Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Vierailija kirjoitti:
Örkki on pitkä mies, ei voi olla Neumann.
Timantin ääni kuulostaa vähän vanhemman naisen ääneltä, 50-60-70v. Kroppakaan ei ole kovin nuoren neidon.
Banaaniksi veikkaan Hannu Mannista. Mäkihyppääjä (yhdistetyn mies) hänkin, lentokone oli vihjeissä.
Banaani voi myös olla Anssi Koivuranta. Yhdistetyn mies ja hänkin on ammatiltaan lentäjä. Mulla on joku hämärä muistikuva, että Anssi osaisi laulaa jonkin verran, ei mikään huippu kuitenkaan. Janne Ahonen on heistä se, joka on pysynyt julkisuudessa uransa jälkeen, joten Janne on kuitenkin mun ykkösveikkaus.
Ja toinen helppo on Siili , olisko Sofia Belorf
No sit on joku päässyt vankilasta
Nuppu Oinas = Party Animal 100% varmasti
En tiedä mistä ton Hildenin vedätte kun sanoi aivan suomenkielellä kaikki mukaan ja ilman mitään aksenttia.
Nuppu lauloi viidakossa kokoajan ja tehnyt musiikkia + viittaus viidakkoon jaksossa viitasi ohjelmaan olen julkkis päästäkää minut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Örkki on pitkä mies, ei voi olla Neumann.
Timantin ääni kuulostaa vähän vanhemman naisen ääneltä, 50-60-70v. Kroppakaan ei ole kovin nuoren neidon.
Banaaniksi veikkaan Hannu Mannista. Mäkihyppääjä (yhdistetyn mies) hänkin, lentokone oli vihjeissä.
Banaani voi myös olla Anssi Koivuranta. Yhdistetyn mies ja hänkin on ammatiltaan lentäjä. Mulla on joku hämärä muistikuva, että Anssi osaisi laulaa jonkin verran, ei mikään huippu kuitenkaan. Janne Ahonen on heistä se, joka on pysynyt julkisuudessa uransa jälkeen, joten Janne on kuitenkin mun ykkösveikkaus.
Yhdistetyn miehillä ja mäkihyppääjillä on ollut bändi, muistaakseni siinä oli Lajunen ja jompikumpi Hautamäen pojista.
On ollut myös joku lätkäjätkien rokkibändi.
En tarkoita että näistä kukaan olisi masked singerissä, tulipahan vain mieleen.
Örkki on Marko Keränen. Puhui tanssimisesta ja tanssi tahallisen kömpelösti. Lähtenyt taidelukioon 16-vuotiaana. Lisäksi ääni oli Keräsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin tuntien puolet hahmoista on muista Maikkarin ohjelmista tai uutisista tuttuja.
Eikös pirjo nuotio ole hyvä laulaja..kuka noista vois olla pirjo?
Jos joku pitää valita Nuotioksi niin Timantti.
Timantin vartalo sopisi iäkkäämmälle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Örkillä on ainakin Neumanin ääni, jos ei itse Pertti ole.
Minusta Örkin ääni oli liian hinttimäinen jopa Neumannin ääneksi.
Olisikohan Örkki Antti Tuisku ja Timantti Kirsi Alm-Siira?
Voisiko fikkari olla Niina Lahtinen
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan Örkki Antti Tuisku ja Timantti Kirsi Alm-Siira?
Mä oon näistä samaa mieltä.
Voisko banaani olla jarimatti Latvala 😁
Voisko Fikkari olla Krista Kosonen? Raskausvatsa olisi keväällä mennyt puvun alle vielä. Klik klik tuli mieleen sarja Klikkaa mua, jossa esiintyi. Äitinsä on juristi, on siis voinut haaveilla lakimiehen ammatista itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Fikkari on Maija Vilkkumaa
- vilkkuvat valot alussa = vilkkumaa
- uusien leikkien luonti voisi olla viittaus levyyn pitkä ihana leikki
Mutta eihän Maija osaa laulaa noin hyvin? Luulen että tässä johdetaan harhaan tarkoituksella.
Örkki on Ernest Lawson