Is: bloggaaja Julia, 35, oli rauhassa vaunulenkillä, kunnes kuuli tuntemattoman naisen suusta erikoisen kommentin
Joku 50-vuotias nainen tuli ja sanoi, että sinä olet jo toinen äiti jonka näen tänään, joka katsoo puhelintansa samalla, kun kärrää lastansa. Että sinulla on kuule aika kallis lasti siinä.
Sanoin hänelle suoraan, että haista kuule v****, älä puutu mun asioihin. Ja hän tulee vielä sit samaan kauppaan mihin mä oon menossa ja jatkaa sitä käpättämistä, tilittää Thurén.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html
🤯
Kommentit (1271)
Ikää 35 ja kielenkäyttö tuollaista?
Eilen just näin kun äiti ja poika tulivat vastaan ja kumpikin tuijotti puhelintaan niin innokkaasti, ettei katu meinannut riittää. Samaa näkee jatkuvasti. Autosta kävellään kauppaan puhelinta tuijottaen. Ajaahan jotkut noilla sähköpotkulaudollakin katse puhelimessa.
Ei vaan voi tällainen vanhus enää ymmärtää.
Mitä niistä puhelimista piitää vahtia jatkuvasti ? ettei voi edes ajaa pyörällä tai kävellä johonki ilman sitä kännykkää naaman edessä?
Siis kaatuuko maapallo tai jotain jos ei tuijota ruutua?
Jos nainen haistattaa v i tt ua, hän ei itse kunnioita omaa sukuelintään. Luulisi juuri synnyttäneen naisen niin tekevän!
Vierailija kirjoitti:
Mitä niistä puhelimista piitää vahtia jatkuvasti ? ettei voi edes ajaa pyörällä tai kävellä johonki ilman sitä kännykkää naaman edessä?
Siis kaatuuko maapallo tai jotain jos ei tuijota ruutua?
Tämä pätee kyllä muihinkin ihmisiin kuin lasten äiteihin. Todella ärsyttävää. Elävät jossain toisessa sfäärissä vaikka ollaan muka porukassa. Kun se on niin tärkeää koko ajan infoa muita missä mennään tai tsekata muiden tekemisiä. Täysin jonninjoutavaa, itsekästä ja huonoa käytöstäkin.
Raaski lähteä interrailamaan Tanskaan, kun taisi saada majoitukset Scandicin kautta.
Aika nolo stoori. Eikös tästä olekin joku tutkimus että somen käyttö lisää aggressiivisuutta.
Näkeehän sen palstalaisistakin...
aivan tavallinen suomalainen nainen tuo on.
No olisin sanonut ihan saman. Mikään ei ärsytä niin paljon kuin toisten asioihin puuttuvat valittavat ihmiset.
Hyviä podcasteja hänellä. Kurjaa jos kiukku lähti lapasesta. Mutta kuten joku jo sanoikin, tuolla ulostulolla kasvatetaan seuraajien määrää ja tietää lisää rahaa.... money talks, tälläkin tavalla.