Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
En minä muuten ehdota axl smithiä lampaaksi, mutta hänestä löytyy moonwalk uutinen kouluajoista. Googlettakaa vaikka ja sitten löytyy uutinen et jääkiekkoilija Filppula on ollut hänen koulukaveri joka voi olla se urheiluvaikuttaja joka on voinut lumipallon saada naamaan.
No ei kai tähän nyt hemmetti soikoon mitään seksirikollista ole pyydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä muuten ehdota axl smithiä lampaaksi, mutta hänestä löytyy moonwalk uutinen kouluajoista. Googlettakaa vaikka ja sitten löytyy uutinen et jääkiekkoilija Filppula on ollut hänen koulukaveri joka voi olla se urheiluvaikuttaja joka on voinut lumipallon saada naamaan.
No ei kai tähän nyt hemmetti soikoon mitään seksirikollista ole pyydetty.
Provo mikä provo.
No mainitkaa joku julkkis joka veti koulussa moonwalkin ja joka uutinen löytyy googlen avulla?
Vierailija kirjoitti:
No mainitkaa joku julkkis joka veti koulussa moonwalkin ja joka uutinen löytyy googlen avulla?
Miksi siitä tarvitsisi löytyä uutinen? Ei kaikista vihjeistä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan kans että musta lammas on Kari Ketonen. On mustan vyön judoka ja nuo edellä luetellut värit voivat viitata juuri judon vöihin. On muutenkin urheilullinen ja varmaan käy salilla kun on muistaakseni aika lihaksikas. Lampaan habitus sopisi mielestäni Ketoselle.
Eilisessä vihjevideossa puhuttiin Espoosta ja Vantaasta - eikös tuo niillä suunnilla jossain asu tai on kotoisin? Lisäksi videolla sanottiin sana KARItsa oikein korostaen. Ja vielä taisi mainita jotain koostaankin, mutta en enää muista mitä siitä sanoi. Harrastaa myös musiikkia, soittaa ainakin kitaraa ja laulaa, mutta en ole koskaan kuullut hänen laulavan ja tuo hänen äänensä kuulostaakin vieraalta. Vielä kun tulisi joku psykoterapeutti-vihje niin olis ainakin varma homma.
Ehkä Kari on lammas siksi että hän on ymmärtääkseni hyvin tieteeseen kallellaan eikä ole taikauskoinen. Salaliittoteoreetikoilla on tapana kutsua tieteeseen nojaavia ihmisiä lampaiksi. Ja koska Ketonen on tunnetusti itseironinen, on ottanut tuon lampaan hahmon. Mikäli osallistujat siis itse saavat päättää hahmonsa.
Kyllä ärsyttäis jos kuitenkin olis joku muu kun kerranki luulen jotain tietäväni :D
Moonwalk?
Kari myös tanssii eikä tuo moonwalk nyt niin vaikea ole.
Banaani on REINO NORDIN
Kuunnelkaa vaikka eka esitys kuulee selvästi läpi!
Nyt onkin Örkki yhtäkkiä Sami Saikkonen. Ei ole. Ulkonäkövihje tarkoitti örkkihahmon omaa ulkonäköä.Ja miten axl Smith olisi yhtäkkiä pöllähtänyt julkisuuteen. Sitä henkilöä tuskin haluttaisiin mihinkään ohjelmaan kun ryvettyi skandaaleissa silloin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vähänhän Suomen tunnetuimpia a-luokan julkkiksia ja kaikkien tuntemia henkilöitä tässähän on ollut. Suurin osa on kuitenkin ollut enemmän tai vähemmän kaikkeen mahdolliseen mukaan lähteviä tyrkkyjä, joilla ei oikeasti ole mitään syytä julkisuudessa olemiseen. Jotenkin tämä Tuija Pehkosen mukana oleminen nyt ärsytti. Nainen itsessään on täysin yhdentekevä, vähän juurikin tätä tyrkkyosastoa, ei kuitenkaan todellakaan kuitenkaan pahimpia, eikä naisessa mitään erityistä, helppoja ja hyviä töitä juontajan on onnistunut saamaan ja varsin helppoa elämää tainnut saada elää. Tuskin kaikki katsojatkaan tiesivät koko naisesta.
Samaa mieltä.
Jos taso alkaa olemaan tätä,niin kovin on homma hukassa.
Jos vihjeet on "lauloin ressun kanssa"tms. Niin onhan tämä ihan naurettavaa....
Jos vihjeiden arvuuttelu on muutenkin suurelle yleisölle "olin hänen luonaan yökylässä,tunnen hänet työn kautta,hän nostaa noin olkapäitä olimme nenäpäivässä yhdessä jne.jne. niin eihän tämä ole suunnattu suurelle yleisölle..
.Missä edes c-luokan julkkiset tai media yms.ihmiset..??
