Is: bloggaaja Julia, 35, oli rauhassa vaunulenkillä, kunnes kuuli tuntemattoman naisen suusta erikoisen kommentin
Joku 50-vuotias nainen tuli ja sanoi, että sinä olet jo toinen äiti jonka näen tänään, joka katsoo puhelintansa samalla, kun kärrää lastansa. Että sinulla on kuule aika kallis lasti siinä.
Sanoin hänelle suoraan, että haista kuule v****, älä puutu mun asioihin. Ja hän tulee vielä sit samaan kauppaan mihin mä oon menossa ja jatkaa sitä käpättämistä, tilittää Thurén.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008874169.html
🤯
Kommentit (1271)
Vierailija kirjoitti:
Nyt Julia puhuu stooreissaan finnistään. Alatteko seuraavaksi kauhistella sitä, että miten nyt kehtaa siellä finnistä puhua!!!
😂😂😂😂
Puristelee finniä, eikä vahdi nukkuvaa lastaan. Missä kaikki moraalia vahtivat katupartiotädit nyt on? Miksei kukaan tee lasua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarannoilla näkee tuollaisia juulioita, jotka istuvat nenä kännykässä kiinni ja taaperot pulikouvat oman onnensa nojassa vedessä.
Etkö osaa lukea?
Kuusiviikkoinen vauva NUKKUI ja olivat kadulla.
Ei tämä tarkoita, että antaa rannalla lasten hukkua, haloo. Päätä saa käyttää.
Nukkuiko se vauva enää , kun valistunut äiti alkoi huutaa vttua tuntemattomalle?
Tarina ei kerro, mutta tässä keskustelussa on menty metsään. Storeissa Julia kertoi osuneensa myöhemmin samaan kauppaan häntä ojentaneen naisihmisen kanssa. Nainen ei seurannut eikä vainonnut bloggaajaa.
Siinä kai sanottiin, että tuli samaan kauppaan ja jatkoi käpättämistä. Mielestäni tuollainen on vaan tosi outoa. Että pitää seurailla ja säksättää, ja ilmeisesti jo toiselle äidille saman päivän aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarannoilla näkee tuollaisia juulioita, jotka istuvat nenä kännykässä kiinni ja taaperot pulikouvat oman onnensa nojassa vedessä.
Etkö osaa lukea?
Nukkuiko se vauva enää , kun valistunut äiti alkoi huutaa vttua tuntemattomalle?
Tarina ei kerro, mutta tässä keskustelussa on menty metsään. Storeissa Julia kertoi osuneensa myöhemmin samaan kauppaan häntä ojentaneen naisihmisen kanssa. Nainen ei seurannut eikä vainonnut bloggaajaa.
Siinä kai sanottiin, että tuli samaan kauppaan ja jatkoi käpättämistä. Mielestäni tuollainen on vaan tosi outoa. Että pitää seurailla ja säksättää, ja ilmeisesti jo toiselle äidille saman päivän aikana.
Niin. Tämä on vain kyynelehtivän Julian versio asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Julia puhuu stooreissaan finnistään. Alatteko seuraavaksi kauhistella sitä, että miten nyt kehtaa siellä finnistä puhua!!!
😂😂😂😂
Puristelee finniä, eikä vahdi nukkuvaa lastaan. Missä kaikki moraalia vahtivat katupartiotädit nyt on? Miksei kukaan tee lasua!
Taitaa todellakin haluta olla teini. Puristelee finnejä, somettaa ja haistattelee v*ttua ihmisille.
Nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
Niin. Tämä on vain kyynelehtivän Julian versio asiasta.
Tätä Julian tarinaahan täällä kaikki kuitenkin juuri kommentoivat? Siis että tää nainen valitti ja jatkoi valittamistaan kaupassa? Naisen inhottava käytös kai siinä oli just se asia, joka ärsytti.
Some-addiktio on sairaus, jota vastaan pitää yrittää taistella.
Voimia Julia!
Kolumnisti ei osaa enää puhua? Olis vaan todennut ystävällisesti että kiitos me pärjäillään kyllä. Jos täti vielä jatkaa niin häirintäilmoitus. Yleensä ottaen lapsista saa olla huolissaan muutkin kuin vanhemmat vaikka kännykkä ei ihan sitä aiheutakaan.
Julia Thuren on aggressiivinen öyhöttäjä. Merkillisen epäkypsä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kolumnisti ei osaa enää puhua? Olis vaan todennut ystävällisesti että kiitos me pärjäillään kyllä. Jos täti vielä jatkaa niin häirintäilmoitus. Yleensä ottaen lapsista saa olla huolissaan muutkin kuin vanhemmat vaikka kännykkä ei ihan sitä aiheutakaan.
