Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked singer suomi kausi 4

Vierailija
09.06.2022 |

Neljäs kausi alkaa syyskuussa. 12 hahmoa.

Kommentit (5161)

Vierailija
2281/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja haluan vielä lisätä, että löysin kuvan missä Antti Tuisku kiikkuu tuon banaani keinun kaa jota banaani käytti.

Mitä sitten??

Antilla ei ole ollut kädet rasvassa niinkuin Ahosella, joka ajoi ja korjasi kiihdytysautoja.

Vierailija
2282/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jauhaa falsetista. Hän ei tiedä, mikä edes on falsetti. Falsetilla lauloi esim. Bee Gees yhtye aikoinaan. Yksikään banaanin esitys ei ole laulettu falsetissa.

Et ilmeisesti tiedä mikä falsetti. Falsetti on lauluääni kuten coldplay chris martin on falsetti ääni, ahonen ei tuollaista falsetti ääntä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2283/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne Ahosen S-kirjain on kyllä aika tunnistettava, + muut vihjeet.

Aikamonella on samanlainen s ei ole janne

Vierailija
2284/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Janne Ahosen karaokessa ja hän osaa laulaa. On kyllä tämä banaani.

Ja minä voin ssnoa, että olen nöhnyt räikkösen baarissa. Tää on anonyymi palsta missä voi selittää mutä vaa. Eli et ole nähnyt ja ei ole janne banaani

Vierailija
2285/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs yhdistetyn mies Ilkka Herola🤔 177cm ja lahjakas muusikko myös.

Vierailija
2286/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin banaanin esityksen Vauhti kiihtyy ja kaksi kertaa banaanin lavaesiintymisessä tuli mäkihypyn alastuloasento. Mielenkiintoista! Janne Ahosen pituus ei sovi, mutta entä joku muu mäkihyppääjä? N. 175-senttinen.

Ilkka Herola?

Vierailija
2287/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä Banaani.

Vierailija
2288/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä Banaani.

Just aattelin samaa yhtä aikaa 😀

Vierailija
2289/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on Kruuna ja Klaava selvillä?

Itse mietin Kruunaa ja Klaavaa eka JVG:ksi, mutta sitten mietinkin, että jospa ovatkin Viki (Kruuna) ja Köpi (Klaava). Nimittäin muistin, että on ollut semmoinen ohjelma kuin Viki, Köpi ja Henkka tieteen armoilla.

Vierailija
2290/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Örkki Tuure Boeliukselta vieläkin kuulostaa. Madaltaa vain ääntään. 

Vierailija
2291/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi Janina näyttää noin pönäkältä ?

Palataan asiaan, kun sinulla on ikää 48 vuotta :D

Aina yhtä hämmästyttävä ajatus tää että kaikki vaan salaperäisesti itsestään lihoo iän myötä.

No ehkä sun kannattaa tutustua enemmänkin (naisen) fysiologiaan, raskausaikaan, hormonaalisiin muutoksiin jne. Niin sitten se ei enää ole niin salaperäistä 🙂

Oon itse 10v Janinaa vanhempi eli kai jotain tiedän. Ja tunnen naisia (ja näen esim mediassa) jotka ei ole itsestään, pyytämättä ja yllättäen "pönäköityneet".

Haittaako se sinua jotenkin jos jotkut sitten pönäköityvät? 

Vierailija
2292/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maria Veitola vihdoin sanoi sen, mitä itse olen koko ajan täällä tyrkyttänyt saamatta ketään mukaani: banaani on Kimi Räikkönen. Niin muuten on! Olen niin varma tästä!

Kruuna ja Klaava vois olla jvg, mutta koot ei kyllä oikein täsmää. Ovat niin eri kokoisia, Ville Galle paljon pienempi. Silti veikkaan: jvg

Kaikki nuo ovat liian lyhyitä banaaniksi. Verratkaa hartialinjaa Ileen. Ile ilman kenkiä on 184cm.

Ei vertaa. Mutta Ahonen ei ole 184 ja hänellä ei ole tuollaista falsetti ääntä. Banaani on selkeästi pienempi.

Minkälainen lauluääni Ahosella sitten on?

Vierailija
2293/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kimi käyttäisi vihjeissä laskettelulaseja?

https://www.iltalehti.fi/viihde/a/200901148913872

Ja kohta joku linkittää tänne kuvan alfa romeon formula autosta..eiks siinä ole neliapila. Mutta kysymys kuuluukin onko se kerätty mummolan pihanurmelta.. kyllä se voi olla Kimi jos vain äänen saisi sopimaan samaan henkilöön nii kaikki mahdollista mutta en jotenki vain saa banaanista Kimi fiiliksiä, mutta se on vain mielipiteeni.

Vierailija
2294/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tosiaan tunnista päivänselvää Janne Ahosen ääntä? Ahonen lisäksi ääntää vielä melko tunnistettavasti s- kirjaimen. Kaikki vihjeetkin täsmää. Monta kertaa tänne linkitetty jo tuo neliapila- juttukin. Telemark - alastulot ja laskettelulasit tais olla jo ekassa esityksessä. Kädet öljyssä viittaa toki Jannen autourheiluharrastukseen. Ja koko tuo banaanihahmohan vertautuu tiukasti istuvaan mäkihyppypukuun. Mahtavaa heittäytymistä Jannelta ja hyvin laulaa. Hauskaa olis Kimikin saada Masked singeriin, mutta banaani ei ole Kimi. Ehkä ensi vuonna.

Ahosella ei ole tuollaista falsetti ääntä eikä osaa laulaa noin.

Siis mistä tiedät ettei osaa laulaa noin? Sehän laulaa karaokessa ja on myös Einin kanssa laulanut jossain karaokessa. Oletko kuullut Jannen siis laulavan livenä? 

Mistä sä tiedät, taas aivan typerä kysymys, laulakoot vähä eriasia ku pitää laulaa laulaa. Ja jos jannella matala ääni, nii ei varmasti tuollaista falsetti ääntä saa. Ja sitten lopeta tuo ahonen jankuttaminen ja anna muiden veikata miksi haluaa. Melkosen rasittavaa jo, ettet voi kestää muiden arvauksia.

Melkoisen rasittavaa sekin, että joku jankkaa faktana että Ahonen tai Tuure ei saa madallettua ääntään. Mistäs sen tiedätte?

Vierailija
2295/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just niinkuin Maria sanoi, Kimi on suuri karaoken ystävä ja minusta hän elehtii kuin Kimi ja seisoo just noin lantio eteenpäin kallistuneena. Ja matkapäiviä tulee jopa 200 vuodessa. Pituus täsmää, vihjeet täsmää! Tätä mieltä olen ollut koko ajan ja saanut pelkkiä alapeukkuja, joten oikein hykerryttää, jos olenkin oikeassa : D

Matkapäiviä tuli vuodessa. Kimi on eläkeläinen nykyään. Mutta onko jäämiehellä tollanen falsetti ääni.

Kimi ei saa ikinä tuollaista ääntä aikaiseksi, että kuulostaa ihan itse Juha Tapiolta. Jannesta voisi jopa uskoa. 

Juha tapio on 193 ja janne ei saa tollasta falsetti ääntä

Siis mistä te tiedäte Jannen laulutaidot? Kyse ei ollut pituudesta vaan kuulosti ihan Juha Tapiolta. 

Niin juha tapio 193 ois aika iso banaani jos olis tapsa.

No voi helevatta. Ei hän ole Juha Tapio, mutta kuulosti siltä. Enemmän uskon Jannen äänen olevan kuin kimittävän Kimin. 

Janne ei saa tollasta falsetti ääntä

Mistä sinäkin tiedät Jannen falsestit?  

Oli kyllä typerä kommentti taas. Ei näille sun viesteille ku voi nauraa ku muulle jankuttamiselle täällä

Vierailija
2296/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin banaanin esityksen Vauhti kiihtyy ja kaksi kertaa banaanin lavaesiintymisessä tuli mäkihypyn alastuloasento. Mielenkiintoista! Janne Ahosen pituus ei sovi, mutta entä joku muu mäkihyppääjä? N. 175-senttinen.

Ilkka Herola?

Illka herola on varmaa parempaa tekemistä ku osallistua viihdeohjelmiin.

Vierailija
2297/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen minäkin kuulin Banaanissa Janne Ahosen ja vihjeet sopivat myös. 

Vierailija
2298/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on mennyt taas siihen samaan kuin mitä oli pakkasen aikana. Moni tiesi pitkään että kyseessä oli Leppilampi, itse en kuulunut niihin jotka tiesi ja en kirjoitellut tänne silloin, mutta luin palstaa. Sitten kun osa tiesi ja oli varmoja toiset tinkas vastaan että ei voin olla ja hakivat todisteita vastaan. Miksei vain voi olla rehellisesti eri mieltä ja jättää nuo tinkaukset toiseen arvoon. Antaa heidän kirjoitella mutta tarviiko joka kirjoitukseen reagoida. Jos niihin ei reagoi ehkä ne loppuu, tai sitte ei. Mutta mitä siitä joka kerta nostaan meteliä jos joku jankuttaa.

Tää on viihdeohjelma, jota katsoo useampi suomalainen kaikilla on omat näkemykset, toiset tuntee julkisuuden henkilöt paremmin kuin toiset ja on hienoa että kaikki ei veikkaa samaa mutta että kun tuntuu että kilpaillaan kotikatsomossa siitä kuka tietää paremmin kuin toinen ja aina on pakko olla oikeassa. Mutta fakta on se että ainakin kotikatsomoihin tämän kauden hahmot on helppoja ainakin omasta mielestä. Aikaisempina kausina en itse ole keksinyt kuin pari tyyppiä ilman keslustelupalstoja. Ohjelman hienous on se että näemme entuudestaan tuttujen julkisuuden henkilöistä uusia puolia ja opimme tuntemaan heitä lisää.. ja jos lukee lehtiäjuttuja niin vihjeissä joskus tulee jossain jutussa mainittu asia jolloin saa sen ahaa elämyksen kuka on kyseessä, joskus ääni on se mistä tunnistaa ja jotku käyttävät googlea tai ovat seuranneet henkilön elämää muuten vain

Eka kaudella pistin merkille että suurin osa mitä veikattiin oli henkilöitä jotka oli tavalla tai toisella laulajia, ja jos ehdotettiin jotain ei laulajaa nii heti kommentointiin että ei ole laulaja ei voi olla. Mutta parasta tässä on se että olemme nähneet julkisuuden henkilöitä maskien takana jotka ei ole koskaan laulaneet aiemmin..eli kaikki on mahdollista, vähän laulutunteja ja maskin takana voi olla ihan kuka vaan tunnettu henkilö osasi laulaa tai ei.

Pahoittelut jos joku pahoitti mielen tästä en halua että minutkin leimataan palstaa terrorisoivaksi...mikä se on nyt se sana..jankkaajaksi? :)

Itse asiassa ei. Silloin se oli ymmärrättevää koska Leppilampi pakkasena oli katsojien aliarvoimista. Tää keskustelu on jo ihan sairaan rasittavaa luettavaa vaikka kyse on viihdeohjelmasta. Toisaalta ei yllättä tää on vauva fi missä kaikki elämäänsä kyllästyneet keskustelee. Ei tällästä keskustelua kukaan jaksa lukea.

Vierailija
2299/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen minäkin kuulin Banaanissa Janne Ahosen ja vihjeet sopivat myös. 

Ahonen ei ole banaani

Vierailija
2300/5161 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaani on pieni ja hentorakenteinen mies. Katsokaa käsiä ja jalkoja. Myös lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi