Tietääkö kaverisi ja vanhempasi ja miehesi, että käytät kuukuppia?
Kommentit (29)
Kyllä. Tosin isäni ei saanut koskaan tietää, sillä hän kuoli lähes kymmenen vuotta ennen kupin käytön aloittamista. Tuskin se oli hänelle suuri menetys.
Naapurin poliisimies käyttää, ainakin töissä, niin kuulemma usea kolleegansakin.
Mies tietää, joittenkin kavereuden kanssa jutellaan menkoista (ihan ne on luonnollinen asia siinä missä muutkin), äidille msinostin kun tyrkytti minulle omia kaappiin jääneitä siteitään. Isästä en tiedä tietääkö, tuskin.
Ei siitä nyt numeroa tarvitse tehdä, vaikkei häpeilläkään tarvitse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden lisäksi naapuritkin tietää koska jakelin ilmoituksen asiasta kaikkien postilaatikoihin. Ap, pitäiskö mun vielä laittaa rivi-ilmoitus paikallislehteen vai olisiko se liioittelua?
Ei se paikallislehti riitä mihinkään. Kympin uutisiin pitää vähintään saada ilmoitus...
Loppukevennys: nainen käytti kuukuppia, hihi hihi hihihihihiiii thihihithithiiiii(häivytys)
Kerrotko ap kaikille, että sun yölliset siemensyöksyt on alkaneet?
Vanhempani eivät todellakaan tiedä, sillä he ovat kuolleet. Miten saisin nyt viestitettyä heille, että käytänkin kuukuppia?
Kadun toisella puolella on parkkipaikka jossa on pysäköinti ilman kuukuppia kielletty. Kuppi pitää jättää kojelaudalle selkeästi näkyviin.
Edelliseen: keitetyllä pys.aika 1h, käytetyllä 2h.
Pidän mun kuukuppeja astiakaapissa siinä missä muitakin meidän kuppeja. Niitä voi käyttää snapsilaseina silloin, kun eivät ole muussa käytössä.