Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Is: bloggaaja Julia, 35, oli rauhassa vaunulenkillä, kunnes kuuli tuntemattoman naisen suusta erikoisen kommentin

Vierailija
09.06.2022 |

Joku 50-vuotias nainen tuli ja sanoi, että sinä olet jo toinen äiti jonka näen tänään, joka katsoo puhelintansa samalla, kun kärrää lastansa. Että sinulla on kuule aika kallis lasti siinä.

Sanoin hänelle suoraan, että haista kuule v****, älä puutu mun asioihin. Ja hän tulee vielä sit samaan kauppaan mihin mä oon menossa ja jatkaa sitä käpättämistä, tilittää Thurén.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html

🤯

Kommentit (1271)

Vierailija
1181/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä keski-ikään tullut 35 vuotias voi olla noin hirveä suustaan?

Niin siis sanoin kerran vi***.

Ootteko te jotain perikonservatitiisia kristittyjä vai mitä erikoista on nyt yhtäkkiä yhdessä kirosanassa?

Hoidata hormoonis tasapainoon tai kasva jo aikuiseksi.

Missä on aikuisen ihmisen keskustelutaidot?

Vastaa kysymykseen.

Miksi aikuinen ei saa sanoa vi*** kerran, kun ottaa päähään?

Kieltääkö raamattu sen vai?

Yleensä ihmiset yrittävät peittää sivistymättömyytensä ja käytöstapojensapuutteet, mutta ilmeisesti sinua ei ollenkaan hävetä omalta kohdaltasi tuoda sitä ilmi. Ilmeisesti whi#te ra#sh porukalle alatyyliset ilmaisut ovat niin normaalia kielenkäyttöä, että eivät ymmärrä että normaalit ihmiset ei niitä viljele. Pikkuhiljaa Suomessakin alkaa yhteiskuntaluokka kuulumaan puuhesta ja näkymään käytöksestä. Ilmeisesti koulutuskaan ei nosta ros#kasakin sivistystasoa.

Ei ole kovin sivistynyttä nimitellä ihmisiä roskasakiksi.

Se, että toteaa faktan ei ole nimittelemistä.

Vierailija
1182/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämäkin tehnyt lapsia vaan siksi että voi olla joku "mammainfluesseri". Joillain tuntuu äidiksi tuleminen olevan joku trendijuttu, ei normaali nainen ala harrastamaan "mammailua" ja tee asiasta numeroa, kuten tämmöiset mammailijat, joiden touhut on aina sitä oman mammatorven toitottamista ja näemmä somettelua 24/7.

En oikein ymmärrä tämmöistä että halutaan huomiota kokoajan.

Ei ihme ettei tämän kaltaiset osaa noudattaa yhteisiä pelisääntöjä ja liikkua edes liikenteessä muut huomioiden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku ehdottaa että katsoo liikennettä eikä kännykkää. niin se on hyvä teko.

Vierailija
1184/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jumala kuinka ruma ja pelottavan näkönen ämmä!

Saako rumia ja pelottavia ihmisiä kohdella huonosti? Vain kauniita pitää kohdella ystävällisesti?

Vai miten se ulkonäkö liittyy ketjun aiheeseen?

Vierailija
1185/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaunulenkillä ollut 35 vuotias isukki olisi karjunut ja haistatellut naishenkilölle?

Niinpä. Yleinen konsensus mammapalstalla olisi varmaan että hyi mikä sika! ja hästäk miituu.

Vierailija
1186/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

thureenhan on ylessä haukkunu ihmisten nettikeskusteluja,nyt selvis et on huono äiti, jolla on jotain vanhusraivoo.

Vierailija
1187/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thuren voisi mennä esiintymään vuoren peikkona.

Vierailija
1188/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin wikipediasta ikäänsä ja jotkut on näköjään ikälopun näköisiä jo syntyessään.

Vierailija
1189/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

thureenhan on ylessä haukkunu ihmisten nettikeskusteluja,nyt selvis et on huono äiti, jolla on jotain vanhusraivoo.

Joskus se paska osuu omaankin tuulettimeen.

Vierailija
1190/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois sanonu mummelille, et eiku mummolleni viestiä laitoin! Pitäähän sitä mummoaki muistaa.

En ymmärrä, miksi pitää olla noin tahattoman ilkeä.

Mun kokemuksella rumuus ja ilkeys on tavallinen yhdistelmä. Eihän niillä ole käytöstapoja.

Vierailija
1191/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako rumia ja pelottavia ihmisiä kohdella huonosti? Vain kauniita pitää kohdella ystävällisesti?

Vai miten se ulkonäkö liittyy ketjun aiheeseen?

Kyllä täytyy olla varovainen ei-niin-kauniin kanssa. Hyökkää herkästi, ja siksi pitää kohdella silkkihansikkain. Nähty on. Ja kauniimmat saavat paskaa niskaan hyvin herkästi, kohtelu on julmaa.

Vierailija
1192/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämäkin tehnyt lapsia vaan siksi että voi olla joku "mammainfluesseri". Joillain tuntuu äidiksi tuleminen olevan joku trendijuttu, ei normaali nainen ala harrastamaan "mammailua" ja tee asiasta numeroa, kuten tämmöiset mammailijat, joiden touhut on aina sitä oman mammatorven toitottamista ja näemmä somettelua 24/7.

