Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love island UK kausi 8

Katsoja
09.06.2022 |

Jee, love island UK alkaa 20.6 , on mun kesäsarja.

Tässä maailmantilanteessa, jota kevyempää hömppää välillä.

Kommentit (274)

Vierailija
41/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Casa Amoren uudet pojat on todella huono ja keskenkasvuinen kattaus 👎

Vierailija
42/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrew löysi uuden typyn, johon ripustautua roikkumaan. Nyt vielä ikävä kyllä todella feikki peluritapaus. Toivottavasti edes ottaa opikseen ja kasvaa aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Davide on niin täynnä itseään, että tulee mieleen, että sen täytyy olla erikseen maksettu vetämään tota roolia..

Vierailija
44/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Antigoni putosi...

Vierailija
45/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekin Sunissa jo näkyy ikä; silmäluomet ja takapuoli jo alkaa painumaan maata kohti...

Vierailija
46/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danica on kaunein.

Sopivasti luonnollisuutta ja pynttäytymistä.

Kaikenmaailman hius - ym lisäkkeet on niin last season.

Vierailija
47/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andrew löysi uuden typyn, johon ripustautua roikkumaan. Nyt vielä ikävä kyllä todella feikki peluritapaus. Toivottavasti edes ottaa opikseen ja kasvaa aikuiseksi.

Ei saisi mollata tietystikkään ketään, mutta tästä Andrewin uudesta typystä tuli elävästi mieleen satuhahmojen noita-akka.

Vierailija
48/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tashalla on rivimalliksi ihan ok sopiva figuuri kauempaa katsottuna, mutta ei muutoin kyllä ole mitenkään erityisen kaunis.

Ihme luihutukka, kasvot jotenkin pienet ja mitäänsanomattomat, kaulan ja kasvojen mittasuhteet kummalliset, hampaat ei mitenkään edustavat, silmät pienet ja persoonattomat. Meikillä saa kyllä varmasti kuvauksissa rakennettua jos jotakin..

Vierailija
49/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi mollata tietystikkään ketään, mutta tästä Andrewin uudesta typystä tuli elävästi mieleen satuhahmojen noita-akka.

Jep. Hymy ja nenä kuin noita-akalla; creepy.

Vierailija
50/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacquesin hymy, kun nostaa ylähuultaan molemmilta sivuilta näyttää tosi epämiellyttävälle.. tulee jotenki mieleen että joku keskenkasvuinen pikkupoika lesoirvistelee..

Vierailija
51/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tuo Coco on niin kauhea vosu että vain todella epätoivoinen tarttuisi hänen syöttiinsä. Andrew alkaa paljastaa kiinteistövälittäjän pelurielkeitä. Onkin jaksanut esittää kilttiä poikaa toistaiseksi aika hyvin.

Vierailija
52/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa ;o). Etenkin tällä palstalla.

Vierailija
53/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Davide on niin täynnä itseään, että tulee mieleen, että sen täytyy olla erikseen maksettu vetämään tota roolia..

Naurutyyli (kun oikein kovasti naurattaa) on muuten hiukan samanlainen kuin Ruben Stillerillä.

Vierailija
54/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekin Sunissa jo näkyy ikä; silmäluomet ja takapuoli jo alkaa painumaan maata kohti...

Totta. Kaunis nainen, mutta miksi nuo huulet ja tissit? Ja tosiaan silmien ulkonurkat roikkuvat (kenties irtoripsien vaikutuksesta) ja pylly on löysä, vaikka kovasti kyykkäilee. Ja ikää - kuitenkin vasta 27.

Vierailija
55/274 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danica on kaunein.

Sopivasti luonnollisuutta ja pynttäytymistä.

Kaikenmaailman hius - ym lisäkkeet on niin last season.

Danicalla on kauniit silmät. Tukka aika ohut ja huulet aivan liian turpeat. Enkä pääse yli siitä reisiluomesta. Se pitäisi leikata pois.

Vierailija
56/274 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoru uutinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tapahtuu kirjoitti:

Piti käydä kurkkimassa, Jacques O'Neill poistuu itse talosta.

Ymmärrän sen, jos seuraa häntä , hän on jollakinlailla alakuloinen. Kokee raskaaksi asua saarella.

Älä tule tänne spoilaamaan jos näet jaksot jostain etukäteen. Muuten on pakko jättää tämä ketju ja meitä tähän ketjuun osallistuvia on vähän.

En näe etukäteen, luen vain ( Britti) lehtiä .

Voisitko jatkossa jättää kertomatta?

Vierailija
57/274 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoru uutinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen, jos seuraa häntä , hän on jollakinlailla alakuloinen. Kokee raskaaksi asua saarella.

Älä tule tänne spoilaamaan jos näet jaksot jostain etukäteen. Muuten on pakko jättää tämä ketju ja meitä tähän ketjuun osallistuvia on vähän.

Minulla ei nyt ole ollut mahdollisuutta hetkeen katsoa ko ohjelmaa,,

Tuli tarkoituksella katsomaan olisiko joku kertonut mitä tapahtuu ???

- ilmeisesti ei mitään tylsääääää..

Minulle kelpaa jutut sarjan takahuoneestakin ja paljastukset ei tässä ohjelmassa ole olleet mitenkään tramaattisia, joten ei haittaa vaikka jotain kerrotaankin etukäteen.

Yleensä juonipaljastukset on vieläpä täyttä puppua.

Vierailija
58/274 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoru uutinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaa jutut sarjan takahuoneestakin ja paljastukset ei tässä ohjelmassa ole olleet mitenkään tramaattisia, joten ei haittaa vaikka jotain kerrotaankin etukäteen.

Tässä ei ole nyt kyse sinusta ja vain sinusta mutta antaa olla niin jätän keskustelut ja lukemiset väliin. Teitähän on niin monta tässä ketjussa ja sulla ei ole edes mitään annettavaa tähän ketjuun koska et ehdi katselemaan. Mulla olisi ollut enemmän kommentoitavaa kun sulla mutta sitähän sä et osaa huomioida. Itse en halua tietää mitään etukäteen. Ketju on muutenkin kuollut.

Vierailija
59/274 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoru uutinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe etukäteen, luen vain ( Britti) lehtiä .[/quotequote]

Voin kertoa, ettei pariin päivään ole tapahtunut yhtään mitään, yhtä jappasua ollakko vai eikö olla.

Tästä ei hevin tipu kärryllä.

Minäkin olen väliin katsonut pikakelauksella koska on niin tylsää.

Vierailija
60/274 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu huvilalle.

Paigien sisääntulo oli kyllä hieno, hän on tyylikäs, kuin kunkaallinen.

Jacquesi oli niin hermona, kuin tajusi käryn käyvän puheistaan ja käytöksestään.

Andrew ilkkuminen oli naurettavaa.

Toivottavast brittikatsojat äänestävät hänet pois.

Itse en ole nähnyt Tashan olevan milläänlailla feikki.

Luca oli taas niin omahyväisiä näköinen kun parinvalinnassa joillakin tuli sanottua asioita suoraan.

Aika hauskaa oli Iain Stirlingn viittaus lähtemisestä huvilta, joka oli käännetty koskemaan brittien pääministeriä. ( eli pitäisi ymmärtää lähteä, jos seuraa ei haluta).

c

Ja sitten

Palstan riidankylväjät, eikö se jokaisen oma asia miten, tai kuinka usein, missä tahdissa katsoo / on katsomatta tätä sarjaa.