Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
3661/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon sanonu alusta asti että musta lammas on Kristian Heiskari elekielen perusteella.

Krisun asuntovaunuelämään sopisi täydellisesti se vihje, että lammas sanoi kotinsa olevan missä milloinkin tjsp. Muista en niin tiedäkään.

Axl Smithin koti on missä milloinkin

Vierailija
3662/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks ei hodarin eilistä(22.10.22) esitystä löydy youtubesta,mokasiko tuotanto..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3663/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tätä keskustelua, kun ei yhtään lähdetä liikkeelle hahmojen habituksesta. Tsekkaan ensin vartalon eli jos hahmo on pitkä ja laiha, kaikki siihen sopimattomat pyöreät julkkikset jäävät pois. Jos julkisuuden henkilö on 185-senttinen, en jankkaa häntä mustaksi lampaaksi jne.

Poistun keskustelusta, kun tässä ei ole mitään järkeä.

Koska se on joillekin hupia. Huomaan että joitakin ärsyttää se, kun joku niin hanakasti jaksaa aina kommentoida, että banaani on Ahonen (niin hän tietysti onkin), mutta jotkut provosoituu siitä ja alkavat heittää ihan älyttömiä veikkauksia vastineeksi.

Vierailija
3664/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon sanonu alusta asti että musta lammas on Kristian Heiskari elekielen perusteella.

Krisun asuntovaunuelämään sopisi täydellisesti se vihje, että lammas sanoi kotinsa olevan missä milloinkin tjsp. Muista en niin tiedäkään.

Axl Smithin koti on missä milloinkin

Joka ikinen kausi joku jaksaa täällä heitellä Axl Smith on se ja se hahmo. En ymmärrä, että mitä kiksejä kyseinen kommentoija niistä saa.

Vierailija
3665/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakuammuntaa kirjoitti:

Örkki voisi olla Sami Saikkonen, Porista kotoisin oleva tanssija, koreografi  ja näyttelijä. Esiintynyt myös musikaaleissa. Oli viime vuonna lento-onnettomuudesta, josta jäi kasvojen vammat.

Minä olen myös ajatellut Sami Saikkosta Örkiksi koko ajan.

Vierailija
3666/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hakuammuntaa kirjoitti:

Örkki voisi olla Sami Saikkonen, Porista kotoisin oleva tanssija, koreografi  ja näyttelijä. Esiintynyt myös musikaaleissa. Oli viime vuonna lento-onnettomuudesta, josta jäi kasvojen vammat.

Hei tää oli hyvä, uus ajatus! Voisko tosiaan olla!

Vierailija
3667/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakuammuntaa kirjoitti:

Myös maininnut usein vihjeistä "liikkeen" ja liikkeen kohti valoa - liike = tanssi, liike kohti valoa = lentäminen (aurinko eli valo on ylhäällä).

Vierailija
3668/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hakuammuntaa kirjoitti:

Hei tää oli hyvä, uus ajatus! Voisko tosiaan olla!

Ei ole uusi ajatus. Sitä on tälläkin palstalla heitetty jo alusta asti. Jotenkin se hautautui, kun joku alkoi kovasti kirjoittamaan Tuure B:stä. Itsekin ehdottelin Saikkosta, mutta tyrmättiin, koska ei kuulemma ole niin vanhan ihmisen ääni Örkillä.

Vierailija
3669/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisö muka äänestää kuka pudotetaan? En usko. Se on kässärissä kuka putoo milloinkin. Yleisöäänestys on pelkkää teatteria.

Vierailija
3670/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikkonen on Porista ja minusta myös vihjeet sekä hänen kokonsa sopisivat Örkkiin. Itse olen sitä mieltä, että hän Örkki, vaikka sainkin tästä ehdotuksesta lähinnä alapeukkuja. Jo ensimmäisessä kappaleessa tuli Samin ääni selvästi läpi, tokassa ei sitten enää tullutkaan. Mutta Sami se silti on.

Vierailija
3671/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juuso köpi kallio on kahteen kertaa niin kyllä axl smith on kans mukana.

Vierailija
3672/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks ei hodarin eilistä(22.10.22) esitystä löydy youtubesta,mokasiko tuotanto..

Poistettiin kai tekijänoikeuksilla tai joku ei jaksanut sitä ladata

Vierailija
3673/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Köpi on kaksoisroolissa, on se todiste sarjan käsikirjoitettuudesta. Muuten olisi mahdollista, että Kruuna&Klavaa sekä Sarvikuono olisivat samaan aikaan lavalla, mikä ei ole kaksoisroolissa mahdollista.

Vierailija
3674/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama jankkaaja joka tuottaa Tuure B:ta ja Axlia. Hohhoijaa, heko heko.

Vierailija
3675/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole Tuure B:ta nähnytkään Örkki. Joku post-milleniaali ehdottaa vaan häntä, koska on ainut porilainen "julkkis" jonka tietää.

Vierailija
3676/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muuten ehdota axl smithiä lampaaksi, mutta hänestä löytyy moonwalk uutinen kouluajoista. Googlettakaa vaikka ja sitten löytyy uutinen et jääkiekkoilija Filppula on ollut hänen koulukaveri joka voi olla se urheiluvaikuttaja joka on voinut lumipallon saada naamaan.

Vierailija
3677/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Köpi on kaksoisroolissa, on se todiste sarjan käsikirjoitettuudesta. Muuten olisi mahdollista, että Kruuna&Klavaa sekä Sarvikuono olisivat samaan aikaan lavalla, mikä ei ole kaksoisroolissa mahdollista.

Köpi uutinen löytyy et oli palokuntaleirillä sauli niinistön kanssa, mikä viittaa et köpillä kaksi hahmoa olisi.

Vierailija
3678/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa vakavaan lentoturmaan joutunut tanssija ja lentäjä Sami Saikkonen, 55, kertoo tuoreessa Voi hyvin -lehden haastattelussa elämästään onnettomuuden jälkeen.

Saikkoselle jäi onnettomuudesta krooniset kivut. Ulkoisia jälkiä ei ole jäänyt, vaikka kasvot rakennettiinkin uudestaan.

Tanssimaan Saikkonen ei enää pysty, vaikka haluaisikin. Pitkän tanssiuran kuluttama selkä sai onnettomuudessa lisää osumia.

Saikkonen ei tunnekuohuista huolimatta koe muuttuneensa ihmisenä tapahtuman myötä.

Mikään ei muuttunut, mutta mikään ei ole kuten ennen, tanssija sanoo lehdelle.

...

Sami Saikkonen ei voi osallistua ohjelmaan onnettomuuden takia.

Vierailija
3679/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis hän ei osallistu koska onnettomuus estää pukuun pukeutumisen ja tanssimisen

Vierailija
3680/5161 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miklu vetikin oman biisinsä.

Ketju on lukittu.