Ei ihme ettei tämän kaltaiset osaa noudattaa yhteisiä pelisääntöjä ja liikkua edes liikenteessä muut huomioiden.

Onhan näitä mamma-bloggareita, joille iskee vauvakuume lähes samaan aikaan. Kun yksi ilmoittaa raskaudestaan, hetken päästä yksi jos toinenkin kertoo iloisesta odotuksestaan.

Nytkin monelle oli tärkeää saada muodikas korona-vauva.

Mitähän nämä sitten huomiota hakevat, kun lapset kasvaa ja seuraajat vähenee.

Vierailija
1193/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä mamma-bloggareita, joille iskee vauvakuume lähes samaan aikaan. Kun yksi ilmoittaa raskaudestaan, hetken päästä yksi jos toinenkin kertoo iloisesta odotuksestaan.

Nytkin monelle oli tärkeää saada muodikas korona-vauva.

Mitähän nämä sitten huomiota hakevat, kun lapset kasvaa ja seuraajat vähenee.

Seuraamistani bloggaajista on nyt viisi joko saanut vauvan taikka ovat ihan kohta saamassa, Joku jo ihan kalkkiviivoilla ikänsä puolesta eikä siinä tietenkään ole mitään huonoa.

En kuitenkaan usko, että lapsia tehdään/saadaan vain huomion takia.

Vierailija
1194/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASUn paikka jos oma äiti haistattelee ihan ventovieraalle ihmiselle ja julkisella paikalla vielä ,minkähänlainen on kotona neljän seinän sisällä missä ei ole ulkopuolisia näkemässä.

Vierailija
1195/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kulkee suoraa kävelytietä nukkuvan vauvan kanssa ja samalla selaa kännykkää, niin aiheetonta tulla kettuilemaan. Mummo oli vielä seurannut kauppaan. Olisin kuiskannut sille, että sulla on sekunti aikaa kadota mun silmistäni tai lataan turpaan sitten kun kohdataan syrjemmällä. :)

Terveisin nelikymppinen aikuinen, jolla nollatoleranssi päänaukojille.

kävelin kerran suoraa kävelytietä nukkuvan vauvan kanssa ja nautin kivasta ja lämpimästä kevätpäivästä, kunnes täysin yllättäen nilkkani petti alta ja kaaduin tien pintaan. Kaikenlaista voi sattua. En olisi voinut suojata vaunuja kaatumiselta, jos ei olisi ollut molemmat kädet käytössä, eli kiinni niissä vaunuissa.

Mulla taas selkä ja hartiat ei kestänyt työntää vaunuja kahdella kädellä. Siksi työnsin aina yhdellä kädellä, kun vaan oli mahdollista. Hengissä selvisimme tästäkin huonosta äitiydestäni huolimatta.

sinun tulisi mennä julian tahallisten väärinymmärtäjien ryhmään.

Ihan piruuttani oli pakko kommentoida tuo, koska "eli kiinni niissä vaunuissa." :) Miten olisikaan käynyt, jos toisessa kädessä olisi ollut esim. ruokakassi. Ai niin, vain puhelin on paha asia, ei mikään muu.

Ymmärrys hoi!!! Mikä tässä on pointti? No väännetään vielä rautalangasta. Kun selaat instaa niin SILMÄT ja HUOMIO on kännyssä. Vaikka kuinka joku vakuuttelee, että näkee siinä sivusilmällä eteensä niin tosiasia on, ettei huomiokyky riitä oikeasti tarkkailemaan kuoppia tiellä, muita kulkijoita, pyöräilijöitä tai kääntyviä autoja. Toivottavasti jokainen äityli, joka työntelee vaunuja ja tuijottaa instaa lankeaa joku päivä johonkin kuoppaan ja oppii läksynsä - ettei tarvitse sitä pahinta opetusta, että työntää vauvansa auton alle. 

Vierailija
1196/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevö hööd, toivottavasti ei tarvitse tätä Juliaa syöttää otsikoista tän enempää.

In your face, cow.

Vierailija
1197/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi voinut hiukan toisella tapaa käsitellä asian, ei tuollaiset räyhäämiset ja julkitulot ole paras keino.

Jos edes tapahtui. Tästähän on vain bloggaajan sana.

Vierailija
1198/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julialla nyt on vaan kasvanut kännykkä käteen. Kuvaa itseään, kun syöttää vauvaa, tekee ruokaa, siivoaa, juo kahvia jossain. Ihminen on kuitenkin 35-vuotias eikä teini.

Vierailija
1199/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä reagointia aina itse ihmettelen suomalaisilla, miten voi tulla ekana mieleen haistatella?

Itse olisin sanonut naiselle ihan hymyillen että Mitä tarkoitat?

Lapseni on ihan tyytyväisenä tässä ja meillä on kaikki hyvin. Kiitos huolenpidosta ja hyvää päivänjatkoa.

