Mitä mieltä olettte bmw stä?
Kommentit (30)
Tesla pesee sen mennen tullen joka suhteessa.
Ostin käytetyn. Olen kyllä tykännyt ja onhan se jämäkkä ajettava.
Meillä on perheessä ollut vuosien varrella useampikin BMW, ei mitään valittamista. Juuri kortin saaneena oli kiva talvella sladittaa painavalla farmarilla.
Vanha BMW 2002 kelpais kyllä kesäautoksi, mutta ne nykymallit on aika pappa-autoja. Takavetoiset on ollut mukavia ajaa.
Ainakin bemarikuskit erottaa liikenteessä ajotyylistä.
Hyvä auto! Itselläni 435 xdrive M4
Ollut jo 4 vuotta! Hyvin on toiminu ja tehoja piisaa turvallisiin ohituksiin!
Bemarilla kun painaa kaasun pohjaan niin esinahka rullaantuu taakse! 👍
BMW = baijerilainen mutteri wiritys
Useita bemareita ollut. Olen ollut erittäin tyytyväinen. En vaihda merkkiä enää. Autot olleet suht uusia. Huollan auton ajallaan, ehkä sekin syynä että vikoja ei ole ollut eikä mitään korjattavaa. Hyvä ajaa, kiihtyy jos on tarvetta. Nelivetoisena mainio talvella lumen keskellä. Ja naiskuski olen. Jos sillä on mitään väliä:)
Vanha bemari on amisauto. Muuten ei hirveästi mielipiteitä.
Rikkaiden auto joilla on varaa ostaa se uutena tai korjata vähän vanhemman bemun tekniikkaa. Premium -autoissa on aina jotain hienoa tekniikkaa joka vanhemmiten on eksoottisen kallista korjatakin. Mulla ei ole ainakaan varaa bemariin, saati muihinkaan Premium -autoihin. Tätä menoa kun polttoaineet kallistuu, niin ei ole kyllä kohta varaa minkäänlaiseen autoon.
Tuolllaisia ei pitäisi antaa nuorillle leikkikaluiksi. Liiian kuuma mimmi. Kiihtyvyys nollasta sataa alle 3 sekunniin.
Vierailija kirjoitti:
Tuolllaisia ei pitäisi antaa nuorillle leikkikaluiksi. Liiian kuuma mimmi. Kiihtyvyys nollasta sataa alle 3 sekunniin.
Ei vaan siiis todella hyvän sanotaan hinta-laatuluokan auto etttä kori on hyvärakeinteiinen jämerä ja moottori vetää hyvin. Vähän kuiin lidl joka on tullut haastamaan suomalaista hintakehitystä.
Ei mene suoraan, järkyttävä etumaski, paljon vikoja vanhemmiten.
1970-80 -luvun laitteet '"kultakautta".
Mitä mieltä siitä pitäisi olla? Se on auto.