Mitä tarkoittaa sininen, unisef?
Vierailija kirjoitti:
Nyt onkin Örkki yhtäkkiä Sami Saikkonen. Ei ole. Ulkonäkövihje tarkoitti örkkihahmon omaa ulkonäköä.Ja miten axl Smith olisi yhtäkkiä pöllähtänyt julkisuuteen. Sitä henkilöä tuskin haluttaisiin mihinkään ohjelmaan kun ryvettyi skandaaleissa silloin aikoinaan.
Ei todellakaan otettaisi kun on saanut tuomion ja edelleen on maksuja ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vähänhän Suomen tunnetuimpia a-luokan julkkiksia ja kaikkien tuntemia henkilöitä tässähän on ollut. Suurin osa on kuitenkin ollut enemmän tai vähemmän kaikkeen mahdolliseen mukaan lähteviä tyrkkyjä, joilla ei oikeasti ole mitään syytä julkisuudessa olemiseen. Jotenkin tämä Tuija Pehkosen mukana oleminen nyt ärsytti. Nainen itsessään on täysin yhdentekevä, vähän juurikin tätä tyrkkyosastoa, ei kuitenkaan todellakaan kuitenkaan pahimpia, eikä naisessa mitään erityistä, helppoja ja hyviä töitä juontajan on onnistunut saamaan ja varsin helppoa elämää tainnut saada elää. Tuskin kaikki katsojatkaan tiesivät koko naisesta.
:(
Tuija on ihana! Sympaattinen ja valoisa persoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:(
Tuija on ihana! Sympaattinen ja valoisa persoona.
Eihän kyse ole ihmisen luonteesta,vaan viihdearvosta jne.
Jos vain-elämää -ohjelmaan pistäisi vaikka vuoden 85-nokkahuilukisojen voittajan,niin eiköhän porukka ihmettelisi?Luuletko,että sillä koukutettaisiin ihmisiä ohjelmaan?
Mun mielestä se viittomakielisten uutistenlukija on kiva,miksei hän ole ohjelmassa???
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yhtäkkiä? Täällä on useita kirjoittajia ja ei heistä kaikki ole samaa mieltä Örkin henkilöllisyydestä. Itseasiassa Örkiksi on veikkailtu todella monia julkkiksia. Tuure-fani vaan ehkä eniten tuo mielipiteitään täällä julki.
Ehkä muutan kantani, ehkä mustalammas on Sami Hedberg TAAS
Ainoan kerran Hedberg sai jälki-istontoa, kun hän oli heittänyt koulukaveriaan lumipallolla.
Se oli kosto siitä, että tämä oli antanut minulle lumipesun. Opettaja ei vain ollut nähnyt sitä, ja niin minä jouduin yksin nurkkaan häpeämään, Hedberg paljasti.
Hedberg täytti viikonloppuna pyöreät 40 vuotta. Hänen serkkunsa, näyttelijä Iina Kuustonen julkaisi juhlan kunniaksi nostalgisia lapsuuskuvia someen.
Näistä kuvista tulee aina heti hyvä mieli, niin kuin sun seurassa edelleenkin, Kuustonen kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
hakuammuntaa kirjoitti:
Örkki voisi olla Sami Saikkonen, Porista kotoisin oleva tanssija, koreografi ja näyttelijä. Esiintynyt myös musikaaleissa. Oli viime vuonna lento-onnettomuudesta, josta jäi kasvojen vammat.
Minä olen myös ajatellut Sami Saikkosta Örkiksi koko ajan.
Minusta hän on Matti Mattsson.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä muutan kantani, ehkä mustalammas on Sami Hedberg TAAS
Ainoan kerran Hedberg sai jälki-istontoa, kun hän oli heittänyt koulukaveriaan lumipallolla.
Se oli kosto siitä, että tämä oli antanut minulle lumipesun. Opettaja ei vain ollut nähnyt sitä, ja niin minä jouduin yksin nurkkaan häpeämään, Hedberg paljasti.
Hedberg täytti viikonloppuna pyöreät 40 vuotta. Hänen serkkunsa, näyttelijä Iina Kuustonen julkaisi juhlan kunniaksi nostalgisia lapsuuskuvia someen.
Näistä kuvista tulee aina heti hyvä mieli, niin kuin sun seurassa edelleenkin, Kuustonen kirjoitti.
Sami on jotain 190 cm, ei hänestä lammasta saa millään. Onneksi.
Musta-lammas ei ole mustavalkoinen, vaan kenties sininen. Kokoomus? Smurffi? Punavihersokea? Sininen tulevaisuus? Poliisi?
Eiköhän hän pysty pukeutumaan ja rakentamaan koreografian, johon itse kykenee. Kysymys on siitä, ettei pysty ammattilaistasolla tanssimaan. Ei ole mikään puettava halvaantunut, vähän nyt järkeä kehiin.