Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Miten toi musta lammas sai jatkaa, kun on noista huonoin laulaja.
Kun ei tää edelleenkään oo laulukilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Hodari olis saanu jo pudota. Varmaan voittaa koko roskan.
Hodari on paras ja monipuolisin laulaja. Pitäisi voittaa.
Harmi ku banaani tippu. Nyt Janne jotain laulusopparia kehiin. Tuntuu että tuotanto päättää kuka tippuu, aina se jonka etsivät tietää.
Mutta olipa Banaani hyvä laulaja! Ja itse kuvitteli ettei osaa!
Herranen aika sentään!
Joo, niin käsikirjoitettu juttu. Yhtäkkiä keksitään Janne Ahonen tähän kohtaan. Ja totta tosiaan Nelli Matula on tiedetty jo pari viikkoa, mutta oli finaaliin pakko saada se kiintiönainen. Olisin suonut Jannen pääsevän ainakin finaaliin saakka. Oli sen verran hieno suoritus, kun ei tuota musiikkitaustaa hällä kuitenkaan ole, toisin kuin nyt näillä kolmella finalistilla ( Nelli, Tuure ja Lenni- Kalle)
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään nyt paljastui että ohjelma on täysin käsikirjoitettu. Typerää.
No mitä luulet miltä se näyttäs jos kaikki tietää Sami Sykön ekalla kerralla ja yleisö aina vaan "äänestäs" hänet jatkoon. Näyttäs aika typerältä. Siksi tuotanto valitsee putoajan kulloinkin sen mukaan mitä "tiedetään".
Aikalailla kiinnostus hävisi kun Janne/Banaani tippui. Hauska hahmo ja mielenkiintoinen verrattava hänen urheilu-uransa aikoihin kun naama mutrussa antoi haastatteluja. Ainakin Örkki olisi joutanut pois ennen Banaania. Lieköhän muuten Ahonen askarrellut pukunsa itse?
Terveisin Naispelko29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi musta lammas sai jatkaa, kun on noista huonoin laulaja.
Kun ei tää edelleenkään oo laulukilpailu.
Mikä sitten? Ei huonoja laulajia viitsi montaa jaksoa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja miten hirvee biisi (Pelimies). Myötähäpeä. Ei ihan tätä päivää enää.
No kylläpä sullekin helposti tulee myötähäpeä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hodari olis saanu jo pudota. Varmaan voittaa koko roskan.
Hodari on paras ja monipuolisin laulaja. Pitäisi voittaa.
Hodari on aika tylsä vaikka laulaakin hyvin.
Vähän luulen että tekevät hodarista voittajan.
Nyt meni maku . Janne oli koko kauden paras. Oikeasti nainen pitää saada finaalin vuonna 2022 ?
Banaani kuulostaa tältä kiihdytysautoilija Ahoselta.
Banaanin biisi Älä mee oli sellane et päättelin jo et tippuu tänää. Siis sen lisäks et koska etsivät arvasi oikein. Örkin vihjevideossa taas puhuttiin jotain voitosta, eli varmaan voittaa.
Onko kellään muuten hajua, et mikä tän lisävihjeen idea oikein oli? Eihän siitä näkyny mitään.
Mua alkaa jo ällöttää tuo Örkin ylistäminen Antti Tuiskuksi. Aivan eri tason "laulaja" tämä. Ettekö tosiaan kuule eroa?!
Vierailija kirjoitti:
Mua alkaa jo ällöttää tuo Örkin ylistäminen Antti Tuiskuksi. Aivan eri tason "laulaja" tämä. Ettekö tosiaan kuule eroa?!
Siinähän ällöttelet.
Antti Tuisku tuo Örkki ei ainakaan ole, tuomarit vetää jotain teatteria nyt. Aivan Tuure Boeliuksen ääni, mut pituus viittaa esim Isac Elliotiin.
Ei kai toi Musta-Lammas voi olla Sampo Kaulanen? Lyhyt mies hänkin, ja ainakin osa vihjeistä osuu.
Janne on komee!