Hävettää tämän alkuperäisen tyypin puolesta. Itse koen tilanteet, joissa minua tullaan provosoimaan ja saan olla sen kaiken yläpuolella todella koukuttavina. Oikein nautin kun pääsen ystävällisesti vastaamaan johonkin kauheaan avautumiseen. Ihan parasta.

Kun synnytyksestä on alle 6 viikkoa ja kotona on kaksi muutakin lasta (ja mies ollut poissa työmatkalla hiljattain) ja kyseinen nainen jatkoi kaupassa läpättämis, niin on täysin normaalia ja inhimillistä sanoa myös vähän kovemmin.

Se nyt vaan on fakta, että ei me kaikki käyttäydytä aina täydellisen asiallisesti.

Mua ihan oikeesti kummastuttaa, että eikö täällä paheksujat ikinä kymmenien vuosien aikana ole olleet epäasiallisia ikinä ja kuppi ei ole mennyt nurin?!

Kuppi voi mennä nurin, mutta sivistyneet ihmiset eivät haistata vttua tuntemattomalle ihmiselle ja hauku tätä kantturaksi.

Ai sekö se on maailman kamalin asia? V**un sanominen ja kant—tura sana? Siis se on pahempaa kuin tuntemattoman ihmisen vainoaminen kadulla ja kaupassa? Kummaa sivistyneisyyttä, toinen toiminta on lähellä lain rikkomista, toinen ei. Ja voin vakuuttaa sinulle, että sivistyksestäsi huolimatta riittävän paineistetussa tilanteessa, kun tuntematon vainoaa ja ahdistelee, niin sinäkin kykenet käyttäytymään varsin epäsivistyneesti. Ei ole olemassa ihmistä joka hallitsisi itsensä ja olisi sivistynyt tilanteessa kuin tilanteessa. Kyllä ne liskoaivot sinultakin löytyy ja luultavasti tiedät tämän itsekin. Kunhan haluat asettaa itsesi muiden yläpuolelle.

Kannattaisko nyt oikeesti hakea jo ulkopuolista apua? Olet ihan kujalla lain rikkomisien, vainoamisien ja ahdisteluidesi kanssa. Olen nyt riehunut täällä kymmeniä sivuja ventovieraiden ihmisten kohtaamisesta ja toisen osapuolen väritetystä kertomuksesta. Vai oletko itse asianosainen??? Sitä huonompi juttu. 

Vierailija
1200/1271 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä reagointia aina itse ihmettelen suomalaisilla, miten voi tulla ekana mieleen haistatella?

Itse olisin sanonut naiselle ihan hymyillen että Mitä tarkoitat?

Lapseni on ihan tyytyväisenä tässä ja meillä on kaikki hyvin. Kiitos huolenpidosta ja hyvää päivänjatkoa.

Hävettää tämän alkuperäisen tyypin puolesta. Itse koen tilanteet, joissa minua tullaan provosoimaan ja saan olla sen kaiken yläpuolella todella koukuttavina. Oikein nautin kun pääsen ystävällisesti vastaamaan johonkin kauheaan avautumiseen. Ihan parasta.

Kun synnytyksestä on alle 6 viikkoa ja kotona on kaksi muutakin lasta (ja mies ollut poissa työmatkalla hiljattain) ja kyseinen nainen jatkoi kaupassa läpättämis, niin on täysin normaalia ja inhimillistä sanoa myös vähän kovemmin.

Se nyt vaan on fakta, että ei me kaikki käyttäydytä aina täydellisen asiallisesti.

Mua ihan oikeesti kummastuttaa, että eikö täällä paheksujat ikinä kymmenien vuosien aikana ole olleet epäasiallisia ikinä ja kuppi ei ole mennyt nurin?!

Kuppi voi mennä nurin, mutta sivistyneet ihmiset eivät haistata vttua tuntemattomalle ihmiselle ja hauku tätä kantturaksi.

Ai sekö se on maailman kamalin asia? V**un sanominen ja kant—tura sana? Siis se on pahempaa kuin tuntemattoman ihmisen vainoaminen kadulla ja kaupassa? Kummaa sivistyneisyyttä, toinen toiminta on lähellä lain rikkomista, toinen ei. Ja voin vakuuttaa sinulle, että sivistyksestäsi huolimatta riittävän paineistetussa tilanteessa, kun tuntematon vainoaa ja ahdistelee, niin sinäkin kykenet käyttäytymään varsin epäsivistyneesti. Ei ole olemassa ihmistä joka hallitsisi itsensä ja olisi sivistynyt tilanteessa kuin tilanteessa. Kyllä ne liskoaivot sinultakin löytyy ja luultavasti tiedät tämän itsekin. Kunhan haluat asettaa itsesi muiden yläpuolelle.

Kannattaisko nyt oikeesti hakea jo ulkopuolista apua? Olet ihan kujalla lain rikkomisien, vainoamisien ja ahdisteluidesi kanssa. Olen nyt riehunut täällä kymmeniä sivuja ventovieraiden ihmisten kohtaamisesta ja toisen osapuolen väritetystä kertomuksesta. Vai oletko itse asianosainen??? Sitä huonompi juttu. 

Lopeta riehuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi