Miten tulevat lottonumerot voi ennustaa?
Kommentit (25)
Lotossa mahdollisuus voittaa on noin 1:16 500 00. Ainoa tapa parantaa mahdollisuuksia voittaa on pelata enemmän rivejä.
Sinä illuminaatti-hullu. Etkö muka tiedä, että Englannin kuninkaalliset porukat ovat reptiliaaneja. Illuminaatti on päättänyt, että nyt vähennetään populaatiota, tänne maan päälle saisi kuulemma jäädä vain noin 500 miljoona ihmistä. Hyvin ovat onnistuneet, laittamalla ensin koronan ja nyt sodan, mitäköhän seuraavaksi? Kaikki menee illuminaatin käsikirjoituksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä illuminaatti-hullu. Etkö muka tiedä, että Englannin kuninkaalliset porukat ovat reptiliaaneja. Illuminaatti on päättänyt, että nyt vähennetään populaatiota, tänne maan päälle saisi kuulemma jäädä vain noin 500 miljoona ihmistä. Hyvin ovat onnistuneet, laittamalla ensin koronan ja nyt sodan, mitäköhän seuraavaksi? Kaikki menee illuminaatin käsikirjoituksen mukaan.
Siinä paha missä mainitaan. Minä en tuota tuollaista.
Mulla on tieto ja kohtapuoliin voin ehkä paljastaa kun pankit jo soittelee että tilit on jo niin täynnä ettei enää mahdu lisää.käteistäkin nurkat täynnä.tai en mä ehkä viitikkään.
Pelaa kaikkia numeroita niin voitat varmasti!