että nainen kiihottuu aivan muista tuoksuista.
Tutkimustulosten mukaan nainen kiihottuu muun muassa bensiinin, maalin, musteen ja nahan tuoksusta. Tulokset tuntuvat kummallisilta, mutta asiantuntijoiden mukaan nämä tuoksut voivat muistuttaa romanttisista hetkistä.
Jotkut oudot tuoksut voivat viedä meidät takaisin onnellisiin muistoihin. Se taas rentouttaa ja saa toisen tuntumaan vastustamattomalta, selittää TV-parisuhde-ekspertti Simone Bienne.
Miehet puolestaan haluavat naisensa tuoksuvan huulipunalta, kosteusvoiteelta tai paahdetulta lihalta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-naista-tuoksuista-nainen-k…
mies54v 🙄
Kommentit (23)
Jaa. minusta mies, jonka vaatteet tuoksuvat puhtaille ja vastapestyille on vastustamaton.
hei typerys, feronomonit ne kinkilläkin alkoi päässä vaikuttaa.. tunki ihan sokoksen miestuoksuosastolle perässä ml. radio helsinki taajuudelle kuolaamaan.
eikö olekin sydämetöntä skipata tuollainen itkuinen otus?
Selvä. Mä tykkään myskisistä, puisista ja mausteisista miesten tuoksuista. Bensa ällöttää. T. Hajuvesikeräilijä
Vierailija kirjoitti:
hei typerys, feronomonit ne kinkilläkin alkoi päässä vaikuttaa.. tunki ihan sokoksen miestuoksuosastolle perässä ml. radio helsinki taajuudelle kuolaamaan.
eikö olekin sydämetöntä skipata tuollainen itkuinen otus?
Cruellako siellä kirjoittelee?
Minä kyllä voin maskuliinisena miehenä myöntää, että paahdettu herkku on makuuni aistillisessa mielessä
ap
Entä jos ei halua kiihottaa naista? Ei kaikki ole seksihulluja.
No mä tykkään puhtaasta miehestäni joka tuoksuu omalta itseltään, joku mausteinen/puinen/myskinen tuoksu siihen lisäksi niin olen ihan myyty. Nahka ja muste on tuossa listalla niitä, jotka voisin jollain tavalla hyväksyä. Bensa ja maali taas karkottaa mut.
Paahdetulta lihalta? Onko kyse kannibalisteista?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä voin maskuliinisena miehenä myöntää, että paahdettu herkku on makuuni aistillisessa mielessä
ap
Ymmärtäthän uli54v, että olet maskuliininen vain omasta mielestäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Onko tarkotus mitätöidä aloittajaa? Mitä saat tuosta
ap
Puhdas mies + tuore puu, puhdas mies + vasta leikattu ruoho, puhdas mies + nuotiosavu, puhdas mies + metalli 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Palstan naiset eivät varmaakaan pidä kovin maskuliinisena naisten palstalla uikuttavaa miestä, jonka kommentit ovat jostain 1700-luvulta
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Palstan naiset eivät varmaakaan pidä kovin maskuliinisena naisten palstalla uikuttavaa miestä, jonka kommentit ovat jostain 1700-luvulta
-sivusta
Onneksi miehelle annettiin päätösvalta noihin tärkeimpiin asioihin.💪
ap
Tosi luotettava "tutkimus" kun sitä tai sen tekijää ei mainita mitenkään. On vain haastateltu "tv:n parisuhde-experttiä". 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
-sivusta
Silloin naisilla oli hyvä olla, lukuunottamatta pientä jännityshetkeä ennen hääyötä. Nyt kaikilla on masennusta ja pääsekaisin.
mies54v
Minä haluan naisen haisevan luonnolliselta. Ei haittaa tissihiki tai muukaan pieni aromi kunhan ei suorastaan kakalle tuoksahda.
M40
EDT:t tuoksuu eri ihmisten päällä erilaisilta.
Joku sopii jollekin täydellisesti ja toisen iholta se muistuttaakin hyttysmyrkkyä.
MILLOIN MIKÄKIN YMPÄRISTÖ, VAIKUTTAA AIKA PALJON
Moottoriöljy ja konerasva sekä pakokaasu,
helteinen mäntymetsä, pihka, vastaleikattu nurmi,
puhtaan merentuoksu, ripaus raikasta partavettä,
Eli ei ole yhtä ainoaa oikeaa, vaan monet seikat ratkaisee.
Tykkään touhuilla eri asioitten kanssa kuten luettelosta ilmi käy.
Pallihiki unohtui mainita kokonaan.