Miksi nykynaisilla ei ole vyötäröä?
Noitakin missejä kun nyt katsoo, kaikki omenavartaloisia ja tasapaksuja.
Monena vuotena nyt ollut omenavartaloisia ja lyhyitä missejä, eikö Suomessa enää ole kapeavyötäröisiä naisia ollenkaan?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vyötärö 65 cm ja lantio 95 cm
T. Nainen 27 v
Jep, niin oli minullakin sinun iässäsi. Nuorena se on helppoa.
Kropan malli on geeneissä. Oon hoikka tiimalasi ja vyötärö erottuu selvästi, käyn salilla ja joogassa. Erotun kyllä ikäluokassani aika hyvin...positiivisessa mielessä 😁
Suurinosa ylipainoisia nykyään.
N47
Vierailija kirjoitti:
Kropan malli on geeneissä. Oon hoikka tiimalasi ja vyötärö erottuu selvästi, käyn salilla ja joogassa. Erotun kyllä ikäluokassani aika hyvin...positiivisessa mielessä 😁
N47
Vielä kun päässäkin liikkuisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Mikä tässä oli ongelma? Ikäluokassani on paljon ylipainoisia pötkylöitä, se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
Mikä tässä oli ongelma? Ikäluokassani on paljon ylipainoisia pötkylöitä, se on fakta.
Tyhjät aivosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vyötärö 65 cm ja lantio 95 cm
T. Nainen 27 v[/quoteJep, niin oli minullakin sinun iässäsi. Nuorena se on helppoa.
Ei se ole iästä kiinni. Itse oon ollu kokoa 36 parikymppisestä lähtien ja mulla on kolme lastakin. Geeni, treeni ja ruokavalio. Siinä se!
N47
Kyllä vyötärö löytyy useimmilta. Toki se ei välttämättä ole sinun standardiesi mukainen. Nykyään ei käytetä korsetteja juurikaan. Entisaikaan vyötäröt muokattiin jo lapsesta pitäen sairaan laihoiksi.
Ei kiinnosta mitä joku äidin mammanpoika ajattelee mun pallomahasta ja omenavartalosta!
Viimeisen 5 vuoden aikana on vyötäröt kadonneet. Mikähän on tilanne 5 vuoden päästä?
Vaatii alhaisen rasvaprosentin, että saa kunnon kapean lantion, ja erottuvan vyötärön. Sama näkyy myös ns. öljypohjan puutteesta, eli jalat ottavat reisistä yhteen.
Täällä jotkut vanhat akat iloitsee "tiimalasivartalostaan", kun ovat olevinaan niin hotteja verrattuna nuoriin naisiin. News flash: ketään ei kiinnosta ne teidän rupsahtaneet vartalonne. Yrittäkää päästä yli siitä, että kukaan ei teitä katsele sillä silmällä. Itse en ole ikinä nähnyt päälle 40-vuotiasta naista, josta ajattelisin että onpa siinä kuuma kroppa. :D
Vierailija kirjoitti:
Nuorista eli 1829-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava
Väärin. Naisista on isompi prosenttiosuus 18-29v lihavia kuin vastaavassa ikäluokassa miehiä lue suomeksi miehet nuorempina hoikempia, mutta tukevoituvat vanhetessaan. Naiset läskejä kaiken aikaa elämästään.
Lähde THL:
https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…
Mulla on, vielä. Todennäköisesti vaihdevuodet tekee minustakin pötkylän, vaikka painoni ei muuttuisikaan. Vyötäröstä kiitän geenejäni, koska olen aina ollut tälläinen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä jotkut vanhat akat iloitsee "tiimalasivartalostaan", kun ovat olevinaan niin hotteja verrattuna nuoriin naisiin. News flash: ketään ei kiinnosta ne teidän rupsahtaneet vartalonne. Yrittäkää päästä yli siitä, että kukaan ei teitä katsele sillä silmällä. Itse en ole ikinä nähnyt päälle 40-vuotiasta naista, josta ajattelisin että onpa siinä kuuma kroppa. :D
Hyvin kelvataan 30+ miehille.. ai että.
Tasapaksuiset on parempia tekemään töitä
Vierailija kirjoitti:
Todella miehekkäitä naisia kyllä näkee paljon nykyään. Siis kävellään kuin miehet, ei lantiota, jne.
Yhdistettynä vielä leveisiin hartioihin. Jokin on ihmisten hormonitoiminnassa sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Harvassa on nykyään alle 30v joilla on kuuma kroppa. Sitten joilla on hyvä kroppa, niin kasvot täytetty/muokattu pilalle, kaikki on noin keinotekoista. Somekuvatkin niin muokattu, ettei livenä tunnista samaksi kukaan. :D
Eikös se ole ihan tutkittu juttu että tasapaksuisuus on lisääntynyt ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kelvataan 30+ miehille.. ai että. <3
Sellaiset fantasiat sulla. Ellet ole joku seksitamineissa hilluva domina, ei kukaan katsele viisikymppistä naista. Koita nyt päästää siitä nuoruudesta irti ja ymmärtää minkä ikäinen olet. Kolmekymppiset voisi olla sun lapsia.
Yli 80cm ei ole enää vyötärö naisella.