Äö testi näytti netissä 88 pistettä.! Tuntuu, että en ole kovin fiksu
petyin masentaa. ja olen nukkunut viikon putkeen
Kommentit (40)
Mutta ei kaikilla nyt vaan voi olla keskivertoa korkeampi älykkyys. Ap on täysin normaaliälyinen, ei mitään syytä masentua. Mulla oli lukiossa biologianopettaja, joka oikein mainosti, että hänen älykkyysosamääränsä on alle 100 ja sillä pärjää ihan hyvin.
Ap voi mennä somaliaan johonkin huippuvirkaam noin korkealla äo määrällä
Olen ollut kaikissa lehtien testeissä 98% fiksumpi kuin maailman väestö keskimäärin. Siellä on tietysti kaikki afrikan ja aasian maat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Lievä kehitysvamma
Eikä ole, samalla logiikalla ÄO 112 ihminen olisi poikkeuksellinen nero. Oikeasti yli 130 ÄO ihmiset ovat neroja ja kehitysvamman raja taas on ÄO 70.
ÄO on ap:lla samaa luokkaa kuin keskimääräisen USA-geekerin!
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään ap. Mulla on virallinen tulos 154 niin annan tästä vähän sulle, noin. Ei tästä mitään hyötyä ole, lähinnä vain päähän sattuu paljon kun tätäkin palstaa lukee. Toisaalta moni asia on myös aika hauska, tahattomasti ehkä.
Onko koulu- ja työelämän menestymisesi sitten keskivertoa tai alle, kun ei ole ollut hyötyä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin lääkitys joka heikentää kognitiivisia kykyjä? Oma veljeni opiskeli yliopistossa, mutta sairastui psykoosiin ja neuroleptien jälkeen taantui sille tasolle että käy nykyään jossain syrjäytyneiden nuorten työpajalla ja asuu tuetusti.
Kognitiivisia kykyjä on paljon muitakin kuin kuviopäättelykyky, jota neuroleptit eivät varmaan juurikaan heikennä?
Olet aika surkimus oma äo on yli 100
Piti käydä eilen tekemässä nettitesti ihan uteliaisuuttani. Lukema oli 120. Silmät kierossa katselin niitä kuvioita ja sitten rupesi jo naurattamaan. Että tämäkö nyt on älyä, kun oivaltaa miten ne viivat ja pisteet ikään kuin liikkuu.
Tuleekohan suurimmalle osalle toi 120 ihan arpomalla?
Luin jostain, että älykkyysosamäärä on todennäköisesti ainakin 80, jos läpäisee ylioppilaskirjoitukset.🤔
Vierailija kirjoitti:
Piti käydä eilen tekemässä nettitesti ihan uteliaisuuttani. Lukema oli 120. Silmät kierossa katselin niitä kuvioita ja sitten rupesi jo naurattamaan. Että tämäkö nyt on älyä, kun oivaltaa miten ne viivat ja pisteet ikään kuin liikkuu.
Tuleekohan suurimmalle osalle toi 120 ihan arpomalla?
Ei voi tulla, vaihtoehtoisia vastauksia on liian monta. Minä sain mensa.no testistä 119, tyttöystävä 104. Minulla on huonompi palkka ja olen myös vähemmän pidetty kaveripiirissämme, koska olen niin sulkeutunut.
Tutkitusti ihmisten suoriutuminen ÄO testissä voi vaihdella jopa 15-20 pistettä. Esimerkiksi on tutkittu koetun niukkuuden eli köyhyyden vaikutusta suorituskykyyn ja on havaittu, että esimerkiksi intialaisilla maanviljelijöillä suorituskyky vaihteli vuodenajan mukaan eli sen mukaan, mitattiinko älyllistä suoriutumista sadonkorjuun jälkeen kuin sitä ennen. Kyse ei ole siis synnynnäisestä ilmiöstä sillä tavalla, etteikö 88 pistettä vähäunisena tai ahdistuneena saaneen ihmisen älykkyysosamäärä voisi nousta monilla pisteillä. Tämä selittää osin myös korrelaation kognitiivisen suorituskyvyn ja sosioekonomisen aseman/koulutuksen yms. välillä, ei tietenkään kokonaan vaan vaikutukset ovat molemmin suuntaisia.
https://www.newscientist.com/article/dn24128-poverty-can-sap-peoples-ab…
Vierailija kirjoitti:
Surkimus hän on
Itse kommentoit tänne aina muna pystyssä jonkin alentavan kommentin kahdesti peräkkäin jotta omasta mielestäsi nerokas kuittailusi varmasti huomattaisiin :D Jessus mitä kaikkea se leipä elättääkään
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se tuollainen äö-testi on? Tai siis mistä sanoista nuo ä ja ö tulevat?
ÄO on tuttu termi kyllä.
ÄlämölöÖrina = palsta ulina
Hieno tulos! Sinulla on älyä. Poikkeat eduksesi tämän palstan kirjoittelijoista!
Vierailija kirjoitti:
ÄO on ap:lla samaa luokkaa kuin keskimääräisen USA-geekerin!
Miksi tätä on alapeukutettu?! Tottahan se on!
Höpö höpö, ei lähelläkään. Ap:n ÄO on ihan normaali.