Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Voisiko musta lammas olla Sampo Kaulanen? Googlatkaapa Sampo Kaulanen 10000 euroa. Pituuskin täsmää.
Valtteri Lehtinen ei kyllä ole sillä lailla yhtä tunnettu kuin monet muut, jotka ovat jo paljastuneet tällä ja muilla kausilla.
Banaanin vihjeet viittaa Sampo Kaulaseen.
Minulle VL on tutumpi kuin esim. Köpi Kallio tai aiemmalla kaudella ollut Minna Kauppi.
Valtteri Lehtinen on tuntematon monille joten en usjo että on Örkki.
Valtteri Lehtinen on 26 vuotias näyttelijä mutta melko tuntematon.
Hyvä veikkaus tuo Sampo Kaulanen mustaksi lampaaksi! Vois hyvin olla!
Te jotka väitätte että Valtteri Lehtinen on tuntematon monille. No, miten se Miisa Rotola-Pukkila?
Eihän sitäkään kovin moni tiennyt ja oli viime kaudella mukana Masked Singerissä.
Ainiin, nykyäänhän Miisa Rotola-Pukkila on Grekov
Ei ole Örkki Valtteri Lehtinen.Liian tuntematon.
Kukas hahmoista sanoikaan, että mielessä on sokeri?.
Vierailija kirjoitti:
oo
Vierailija kirjoitti:
Annatteko yläpeukkuja omille arvauksille.Voisiko joku kertoa kuka on Valtteri Lehtinen. Veikkaan jääkiekkoilijaa. En ole ikinä kuullut nimeä.
Et ilmeisesti ole koskaan seurannut Uusi Päivä -sarjaa (oli aikoinaan Ylen ohjelmia) tai et taida seurata Sykettäkään (Nelosen ohjelmia).
En ole tuo vastaaja mutta en ole myöskään yhtäkään jaksoa noita sarjoja nähnyt ei aavistustakaan kuka niissä on. Ei niitä koko Suomi katso.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka väitätte että Valtteri Lehtinen on tuntematon monille. No, miten se Miisa Rotola-Pukkila?
Eihän sitäkään kovin moni tiennyt ja oli viime kaudella mukana Masked Singerissä.
Tubettajat on sentään joillekin tuttuja, lähinnä kai heitä on otettu ohjelmaan mukaan nuorten katsojien takia. Valtteri Lehtinen taas pitäisi tietää mistä?
Olen seurannut Syke sarjaa, mutta Valtteri Lehtisen nimi oli mulle täysin tuntematon. Muut sarjan näyttelijät olivat paljon tutumpia.
Kuka on Janne Ahonen, mistä pitäisi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko musta lammas olla Sampo Kaulanen? Googlatkaapa Sampo Kaulanen 10000 euroa. Pituuskin täsmää.
Eikö Sampo ollut kuvausten aikoihin pahasti masentunut? Muistan hänen kertoneen asiasta jossakin lehdessä/somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitäkään kovin moni tiennyt ja oli viime kaudella mukana Masked Singerissä.Tubettajat on sentään joillekin tuttuja, lähinnä kai heitä on otettu ohjelmaan mukaan nuorten katsojien takia. Valtteri Lehtinen taas pitäisi tietää mistä?
Näytteli Uusi Päivä -sarjassa Jania ja nykyään näyttelee Sykkeessä Leeviä.
Aika moni nuori varmasti tietää Valtteri Lehtisen.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut Syke sarjaa, mutta Valtteri Lehtisen nimi oli mulle täysin tuntematon. Muut sarjan näyttelijät olivat paljon tutumpia.
Seurasitko Sykettä silloin kun se tuli Yleltä? Silloin ei Valtteri Lehtinen ollut siinä vielä mukana.
Valtteri on Sykkeeseen tullut mukaan vasta kun ne alkoi pyöriin nelosella/Ruutu+:ssa.
Kun Örkin ääntä tarkasti kuuntelee, niin voisi ollakin Valtteri Lehtinen. Minäkin löysin Poriin liittyvän vihjeen. Muita vihjeitä en ole vielä etsinytkään.