Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Lazer kirjoitti:
Ritari, valkoisen ruusun ritari on Eino Grön.
Fikkari on Sointu Borg.
Paitsi, että Fikkari juuri äsken paljastui Niina Lahtiseksi. Kannattaa edes katsoa jakso ennen kommentointia :D
Lazer kirjoitti:
Fikkari on Sointu Borg.
Ritari on Arvi Lind ja Fikkarihan jo poisti maskinsa eikä ollut Sointu Borgia nähnytkään. Tai on kai Lahtisen Niina hänet voinut joskus nähdäkin. Suomessa kuitenkin niin pienet piirit.
Banaani on tottunut esiintyjä ja viihdyttäjä.
Kuka Salkkareista on tänä vuonna mukana?
Vierailija kirjoitti:
Kuka Salkkareista on tänä vuonna mukana?
Ei välttämättä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Banaani on mielestäni Hannu Manninen, ent. yhdistetyn huippu-urheilija ja nykyinen lentokapteeni.
Ei ole. Hannulla on aivan erilainen ruumiinrakenne, liikkuvuus ja ääni ei täsmää yhtään.
Banaani laulaa yllättävän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Banaani on viihdealan ammattilainen. Osaa ottaa yleisön haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ahonen tai Nieminen vetää noin hyvin, niin viihdemaailma on saanut uuden tähden.
Vierailija kirjoitti:
Banaani on lakko
Mä olen kahden vaiheilla, että Lakko vai Herbalisti. Vai Joonas Nordman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaani on mielestäni Hannu Manninen, ent. yhdistetyn huippu-urheilija ja nykyinen lentokapteeni.
Ei ole. Hannulla on aivan erilainen ruumiinrakenne, liikkuvuus ja ääni ei täsmää yhtään.
Jep, liian lyhyt Hannuksi.
Aika hienoa, jos Janne Ahonen osaa laulaa noin hyvin. Banaanin vihjeet kyllä viittaavat häneen.
Banaani ottaa sulavasti yleisönsä.
Timantti on Rita Niemi-Manninen. Sitä en tiedä mistä hän on kuuluisa. Oliko hän gladiaattoreissa?
Vierailija kirjoitti:
Banaani on lakko
Lakko??? Ikinä kuullutkaan, tuskin ovat nuo etsivätkään
Fikkari on Sointu Borg.