Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vedän puoleeni maalaisia junttimuijia?

Vierailija
09.06.2022 |

Eli tämä on ilmiö, joka on ollut jo yli 15 vuotta, parikymppisestä asti. En pahemmin kiinnosta naisia enkä ole ikinä kiinnostanut, mutta yksi ryhmä on kelle kelpaan, juntit tai juntihkot naiset landelta. Näitähän löytyy kaupungeistakin; jos nainen on asunut ensimmäiset parikymmentä vuotta landella, niin ei se junttius mihinkään katoa. Varsinkin kun näin aikuisempana nämä landemuijat on opiskelujen jälkeen usein asuneet uudestaankin siellä landella. Mahaa löytyy ja toppahousut ja tuulitakkia, kouvolatukkaa tai hoitamatonta poninhäntää, tykätään Yöstä ja Arttu Wiskarista, usein myös ruokottomat jutut ja kiroillaan kauheasti vaikka olis mikä akateemisesti koulutettukin. Kyl te varmaan tiedätte tän tyypin. Multapaakut ei tosiaan varise housunlahkeesta pois vaikka kaupunkiin olis muutettukin.

Niin mikä tässä on ihmeellistä on se, että itse en ole landejuntti. Olen koko elämäni asunut kaupungissa. Ensin Helsingissä, sitten vähän pienemmässä mutta Suomen mittakaavassa kuitenkin isohkossa kaupungissa. Olen läpeensä kaupunkilainen mies; en nyt mikään hienohelma vaan teen kyllä kaikenlaisia "miesten töitä" mökillä ja reippaan jne, mutta joka tapauksessa olen sekä ulkomuodoltani että arvoistani että elämäntavoiltani läpeensä kaupunkilainen. Olen myöskin korkeakoulutettu. Tästä huolimatta en ole ikinä kelvannut kaupunkilaisnaisille, en Helsingissä enkä täällä pienemmässä kaupungissa. Ainoat keille olen ikinä kelvannut, on nuo landelta tulleet junttimuijat, jotka ei edes pidä kaupunkilaisuudesta eikä haluaisi asua kaupungissa (vaikka usein asuvatkin). Mikä tää juttu on? Miksen kelpaa kaupunkilaisnaisille, ja miksi noi lantapunttinaiset musta pitää?

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu vanhempien, ylipainoisten ja yksinhuoltajanaisten kanssa. Mitään näistä en halua, mutta näiltä tulee eniten viestejä ja kiinnostusta.

Vierailija
22/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla vaikea ymmärtää, että vedämme kaltaisiamme puoleemme. Ap kaupunkilaisnaiset eivät kiinnostu sinusta, sinulla ei ole jotain mitä he etsivät. Omasta puolesta voin sanoa, että aloituksesi perusteella vaikutat epämiellyttävältä ihmiseltä ja ajatusmaailmasi on ikävä ja pikkumainen. Oma kaupunkilaismieheni ei puhu ihmisistä tuolla tavalla, ei edes niistä joista olisi ymmärrettävää puhua pahaa. Hän puhuu neutraalin objektiivisesti, ei tarvetta haukkua eikä vähätellä. Asia tulee sanottua ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Suomessa edes ole suurkaupunkeja?? Eri asia jos asuisit turhankin hektisessä Lontoossa tai Nykissä tmv, mutta Suomessa.

Ei olekaan, siksi kirjoitin että Suomen tasolla isossa kaupungissa. Suomessa on melkoinen ero asuuko Helsingissä vai Kuopiossa. Ja edelleen siinä on melkoinen ero asuuko jossain landella tai landen 10 tuhannen asukkaan kylässä, vai asuuko Kuopiossa.

Sanoisin, että kyllä ne jotka Suomessa asuvat yli 100 tuhannen asukkaan kaupungissa, varsinkin jos asuvat keskusta-alueella tai tiiviissä lähiössä, ovat täysin kaupunkiasukkeja verrattuna niihin jotka asuva umpimaaseudulla tai jossain maaseudun kyläkaupungissa.

