Mitä mieltä olettte bmw stä?
Kommentit (30)
Paljon melua tyhjästä. En tykkää.
E36 325i coupe oli ainakin ihan pilipali. Perämurikka kiinnitetty pohjan bläkkipeltiin. Repesi irti. Muutakin vikaa oli joka kuukausi. Päästöt oli myös todella korkeat. Juuri ja juuri meni läpi, kun huudatti oikein kuumaksi.
Hyviä laadukkaita autoja, mieluummin bmw kuin japanilainen.
P*aska romu. Myytiin pois. Sukulaisella myös ongelma bemmi, saa nähä myykö pois.
Nauran hallitsemattomasti aina kun näen stereotyyppisen BMW-kuskin liikenteessä. Miten voikin olla että 99% niiden kuljettajista ajaa aina ihan päin v....a. Hieno auto tavallaan toki, mutta omistajakunta on sellaista johon ei itse kyllä haluaisi leimautua.
Vasta kun omani hiljattain ostin, tajusin miksei bemmikuskit juuri vilkkua käytä. Ainakin mun viiksi on sellainen ettei palaudu helpolla jos painaa pohjaan. Muuten vilkuttaa vaan muutaman kerran. Varsinkin kaistaa vaihtaessa ihan tyhmä.
Muuten paras auto ikinä.
Stereotyyppistä bemukuskia ei enää ole. Voisi sanoa että so last season tuommoinen ajattelutapa. Kun ajan sporttibemuni parkkiin niin näkee miten porukka odottaa autosta nousevan nuoren pojanklopin tai nousukkaan miespuolisen kuskin vaan yllätys on suuri kun autosta nouseekin keski-ikäinen mamma:) :)
Bemuri kirjoitti:
Ei mene suoraan, järkyttävä etumaski, paljon vikoja vanhemmiten.
1970-80 -luvun laitteet '"kultakautta".
Mulla on seiska 1986.
Big Mature Woman