IS: Sanna Marinin on aika erota
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008874830.html
Menee varmaan sensuuriin tämä kannanotto tällä palstalla välittömästi.
Joka itse asiassa vahvistaa kolumnin kannanoton.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Haha, nää räksyttäjät vaan innostuvat entisestään ja sitä enemmän niille nauretaan. Luuserit. Kiitos hyvästä viihteestä. 😂😂
Se viimeksi nauraa, joka ruokakaupassa nauraa vielä kassan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska kolumni ja täyttä totta.
Se oli todellakin totta joka sana. Juuri Lehtolan kuvaamia öyhöttäjiä on persujen kannattajat. Tämän sarkastisen kolumnin totaalinen väärinymmärtäminen on täysin loogista jatkoa tuolle yksikertaisimman kansanosan öyhötykselle. Ei edes ymmärretä, kun itseä vedetään alta lipan ja sitähän persujen johto kannattajilleen jatkuvasti tekee valheellisislla lupauksillaan.
Se oli käänteissarkasmia, kun ei Suomessa voi suoraan totuutta kirjoittaa. Ja sä et vieläkään ymmärrä, vaikka täälläkin jo sulle selitetty.
Kuinka sekaisin voi ihminen olla? Oletko lukenut yhtäkään Timo Haapalan kolumnia?
Tottakai olen.
Luuletko, että Sanoma olisi julkaissut, jos Haapala ei olisi heittänyt tota vitsiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Marin itse eroa, hänet pitää erottaa
Nyt jos koskaan tarvitsisimme Tony Halmeen taluttamaan portaita alas hallintaotteessa.
Tais olla itse useammin talutuskunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Marin itse eroa, hänet pitää erottaa
Nyt jos koskaan tarvitsisimme Tony Halmeen taluttamaan portaita alas hallintaotteessa.
Taidat olla hieman yksinkertainen yksilö.
Taidat ite olla. Halme oli portsari, joka sopisi hyvin taluttamaan bilehileitä kotiin selviämään ajoissa, ettei tarttis saikuttaa seuraavana maanantaiaamuna, kun on vielä armoton kankkunen.
Kuuppansa totaalisekaisin vetänyt narkki. Siinä hyväesimerkki kyseisen ammattiryhmän tasosta.
No kuka jotain sannamarineita selvin päin kestäis?
Aattelepa ite, jos täytyis kestää eka päivä eduskunnassa ja sitten ilta ravintolassa kakkosduunissa pokena. Kyllä kuuppansa sais sekaisin vähemmästäkin.
Lehtola kirjoittaa ihan tosissaan mutta kun se vetää niin röyhkeän överiksi, niin jotkut luulee, ettei se ole tosissaan. Mutta on se. Ihan ilmiselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli todellakin totta joka sana. Juuri Lehtolan kuvaamia öyhöttäjiä on persujen kannattajat. Tämän sarkastisen kolumnin totaalinen väärinymmärtäminen on täysin loogista jatkoa tuolle yksikertaisimman kansanosan öyhötykselle. Ei edes ymmärretä, kun itseä vedetään alta lipan ja sitähän persujen johto kannattajilleen jatkuvasti tekee valheellisislla lupauksillaan.
Se oli käänteissarkasmia, kun ei Suomessa voi suoraan totuutta kirjoittaa. Ja sä et vieläkään ymmärrä, vaikka täälläkin jo sulle selitetty.
Kuinka sekaisin voi ihminen olla? Oletko lukenut yhtäkään Timo Haapalan kolumnia?
Tottakai olen.
Luuletko, että Sanoma olisi julkaissut, jos Haapala ei olisi heittänyt tota vitsiksi?
OK, nyt ymmärrän et osaa lukea ja käsityskyky ei muutenkaan ole parhaasta päästä.
Eikö tämä maa ansaitsisi edes joskus hyvän pääministerin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen.
Jyrki Lehtola ja Timo Haapala... sama mies?
Melkoinen paljastus!
En ole Sanna-fani, enkä menettäisi yöuniani vaikka eroaisi, mutta nyt meinaa räjähtää pää näiden lukutaidottomien kanssa... vai trollataanko minua?
Vierailija kirjoitti:
Lehtola kirjoittaa ihan tosissaan mutta kun se vetää niin röyhkeän överiksi, niin jotkut luulee, ettei se ole tosissaan. Mutta on se. Ihan ilmiselvästi.
Näin minustakin tuntuu.
Juttuhan on vahvalla ironialla kirjoitettu. Ette te kai kirjaimellisesti lukeneet tota?
Lehtolan kannattaisi hakeutua sitoutumattomana politiikkaan saisi molemman laidan äänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Sanna-fani, enkä menettäisi yöuniani vaikka eroaisi, mutta nyt meinaa räjähtää pää näiden lukutaidottomien kanssa... vai trollataanko minua?
Hyvänen aika sentään, kyseessä on meidän pääministeri, oletko joku hänen läheisistään kun hengenhädässä hähtä puolustelet. Kyllä meillä veronmmaksajilla on oikeus, palvoa tai kritisoida päättäjiemme toimia. Tämä on demokraattinen maa ja täällä on sananvapaus.
Ymmärrän minua trollataan... vai onko Jani Mäkelä hakeutunut palstalle.
Juttuhan on täysin kieli poskessa kirjoitettu. Tuo on huumoria. Jotkut ei vaan tajuu.
Sanna Marin on paras naispääministeri, jota on meillä koskaan ollut. Ja kova nainen. Hänellä on ollut paljon paineita, haasteita ja selvinnyt niistä. Kielitaitoinen ja näyttävä nainen. Eihän pääministerillä saa olla omaa elämää, eikä koskaan juhlia, eikä mennä viihteelle? Eihän? Pitää olla täydellinen, jalat ristissä oleva, pyhäkoulutyttö, niinhän? Vastaavanlaisessa tilanteessa mies saa taas tehdä ihan mitä vaan. Eikä olla arvostelemassa ja vaatimassa eroamista. Miehille sallitaan epäonnistumisia, kohuja ja skandaaleja, mutta nainen ei saa koskaan elämässään tehdä mitään, ei edes yhden yhtä virhettä. Tyhjän leuan louskuttajat, lillukan varsiin ja epäolennaisuuksiin takertujat voivat olla hiljaa. Kokeilisivat itse kyseistä pestiä ja työtä, ja sanoisivat vasta sitten! Helppo on sieltä ulkopuolelta räksyttää, kuin oikeasti tehdä vastaavanlaista, mitä Marin on jo tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Juttuhan on vahvalla ironialla kirjoitettu. Ette te kai kirjaimellisesti lukeneet tota?
Ainoota ironia mitä tiedän on Iron Maiden!
Vierailija kirjoitti:
Juttuhan on täysin kieli poskessa kirjoitettu. Tuo on huumoria. Jotkut ei vaan tajuu.
14 % kansasta...
Vierailija kirjoitti:
Satiiri on taitolaji. Nyt juttu liippaa liian läheltä todellisuutta. Silloin sen voi ymmärtää kummin päin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten katsoneet arkistoista että about 95% pääministereistä eroaa.
Sanna on jo selättänyt suurimmat kohut joiden takia häntä on yritetty savustaa.
Tämä on 100% faktaa ja loput on presidentti erottanut, eli luku on laskentavasta riippuen 100%.