Masked singer suomi kausi 4
Kommentit (5161)
Fikkari vaikuttaa Sini Sabotagelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Party Animal on Joalin Loukamaa. Samanlainen ääni ja ne ranta, viidakko, aavikko vihjeet osoittaa Meksikoon, jossa Joalin on asunut.
Näin ajattelin itsekin ensin mutta onhan se Chachi, syntynyt Teksasissa ja vihjeissä taustalla öljytorni ja mainittii yksinäinen tähti eli Teksas, the lone star state. Juuret on Meksikossa joka selittää hiekkarannat.
Entä ne neonvalot?
Vierailija kirjoitti:
Örkki on Tuisku usko pois :D
Tuisku on liian lyhyt Örkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi näistä on Saara Aalto.
Saaran jossain fb-fanisivulla veikattiin että Saara on Timantti. Ja mun mielestä sopis aika hyvin, samanlainen kroppa ja mainitsi että timantit ovat naisen parhaita ystäviä -> lauloi juuri kyseisen laulun brittien X Factorissa.
Vierailija kirjoitti:
Örkki on Tuisku usko pois :D
Anatude on Rovaniemeltä, ei taida olla mitään yhteyksiä Poriin.
Vierailija kirjoitti:
Timantista tuli mullekin mieleen Martina Aitolehti. Eka jaksossa ei tainnut olla oikeita laulajia.
Pömpöttääkö Martinalla maha?
Timantilla oli myös pyöreähkö lantionseutu ja reidet.
Timantti on ihan varmasti Sofia Belorf...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timantista tuli mullekin mieleen Martina Aitolehti. Eka jaksossa ei tainnut olla oikeita laulajia.
Pömpöttääkö Martinalla maha?
Timantilla oli myös pyöreähkö lantionseutu ja reidet.
Timantti on Nanna Karalahti. Ääni ja isot reidet + pömppö maha täsmäävät. Hänhän on ollut raskaana jo keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi näistä on Saara Aalto.
Saaran jossain fb-fanisivulla veikattiin että Saara on Timantti. Ja mun mielestä sopis aika hyvin, samanlainen kroppa ja mainitsi että timantit ovat naisen parhaita ystäviä -> lauloi juuri kyseisen laulun brittien X Factorissa.
Ei Saaralla ole tuollaista nenäonteloon jäävää s-kirjainta.
Mulla tuli heti mieleen Timantin äänestä Janina Fry. Ja Partyanimal on Joalin Loukamaa.
Mä heitän villin arvauksen että Örkki olisi Tuure Boelius. Muutti omilleen 16 vuotiaana. On harrastanut tanssia ja ollut tanssii tähtien kanssa ohjelmassa. Veikkaan että tässä hän haluaa kunnolla hämätä katsojia esittämällä hahmoa mihin häntä ei heti voitaisi yhdistää. Laulusta kuulen kuin hän yrittäisi laulaa aika matalalta että ääntä ei voitais myöskään heti yhdistää. Lisäksi Jari Sillanpään kappale valinta voisi viitata sateenkaariyhteisöön.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli heti mieleen Timantin äänestä Janina Fry. Ja Partyanimal on Joalin Loukamaa.
Ei ole Loukamaa usko jo. Kaikki vihjeet on Chachista.
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjeet sopivat myös Joalinii : ranta, aavikko, öljynporaus = Meksiko. Lisäksi Joalin on taitava tanssija ja laulaja. Pituuskin täsmää (=lyhyt).
Toki vihjeet sopivat myös Chachiin. Mutta puhuuko hän muka noin hyvää suomea kuin vihjevideolla? Vai puhuuko siinä sitten joku muu?
Timantti = Vappu Pimiä
Banaani= Janne Ahonen
Fikkari = Laura Voutilainen
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjeet sopivat myös Joalinii : ranta, aavikko, öljynporaus = Meksiko. Lisäksi Joalin on taitava tanssija ja laulaja. Pituuskin täsmää (=lyhyt).
Toki vihjeet sopivat myös Chachiin. Mutta puhuuko hän muka noin hyvää suomea kuin vihjevideolla? Vai puhuuko siinä sitten joku muu?
Ei vihjevideolla äänessä ole se hahmo vaan joku muu. Esityksessä Chachi sanoo vain "kaik(k)i mukaan" joka kuulostaakin vähän espanjankielisen sanomalta lyhyemmällä kuin tuplakonsonantilla jotka ovat heille vaikeita.
Loukamaa tuskin on Bieberia tavannut? Tai ainakaan ei ole kerrottu sitten missään toisin kuin Chachi ja Bieber yhteiskuvat somessa.
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi laulu oli selkeää amerikanenglantia joka tuskin tulisi Loukamaalta niin luonnostaan. Vihjevideon "jolkottelin yksinäisen tähden alla" viittaa Texasin yhden tähden lippuun jossa osavaltiossa siis Chachi on syntynyt. Texas tuskin mitenkään liittyy johonkin Loukamaahan.
Miksi tämän ohjelmat asut menee joka vuosi vain kämäsemmäksi?
Banaani on Janne Ahonen! Siivet=mäkikotka. Söi pelkokerroin ohjelmassa lautasellisen matoja. 200 reissupäivää vuodessa. Ja teki tanssiliikkeissä 2 kertaa telemarkit. Myös äänen tunnisti, kun tiesi, kuka hahmon sisällä
Maikkarin tuntien puolet hahmoista on muista Maikkarin ohjelmista tai uutisista tuttuja.