Tässä vaan yleensä käy niin, että kun nämä täti- tai setäihmiset tulevat marmattamaan jostain yhdentekevästä, niin he saavat erittäin vihaisia kommentteja. Olen itsekin ottanut lapsen kadulta kiinni, kun oli päässyt äidiltä pakoon, se oli oikea vaaratilanne.
Toi ä m m ä h ä n itse näyttää ihan 50 vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihan superhämmentävää kun Julia ja monet muut äidit valittavat ihan hirveästi siitä, miten on niin hirveää kun tuntemattomat tulevat koko ajan kommentoimaan äitiyteen liittyviä hommia. Mulla on kaksi lasta, enkä muista että KERTAAKAAN olisi kukaan tullut sanomaan mitään ilkeää, negatiivista tai edes kommentoinut mitenkään tekemisiäni. Eli tämä "kansankasvattaja"-ilmiö on mulle TÄYSIN vieras. Asun Espoossa ja liikun paljon myös Helsingissä. Ja siis todellakin olen liikkeellä lasten kanssa, en vain kökötä himassa. Saan ainoastaan positiivista palautetta. Tuntemattomat kehuvat lapsiani miten suloisia he ovat, juttelevat ja hymyilevät lapsille. Kummallista, että toiset äidit saavat oikein ongelmaksi asti. Mistähän voisi johtua?
Kaikkea sitä ihmetelläänkin. Siinä ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin siinäkään, että jotkut saavat peräänsä myös häiritsevästi käyttäytyviä miehiä, niitä huutelijoita ja lääppijöitä, ja joihinkin taas kukaan ei ota kontaktia. Nämä tietyntyyppiset huutelijatädit vain etsivät jotakuta, jolle uskaltaa ilkeillä, ei sen kummempaa. Ei se, että siellä ihmisten ilmoilla liikkuu mukavia ihmisiä, jotka juttelevat mukavia, poista sitä tosiasiaa, että siellä on myös rajattomia, pahantahtoisia ihmisiä.
50 v ei ole mikään vanhus tai mummoikäinen! Itse olen 36v ja ihmettelen kyllä näitä jotka nimittelee tuota naista mummoksi.. toki hän voisi olla teknisesti mummo jo, mutta nykyajan 5-kymppiset on kyllä keskimäärin hemmetin nuorekkaita. Itse ajattelen ainakin, että mummeleita on vasta 65+ ikäiset.
Vierailija kirjoitti:
50 v ei ole mikään vanhus tai mummoikäinen! Itse olen 36v ja ihmettelen kyllä näitä jotka nimittelee tuota naista mummoksi.. toki hän voisi olla teknisesti mummo jo, mutta nykyajan 5-kymppiset on kyllä keskimäärin hemmetin nuorekkaita. Itse ajattelen ainakin, että mummeleita on vasta 65+ ikäiset.
Älä nimittele ketään mummeleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihan superhämmentävää kun Julia ja monet muut äidit valittavat ihan hirveästi siitä, miten on niin hirveää kun tuntemattomat tulevat koko ajan kommentoimaan äitiyteen liittyviä hommia. Mulla on kaksi lasta, enkä muista että KERTAAKAAN olisi kukaan tullut sanomaan mitään ilkeää, negatiivista tai edes kommentoinut mitenkään tekemisiäni. Eli tämä "kansankasvattaja"-ilmiö on mulle TÄYSIN vieras. Asun Espoossa ja liikun paljon myös Helsingissä. Ja siis todellakin olen liikkeellä lasten kanssa, en vain kökötä himassa. Saan ainoastaan positiivista palautetta. Tuntemattomat kehuvat lapsiani miten suloisia he ovat, juttelevat ja hymyilevät lapsille. Kummallista, että toiset äidit saavat oikein ongelmaksi asti. Mistähän voisi johtua?
Kaikkea sitä ihmetelläänkin. Siinä ei ole mitään sen ihmeellisempää kuin siinäkään, että jotkut saavat peräänsä myös häiritsevästi käyttäytyviä miehiä, niitä huutelijoita ja lääppijöitä, ja joihinkin taas kukaan ei ota kontaktia. Nämä tietyntyyppiset huutelijatädit vain etsivät jotakuta, jolle uskaltaa ilkeillä, ei sen kummempaa. Ei se, että siellä ihmisten ilmoilla liikkuu mukavia ihmisiä, jotka juttelevat mukavia, poista sitä tosiasiaa, että siellä on myös rajattomia, pahantahtoisia ihmisiä.
Juuri näin. Minua seurasi joskus mies bussiin. Kommentoi ja oli tunkeileva. En koe tällaista käytöstä sopivana vaan häirintänä.
Siis puhutaanko tässä tuosta juliaihminen ig-tunnuksen henkilöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että tajusit pointin😆
Tää muija elättää itsensä somejulkisuudella, mutta kukaan ei sitten saisi julkisesti tulla hänelle kommentoimaan mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että tajusit pointin😆
Edes vitsinä tai sarkasmina.