IS: Sanna Marinin on aika erota
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008874830.html
Menee varmaan sensuuriin tämä kannanotto tällä palstalla välittömästi.
Joka itse asiassa vahvistaa kolumnin kannanoton.
Kommentit (247)
Luulin, että tämä on joku uusi uutinen.
Mutta tämähän olikin Jyrki Lehtolan satiirinen kirjoitus viime kesältä.
Kun te tykkäätte linkittää tänne näitä iltapäivälehtien juttuja, niin katsokaa nyt ensin niiden juttujen alkuperäistä julkaisupäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mari olisi pitänyt erota jo monet kerrat
Luulis että ei kehtais enää p*rstäänsä missään näyttää
En minäkään, jos olisin Lahden Mirkku.
@mirkhe
Mobilisaatio Ukrainassa. Näin se natsijuntta väkivalloin vie ukrainalaisia tykinruoaksi. Ja sotasaulit, sotasannat ja hullu-uhot iloitsee kun satoja tuhansia ukrainalaisia vuodattaa henkensä ja verensä USAn ja lännen natsieliitin puolesta. Menisivät itse sotimaan.
@mirkhe
Minua ei oikeastaan kiinnosta tässä kuvassa legginsit, jokainen pukeutukoon miten haluaa, vaan mikä irtohiha tuossa oikealla on ja eikö Marinin lapsi ole jo 4-vuotias. Tuskin tuollaisissa rattaissa on vai onko siinä joku toinen lapsi.
Mitäs Mirkku vinkuu, kun Sanna ei ole pääministeri, sota päättyy eikä koronaakaan muista kukaan? Sitä mistä MVlehdesä öyhötetään seuraavaksi?
Niin? Eikä koske vain Mirkkua. Anne? Helena? Panu? Teemu? Margit? Kalevi? Eero? eli vk.comissa viihtyvä Suomen putinistiseura, joilla näyttää olevan kovin samanlaiset kiinnostuksen aiheet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mari olisi pitänyt erota jo monet kerrat
Luulis että ei kehtais enää p*rstäänsä missään näyttää
En minäkään, jos olisin Lahden Mirkku.
@mirkhe
Mobilisaatio Ukrainassa. Näin se natsijuntta väkivalloin vie ukrainalaisia tykinruoaksi. Ja sotasaulit, sotasannat ja hullu-uhot iloitsee kun satoja tuhansia ukrainalaisia vuodattaa henkensä ja verensä USAn ja lännen natsieliitin puolesta. Menisivät itse sotimaan.
@mirkhe
Minua ei oikeastaan kiinnosta tässä kuvassa legginsit, jokainen pukeutukoon miten haluaa, vaan mikä irtohiha tuossa oikealla on ja eikö Marinin lapsi ole jo 4-vuotias. Tuskin tuollaisissa rattaissa on vai onko siinä joku toinen lapsi.
Mitäs Mirkku vinkuu, kun Sanna ei ole pääministeri, sota päättyy eikä koronaakaan muista kukaan? Sitä mistä MVlehdesä öyhötetään seuraavaksi?
Niin? Eikä koske vain Mirkkua. Anne? Helena? Panu? Teemu? Margit? Kalevi? Eero? eli vk.comissa viihtyvä Suomen putinistiseura, joilla näyttää olevan kovin samanlaiset kiinnostuksen aiheet?
Sekä Janus ja Johan ennen kaikkea? Mistä ZotaSannan tai MarzalkkaSannan tilalle uudet striimiaiheet?
Työttömyysluvut tekee korkean piikin tämän hallituksen lopetettua, kun avustaja-armeijat jää työttömiksi.
Tietämättömin pm varmaan ikinä.
No ei jotkut vaan käsitä. Erityisen turhauttavaa se on meille muillekin.