T. AP

Vierailija
24/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumiskyvyttömyyden ihmeellinen maailma: suurin osa naisista ei kiinnostu ja tämä jamppa raivoaa katkerana niille harvoille naisille jotka kehtaa hänestä kiinnostua. Saatanat!

Vierailija
25/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma täällä. Akateemisesti koulutettu paljasjalkainen. Mutta verrokkiryhmän naiset vaan nyrpistelee. Ainoat jotka näyttää kiinnostusta ovat tukevat ammattikoulun käyneet yh:t.

Kaupunkilaisnaiset kaikki vissiin kuvittelevat jostain löytävänsä sen lentäjä-kirurgin, mutta katkeroituvat sitten kissan kanssa Kallion siivouskoppiyksiössä.

Vierailija
26/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lähinnä Fatim Diarralta. Iske se.

Vierailija
27/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari- ja juoppomiehet eivät ole kiinnostuneet minusta. Maalaiset ja pikkukaupunkilaiset ehkä uteliaita, mutta eivät lähde iskemään. Minua lähestyvät it-alan menestyjät, liikkeenharjoittajat, miehet jotka haluavat näyttävän naisen mutta sellaisen, jolla on älykästä sanottavaa. Eräälläkin keikalla se yksi ainoa paikalle eksynyt pukumies lähestyi minua sadan ihmisen joukosta. Loput eivät olleet kiinnostuneita, olivat underground-kulttuurin ystäviä ja rappioromantiikkaa ihailevia taiteilijasieluja.

Että silleen. Mitäpä se kertoo ihmisestä?

Vierailija
28/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla vaikea ymmärtää, että vedämme kaltaisiamme puoleemme. Ap kaupunkilaisnaiset eivät kiinnostu sinusta, sinulla ei ole jotain mitä he etsivät. Omasta puolesta voin sanoa, että aloituksesi perusteella vaikutat epämiellyttävältä ihmiseltä ja ajatusmaailmasi on ikävä ja pikkumainen. Oma kaupunkilaismieheni ei puhu ihmisistä tuolla tavalla, ei edes niistä joista olisi ymmärrettävää puhua pahaa. Hän puhuu neutraalin objektiivisesti, ei tarvetta haukkua eikä vähätellä. Asia tulee sanottua ilmankin.

Aina vähän täytyy kärjistää jotta saa av-mammat liikkeelle - niin kaupunki kuin maalaismammatkin.

T. AP

Vierailija
29/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen,että edes joku on sinusta kiinnostunut! Rimasi on selvästi liian korkealle asetettu! Itse pitää huomata,missä raja kulkee omiin odotuksiin nähden! Peiliin katsomisella löytyy yleensä vastauskin!

Vierailija
30/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutumiskyvyttömyyden ihmeellinen maailma: suurin osa naisista ei kiinnostu ja tämä jamppa raivoaa katkerana niille harvoille naisille jotka kehtaa hänestä kiinnostua. Saatanat!

Äiti sanoi että Ap on hyvä komea ihana poika. Miksi naiset eivät ymmärrä tätä!!!

Vierailija
31/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vähän täytyy kärjistää jotta saa av-mammat liikkeelle - niin kaupunki kuin maalaismammatkin.

T. AP

Kärjistää voi monella tavalla, ja aloitus on juuri sinun käsialaasi.

Vierailija
32/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen maalla kasvanut nainen. Suuren osan aikuisikääni olen asunut Suomen mittapuulla keskikokoisessa kaupungissa, kerrostalossa. Nyt asun taas maalla.

Kyllä minussa junttiakin vähän on. Mutta ei niin paljon, että kiinnostuisin henkilöstä, jolla on samankaltainen ajatusmaailma kuin sinulla. Se, että pidät jotain kokonaista ihmisryhmää muita huonompana, ei sovi minun arvomaailmaani.

