Love island UK kausi 8
Jee, love island UK alkaa 20.6 , on mun kesäsarja.
Tässä maailmantilanteessa, jota kevyempää hömppää välillä.
Kommentit (274)
Danican meikkityyli tosiaan kaipaisi hiomista. On ihan nätti päivällä bikineissä, mutta iltameikki on kuin drag queenilla. Less is more tässä tapauksessa.
Nyt kaivattais todella OIKEASTI komeita miehiä villalle. Ei mitään siansilmäisiä nyherönenäisiä pojankloppeja.
Tylsää muuten kun Casa Amore -jaksoissa ei juurikaan loppupuoleen enää näytetty punapää-Jackia eikä sitä miesten houkutuslintujen kauneinta sinisilmäistä brunettea Jazminea. Miksi?
Miksi Casa Amoresta ja villasta ei lähtenyt tänä vuonna "seiskalehteä" juorupaljastuksineen? Se on aina ollut mehukasta, kun porukat päivittelevät nähdessään parinsa imuuttelevan jonkun toisen kanssa tms.
Ei voi kyllä googlettaa yhtään mitään osallistujiin liittyen jollei halua törmätä juonipaljastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle oliko täyttä bullshitiä Casan tyttöjen selän takana puhuminen Tashasta..? kaikki muutkin villan pojat sanoi heti siinä samassa (ku omat tytöt poissa) ett sitä me ollaan sanottu Andrewille 3 vkoa,että hän vain tyytyy sinuun... En oo varma näinkö Tashassa alussa mitään feikkiä...hias vain ihastuu. jännässä kohdassa ollaan kyllä...voihan damia(ei taida oikeesti sopii Indyahille) jaquesia(onko sittenkin täys pelimies..nyt haluis juu kyllä pitää Paigen) ja andrewia(Coco tuntuu vedättäjältä)... Tasha yks näiteimmistä ja Indyah ehkä järkevimmistä ja Danica on tosi kaunis meikittömänä...creepy luomen huomasin vasta ku tänne joku siitä kirjoitti.
Mä en tykkää Tashasta. Joku siinä tökkii (äänen lisäksi). Jotenkin hän on snadisti "minnihiiri". Ekin-Su taitaa lopulta olla tytöistä kaunein ja karismaattisin. Muissa on jotain ärsyttävää.
Tämä kausi on ollut kyllä todella tylsä ja osallistujat ovat lähtökohtaisesti luotaantyöntäviä.
Tykkäsin alunperin sarjasta (UK-versiosta) juuri sen takia, että moni osallistuja oli aito ja mukavan oloinen. Hyvänä esimerkkinä esim. Camilla ja miehensä, jotka edelleen yhdessä ja saaneet kaksi lasta. Nyt vuosi vuodelta näiden osallistujien itsekkyys ja turha draama vain lisääntyy. Ei oikein innosta enää katsoa.
Casa Amor oli itsekkyyden huipentuma - vähän jokainen petti jokaista, mutta kaikki syyttelivät vain toisiaan.
Miten muuten tuo Tashan kuulovamma, vaikuttaako se jotenkin hänen puheeseen? Mielestäni hänen puhe vaikuttaa vähän oudolle, mutta kun en ole natiivipuhuja, niin en osaa sanoa onko kyseessä vamman vaikutus vai jotain muuta.
Aijai, ite oon ihan koukussa tähän sarjaan. Mies joka ei normaalisti välitä mistään tosi tv -jutuista, enkä ole niitä seurannut. Love Island Suomikin vaikutti vähän teennäiseltä ja "laimealta" tähän UK-versioon verrattuna.
Oon sinkku tällä hetkellä, joten voi olla että aihe kiinnostaa ja jaksot on ihan jännittäväksi rakennettu. Silti aika yllättynyt kun tälle näin paljon lämmennyt. Iltaisin aina odottaa puolenyön aikaan tulevaa jaksoa aivan mielissään.
Gemman ja Lucan, sekä Ekin-Sun ja Daviden suhteet ehkä kiinnostavimmat tällä hetkellä. Monella parilla on silti kiinnostavaa dynamiikkaa ja sarjan konsepti on pinnallisuudellaan mielenkiintoinen, kun jengillä näyttää ihan oikeita tunteita tulevan, mutta tilanteet voi muuttuakin yhdessä päivässä. Tasha on esimerkiksi aika tuuliviirin oloinen. Jännä ollut huomata myös, kun uutta porukkaa tulee sisään, on oma asenteeni vähän kyyninen ja epäilevä aluksi. Päivien kuluessa se kuitenkin muuttuu positiivisemmaksi, kun oppii ihmisestä lisää. Samanlainen efekti on periaatteessa omassakin elämässä ollut huomattavissa, jos uusia ihmisiä tulee töihin, leirille jne.
Nyt odotellaan antaako Paige anteeksi ja montako vitsiä Billy yrittää vääntää seuraavassa jaksossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle oliko täyttä bullshitiä Casan tyttöjen selän takana puhuminen Tashasta..? kaikki muutkin villan pojat sanoi heti siinä samassa (ku omat tytöt poissa) ett sitä me ollaan sanottu Andrewille 3 vkoa,että hän vain tyytyy sinuun... En oo varma näinkö Tashassa alussa mitään feikkiä...hias vain ihastuu. jännässä kohdassa ollaan kyllä...voihan damia(ei taida oikeesti sopii Indyahille) jaquesia(onko sittenkin täys pelimies..nyt haluis juu kyllä pitää Paigen) ja andrewia(Coco tuntuu vedättäjältä)... Tasha yks näiteimmistä ja Indyah ehkä järkevimmistä ja Danica on tosi kaunis meikittömänä...creepy luomen huomasin vasta ku tänne joku siitä kirjoitti.
Mä en tykkää Tashasta. Joku siinä tökkii (äänen lisäksi). Jotenkin hän on snadisti "minnihiiri". Ekin-Su taitaa lopulta olla tytöistä kaunein ja karismaattisin. Muissa on jotain ärsyttävää.
No kuulovammaiset puhuvat noin eli aika törkeää ja pinnallista sen takia arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaivattais todella OIKEASTI komeita miehiä villalle. Ei mitään siansilmäisiä nyherönenäisiä pojankloppeja.
Tylsää muuten kun Casa Amore -jaksoissa ei juurikaan loppupuoleen enää näytetty punapää-Jackia eikä sitä miesten houkutuslintujen kauneinta sinisilmäistä brunettea Jazminea. Miksi?
No ne kaks nyt vaan oli niin kamalia ja tylsiä, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Casa Amoresta ja villasta ei lähtenyt tänä vuonna "seiskalehteä" juorupaljastuksineen? Se on aina ollut mehukasta, kun porukat päivittelevät nähdessään parinsa imuuttelevan jonkun toisen kanssa tms.
Tulee jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Danican meikkityyli tosiaan kaipaisi hiomista. On ihan nätti päivällä bikineissä, mutta iltameikki on kuin drag queenilla. Less is more tässä tapauksessa.
No on niin w t muutenkin, että meikki sopii hyvin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Danica on kaunein.
Sopivasti luonnollisuutta ja pynttäytymistä.
Kaikenmaailman hius - ym lisäkkeet on niin last season.
Häh, niin w t kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antigoni oli sen näköinen ettei tuolta ketään löydä. Ihan piristävä muuten.
Alkuun en pitänyt Davidesta, mutta hänhän vaikuttaa ihan hauskalta mieheltä. En kyllä usko että tosissaan tuolta etsii ketään.Monet parit vähän tylsiä. Gemma tuntuu himmailevan aika paljon, johtuuko kuuluisasta isästä että haluaa olla hillitty jne.
Casamore miehet eivät ole kovin hyvännäköisiä, ei ole tytöille tarpeeksi houkutusta.
Ronan Keatingin punapääpoika on aivan syötävän söpö. Ollapa nuori ja nätti, niin lähtisin metsästämään....
Kamala mun mielestä, mutta makunsa kullakin.
Jotain tapahtuu kirjoitti:
Piti käydä kurkkimassa, Jacques O'Neill poistuu itse talosta.
Ymmärrän sen, jos seuraa häntä , hän on jollakinlailla alakuloinen. Kokee raskaaksi asua saarella.
Mä veikkaan, että tuli oikeasti mukaan, kun kuvitteli saavansa exän takaisin. Nyt lannistunut, kun homma ei onnistunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne kaks nyt vaan oli niin kamalia ja tylsiä, siksi.
Meinaat, että esim. Coco on todella kaunis ja ihastuttava ja kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuulovammaiset puhuvat noin eli aika törkeää ja pinnallista sen takia arvostella.
No ruma se on muutenkin. Ja muka malli.... kävelee kuin olis heinäseiväs työnnetty anuksesta kurkkuun asti.
Paigesta tulee mieleen sporty spice. Samanlainen kähisevä ääni ja olemus muutenkin.
Miksiköhän tuo Jayn sikspäkki on oudosti pullistunut kuin olisi jalkapallo mahassa? Aito pyykkilauta on litteä eikä tuollainen kupera. Onkohan mömmömiehiä? Roinavatsa?