Laitatko t-paidan heti pesuun yhden käyttökerran jälkeen?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ennen laitoin aina. Nyt korona-aikana en.
joo. korona-aikaa kannattaa säästä korona-altistuneet työpaidat. niistä saa vastustuskykyä
En. Käytän samaa paitaa niin kauan, että siinä on näkyvää likaa tai se haisee hielle tai vaikka ruoankärylle. Käyn joka päivä suihkussa. Mulla on kotivaatteet erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen laitoin aina. Nyt korona-aikana en.
joo. korona-aikaa kannattaa säästä korona-altistuneet työpaidat. niistä saa vastustuskykyä
eiku t-paidat, kirjoitusvirhe
Laitan pesuun 1-3 käytön jälkeen, riippuen siitä olenko pitänyt paitaa tyyliin 5 vai 15 tuntia putkeen, miten paljon olen hikoillut, onko tahroja.
usein pesen kainalonkohdat illalla vedellä, näppäränä ja sitten pidän monta päivää.
En todellakaan. Ei mulla riittäis paidatkaan, sais jatkuvasti pyykätä ja vaatteet kuluis puhki
Mulla on 8klp T-paitoja mustia. Käytän kerran ja pesua odotaman.Kun on 7 päivä ja 1 puhdas jäljellä.Pesen kaikki 7 kpl.Musta värjää muut vaateet,jos on pastellivärit muissa paidoissa.Musta on mun juttuni kuitenkin.Joku tietysti voi luulla,aina sama T-paita pällä.
No en. Ainoastaan likainen tai hikinen menee pesuun.
Mä voin hyvin käyttää samaa t paitaa kotioloissa viikon. Tosin en juurikaan hikoile. Energian tuhlausta pestä pyykkiä kauheen usein.
.
Vierailija kirjoitti:
Laitan pesuun 1-3 käytön jälkeen, riippuen siitä olenko pitänyt paitaa tyyliin 5 vai 15 tuntia putkeen, miten paljon olen hikoillut, onko tahroja.
Jotenkin näin toimin itsekin.
Käytän merinovilla t-paitoja. Niille riittää yleensä tuuletus.
Käytän merinovilla t-paitoja, joten en jatkuvasti niitä pese. Hielle nekin kyllä alkavat kainaloista haisemaan parin, kolmen päivän jälkeen eikä pelkkä tuuletus riitä vaikka näin kaikki merinovaatekauppiaat väittävät.
En. Vaatteet kuluisivat ihan hetkessä jos jatkuvasti pesisi. Eihän jotain villaa tms edes suositella pestävän juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytän merinovilla t-paitoja. Niille riittää yleensä tuuletus.
Pakko niitäkin pestä välillä. Ainakin omista kainaloista tarttuu niin pistävä hien haju paitaan, että ei pelkällä tuuletuksella lähde.
En ikinä. Käytän niin kauan kunnes rinnuksille tippuu jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 8klp T-paitoja mustia. Käytän kerran ja pesua odotaman.Kun on 7 päivä ja 1 puhdas jäljellä.Pesen kaikki 7 kpl.Musta värjää muut vaateet,jos on pastellivärit muissa paidoissa.Musta on mun juttuni kuitenkin.Joku tietysti voi luulla,aina sama T-paita pällä.
Ihan sama homma meikäläisellä.
varmaan haisette metrien päähän kun kuljette likaisissa ällöttävissä vaatteissanne
Tässä tulin nyt ajatelleeksi, että en laita samantein pesuun, mutta laitan likapyykkiin.
Jos tällä aloituksella ihan sana tarkasti tarkoitettiin.