Vierailija
33/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko siis mielummin maksella mesolankoja ja fillereitä jollekin muovikuorrutteiselle "luivyittoooooooooooon" -pikkupimppa- / instavosulle? No makunsa kullakin.

En sano, että ne kouvolatukkaiset Wiskari-fanitkaan ovat tavoittelemisen arvoisia, mutta silti.

Vierailija
34/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tyytyväinen,että edes joku on sinusta kiinnostunut! Rimasi on selvästi liian korkealle asetettu! Itse pitää huomata,missä raja kulkee omiin odotuksiin nähden! Peiliin katsomisella löytyy yleensä vastauskin!

Onhan se toki ihan jepa että edes joku tykkää. Se on vaan tuo mitä joku jo kirjoittikin tästä samasta ongelmasta, että olisi kiva jos kelpaisi kaupunkilaisille korkeakoulutetuille naisille, kun sitten olisi enemmän juteltavaa parisuhteessa ja esim samantyyppiset ajanviettotavat ja arvostukset elämässä.

T. AP

Vierailija
35/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. AP

Se, tämän koko keskustelun ydin olikin. Ja taas ihmiset lensi lankaan. Täällä voi kirjoittaa vaikka persereiästä, ja aina vähintään yksi ihminen vastaa.

Vierailija
36/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat itsekin aika ylimieliseltä ja suvaitsemattomalta, jos sinusta maaseudulta kotoisin oleminen ja tietynlainen musiikkimaku mukamas tekee ihmisestä juntin. Sen voin vielä ymmärtää, että toisen ihmisen mauttomat vitsit ja kiroilu voi ärsyttää, mutta siinäkin voisit pohtia, oletko siinäkin joku tiukkapipo, eli otat jokaisesta vähän härskistä vitsistä nokkiisi.

Veikkaan, että tuo sinun ylimielisyytesi ja tosikkomaisuutesi on yksí suurimpia syitä siihen, miksi naiset eivät sinusta oikein kiinnostu. Ainakaan ne kaupungissa asuvat "hienostonaiset," jollaisen itse varmaan haluaisit.

Vierailija
37/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on se, että olet 4-kymppinen mies, joka kirjoittelee vauvapalstalla "landemuijista". Tasokkaat naiset eivät ole kiinnostuneita mieslapsista.

Vierailija
38/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. AP

Se, tämän koko keskustelun ydin olikin. Ja taas ihmiset lensi lankaan. Täällä voi kirjoittaa vaikka persereiästä, ja aina vähintään yksi ihminen vastaa.

Aika nurjaa pitää jotenkin epätoivottuna sitä, että joku vastaa keskustelufoorumilla aloitukseen.

Vierailija
39/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se, että olet 4-kymppinen mies, joka kirjoittelee vauvapalstalla "landemuijista". Tasokkaat naiset eivät ole kiinnostuneita mieslapsista.

En ymmärrä mitä vikaa on kirjoitella landemuijista?

T. AP

Vierailija
40/127 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Akateemisesti koulutettu paljasjalkainen. Mutta verrokkiryhmän naiset vaan nyrpistelee. Ainoat jotka näyttää kiinnostusta ovat tukevat ammattikoulun käyneet yh:t.

Kaupunkilaisnaiset kaikki vissiin kuvittelevat jostain löytävänsä sen lentäjä-kirurgin, mutta katkeroituvat sitten kissan kanssa Kallion siivouskoppiyksiössä.

Itse olisin todellakin mielummin yksin, kuin huolisin elämääni sinun ja Ap:n kaltaisia negatiivisia tekijöitä. En tarvitse ketään supattamaan korvaani tuomioita muista ihmisistä. Se heikentää elämänlaatua. Haluan puolison joka on tuollaisen yläpuolella, jota kiinnostaa elämässä aivan muut asiat kuin toisten arvottaminen ja lokerointi.

Mutta siinäpä ihmettelette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi