Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Chachi oli tässä, koska vanha ukkonsa ei kerta kaikkiaan osaa laulaa nuottiin. Jukkaa kysyttiin, mutta tyttöään sit itse tähän sen sijaan ehdotti.
Uskon että Örkki on Tuure. Vaikuttaa siltä, että vihjeitä olisi jopa tahallaan suunnattu täsmäämään myös Anttiin, kuten Espanja, kaupan kassa ja oliko joku Lambertkin. Ehkä etukäteen arvaten, että voivat mennä sekaisin. Ainakin kolme palkintoa viittaa kyllä Tuureen samoin kuin Pori-vinkit sekä se, että otti elämänsä käsiinsä 16-vuotiaana tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Ei Örkki silti ole Tuisku. Tuure matkii sekä esityksissä, tanssissa että vihjeissä Anttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hodari: Maria Lund
Örkki: Benjamin Peltonen
Banaani: Janne Ahoni
Partyanimal: Chachi
Musta Lammas: Vaikein, mutta ehkä
Juuso MäkilähdeTämä palsta ärsyttää vaan kerta kerralta enemmän. Hodari on Nelli Matula. Mikä siinä on niin vaikea käsittää.
Ota se herne pois nenästä. Täällä saa sanoa oman mielipiteensä, eikä tarvitse olla samaa mieltä kuin sinä.
Samaa mieltä.
Örkki on Tuure. Mun korvaan ei kuulosta Tuiskulta.
Villi veikkaus seuraavan kauden castingista:
- Sami Sykkö
- Tuure Boelius
- Viki tai Köpi tai sitten jopa molemmat duo-asussa
Kirjoitin viime Masked-kauden ketjuun tällaisen viestin. Joko tuottajat nähneet tai sitten Suomen julkkupiirit ovat niin pienet että homma on jo todella ennalta-arvattavaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Chachi oli tässä, koska vanha ukkonsa ei kerta kaikkiaan osaa laulaa nuottiin. Jukkaa kysyttiin, mutta tyttöään sit itse tähän sen sijaan ehdotti.
Joo nii varmaa. Älä väitä noita sun salaliittoteoria juttujas
Banaanihan teki telemarkin ensimmäisessä vauhti kiihtyy kappaleessa, kiihdytysajot ja apila onnenkaluna. Kukahan urheilija on jos ei Janne Ahonen. Kyllä tuomarit on ton tajunnut siksi sönkkää Kimi Räikkösestä.
Minä kyllä syön hattuni, jos Örkki on Tuisku. Muistan tosin kun ekan kerran kuulin jonkun Boeliuksen biisin radiosta ja ihmettelin, että onko kyseessä joku Tuiskun uusi biisi. Äänissä on kyllä yhtäläisyyksiä, mutta oon kyllä aika vakuuttunut varsinkin viimeisimmän esityksen perusteella siitä, että Örkki on Tuure eikä Antti.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä syön hattuni, jos Örkki on Tuisku. Muistan tosin kun ekan kerran kuulin jonkun Boeliuksen biisin radiosta ja ihmettelin, että onko kyseessä joku Tuiskun uusi biisi. Äänissä on kyllä yhtäläisyyksiä, mutta oon kyllä aika vakuuttunut varsinkin viimeisimmän esityksen perusteella siitä, että Örkki on Tuure eikä Antti.
Minä pistän vielä paskaa täyteen sen hatullisen ja syön sen, mikäli on Tuisku. Ei pysty Tuisku feikkaamaan ääntään mitenkään niin paljoa että sitä ei tunnistaisi. Lisäksi vihjeet osuu paremmin Tuureen vaikka ne on tarkoituksella valittu niin, että viittaisivat Tuiskuun.
Mä en tunnista näitä edes silloin kun ne poistaa maskin :D
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus seuraavan kauden castingista:
- Sami Sykkö
- Tuure Boelius
- Viki tai Köpi tai sitten jopa molemmat duo-asussaKirjoitin viime Masked-kauden ketjuun tällaisen viestin. Joko tuottajat nähneet tai sitten Suomen julkkupiirit ovat niin pienet että homma on jo todella ennalta-arvattavaa ;)
Saisiko veikkaukset ensi kautta varten?
Se on Tuure Boelius tai vaikka Tuure Boelius.
Ääninäyttelijä Aksu Palmenissa on Mustan Lampaan ääntä. En ole Ikinä nähnyt Aksua missään joten en tiedä sopisiko lampaaksi.
En vaan löydä Örkin äänestä Tuurea.Anttia löytyy hiukan. Mut taas se pituus.
Ota se herne pois nenästä. Täällä saa sanoa oman mielipiteensä, eikä tarvitse olla samaa mieltä kuin sinä.