Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
4421/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä kausi muistetaan? No siitä että kaikki katsojat tietävät kuka Banaani ( = Janne Ahonen ) on ? Ja reppana etsivät jostain ihme syystä tätä eivät vaan tiedä.

Vierailija
4422/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä kausi muistetaan? No siitä että kaikki katsojat tietävät kuka Banaani ( = Janne Ahonen ) on ? Ja reppana etsivät jostain ihme syystä tätä eivät vaan tiedä.

Ihan kuin ne välttelisi nimen mainitsemista...banaani halutaan pitää messissä ja ehkä leipoa voittajaksi?

Sopisi mulle, olen aina fanittanut Jannea, mahtava mäkimies👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta lammas on Sami Uotila

Vierailija
4424/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu on varmaan toistamiseen mukana.

Vierailija
4425/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva muistaa ja "etsivistä" ei taatusti ketään, että Janne Ahosen toinen suuri ns. rakkaus mäkihypyn lisäksi on ollut kiihdytysajot - siitä nuo viittaukset moottoriurheiluun.

Maskit saattaa olla harhaanjohtavia pituuden suhteen, Örkkihän näyttäisi olevan vähintään Ilen pituinen. Antti Tuisku taas n. 170-senttinen, mutta nuo tanssimuuvit tosiaankin kuin Antin.

Vierailija
4426/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meistä kommentoijista käy tässä ketjussa vain lauantai-iltaisin Masked singerin aikana. Emme lue ketjua muuten, emmekä tiedä mitä täällä kirjoitellaan muina aikoina.[/quote]

Näinhän me tehdään, mutta vihjeitä voi silti osata lukea eikä vääntää totuutta muuksi. Nelli Matula ei muuksi muutu vaikka täällä ei kävisi koskaan, tai kävisi päivittäin.

Vierailija
4427/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Nyt mun korvaan Örkki kuulostaa Robinilta

Ei sitten vähääkään.

Vierailija
4428/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Örkki on Samu Haber

Kävi minullakin mielessä.

Chachia voisin käydä katsomassa keikoilla. Oli sen verran hyvä esiintyjä tuossa.

Vierailija
4429/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin ne välttelisi nimen mainitsemista...banaani halutaan pitää messissä ja ehkä leipoa voittajaksi?

Jenni sanoi enne kautta josai trailerissa mahtava vedätys ja voitto. Ja koska ne ei tiedä tätä nii banaani voittaa.

Vierailija
4430/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa meistä kommentoijista käy tässä ketjussa vain lauantai-iltaisin Masked singerin aikana. Emme lue ketjua muuten, emmekä tiedä mitä täällä kirjoitellaan muina aikoina.

Näinhän me tehdään, mutta vihjeitä voi silti osata lukea eikä vääntää totuutta muuksi. Nelli Matula ei muuksi muutu vaikka täällä ei kävisi koskaan, tai kävisi päivittäin.

En ole kyseinen kommentoija, mutta ymmärrän häntä hyvin. En minäkään olisi tunnistanut Nelli Matulaa vihjeiden enkä äänen perusteella. Hän ei ole minulle millään tavoin tuttu julkkis. Jos joku ei olisi kirjoittanut tänne miten Hodarin vihjeet sopivat Nelliin, niin arvelisin Hodarin edelleenkin olevan joku muu. Ne jotka lukevat ketjua vain la iltaisin, eivät välttämättä ole noteeranneet täällä kirjoitettuja kommentteja Nellistä.

Vierailija
4431/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu on varmaan toistamiseen mukana.

Olihan Hedberg myös

Vierailija
4432/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Örkki on Samu Haber

Kävi minullakin mielessä.

Chachia voisin käydä katsomassa keikoilla. Oli sen verran hyvä esiintyjä tuossa.

Haber on 193 cm pitkä, ei hänestä saa Örkkiä millään. Samu laulaa myös paremmin. Chachi oli kyllä piristävä yllätys, hyvä esiintyjä ja valloittava luonne.

Vierailija
4433/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani laulaa finaalissa Lennä Ahosen Janne. Etsivät tuumivat, että Kimi Räikkönen taitaa fanittaa Jannea.

Vierailija
4434/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni sanoi enne kautta josai trailerissa mahtava vedätys ja voitto. Ja koska ne ei tiedä tätä nii banaani voittaa.

Tai sitten Örkki. Voin jo kuvitella miten panelistit yhteen ääneen kehuvat Tuuren lahjakkuutta ja sitä miten tästä tulee uusi Antti Tuisku.

Vierailija
4435/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten Örkki. Voin jo kuvitella miten panelistit yhteen ääneen kehuvat Tuuren lahjakkuutta ja sitä miten tästä tulee uusi Antti Tuisku.

Örkki on Antti Tuisku. Ja tuskin boelius mitään uutta tuiskua tuu.

Vierailija
4436/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaani laulaa finaalissa Lennä Ahosen Janne. Etsivät tuumivat, että Kimi Räikkönen taitaa fanittaa Jannea.

Ei laula. Sitä ei vielä tiedä

Vierailija
4437/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka kuuntelen Örkin laulua, niin Tuiskun äänen vivahdettakaan en siitä löydä. Yleensä muutetulla äänellä laulavatkin käyttävät jotain tiettyä pientä juttua niin luonnostaan, ettei sitä osaa muuttaa. Antin äänen väri on täysin erilainen. Örkki ei millään voi olla Tuisku. 

Vierailija
4438/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örkki on Mikael Gabriel, kuunnelkaa nyt hyvänen aika sitä lauluääntä.

Vierailija
4439/5161 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Örkki on Mikael Gabriel, kuunnelkaa nyt hyvänen aika sitä lauluääntä.

Tämä sama tilanne kuin se, että kauneus on katsojan silmässä. Joku näkee esim. jonkun missin kauniina, joku ei ymmärrä miksi se on valittu missiksi.

Joku tunnistaa äänen, joku väittää ihan toiseksi laulajaksi....

Ketju on lukittu.