Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykynaisilla ei ole vyötäröä?

Vierailija
08.06.2022 |

Noitakin missejä kun nyt katsoo, kaikki omenavartaloisia ja tasapaksuja.
Monena vuotena nyt ollut omenavartaloisia ja lyhyitä missejä, eikö Suomessa enää ole kapeavyötäröisiä naisia ollenkaan?

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 80cm ei ole enää vyötärö naisella.

Vierailija
62/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vyötärö 65 cm ja lantio 95 cm

T. Nainen 27 v

Jep, niin oli minullakin sinun iässäsi. Nuorena se on helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropan malli on geeneissä. Oon hoikka tiimalasi ja vyötärö erottuu selvästi, käyn salilla ja joogassa. Erotun kyllä ikäluokassani aika hyvin...positiivisessa mielessä 😁

Suurinosa ylipainoisia nykyään.

N47

Vierailija
64/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kropan malli on geeneissä. Oon hoikka tiimalasi ja vyötärö erottuu selvästi, käyn salilla ja joogassa. Erotun kyllä ikäluokassani aika hyvin...positiivisessa mielessä 😁

N47

Vielä kun päässäkin liikkuisi jotain.

Vierailija
65/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Mikä tässä oli ongelma? Ikäluokassani on paljon ylipainoisia pötkylöitä, se on fakta.

Vierailija
66/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N47

Mikä tässä oli ongelma? Ikäluokassani on paljon ylipainoisia pötkylöitä, se on fakta.

Tyhjät aivosi.

Vierailija
67/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vyötärö 65 cm ja lantio 95 cm

T. Nainen 27 v[/quote

Jep, niin oli minullakin sinun iässäsi. Nuorena se on helppoa.

Ei se ole iästä kiinni. Itse oon ollu kokoa 36 parikymppisestä lähtien ja mulla on kolme lastakin. Geeni, treeni ja ruokavalio. Siinä se!

N47

Vierailija
68/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vyötärö löytyy useimmilta. Toki se ei välttämättä ole sinun standardiesi mukainen. Nykyään ei käytetä korsetteja juurikaan. Entisaikaan vyötäröt muokattiin jo lapsesta pitäen sairaan laihoiksi.

Vierailija
69/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitä joku äidin mammanpoika ajattelee mun pallomahasta ja omenavartalosta!

Vierailija
70/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen 5 vuoden aikana on vyötäröt kadonneet. Mikähän on tilanne 5 vuoden päästä?

Vierailija
71/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii alhaisen rasvaprosentin, että saa kunnon kapean lantion, ja erottuvan vyötärön. Sama näkyy myös ns. öljypohjan puutteesta, eli jalat ottavat reisistä yhteen.

Vierailija
72/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut vanhat akat iloitsee "tiimalasivartalostaan", kun ovat olevinaan niin hotteja verrattuna nuoriin naisiin. News flash: ketään ei kiinnosta ne teidän rupsahtaneet vartalonne. Yrittäkää päästä yli siitä, että kukaan ei teitä katsele sillä silmällä. Itse en ole ikinä nähnyt päälle 40-vuotiasta naista, josta ajattelisin että onpa siinä kuuma kroppa. :D

Vierailija
73/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorista eli 1829-vuotiaista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista ylipainoisia (ml. lihavuus) on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava

Väärin. Naisista on isompi prosenttiosuus 18-29v lihavia kuin vastaavassa ikäluokassa miehiä lue suomeksi miehet nuorempina hoikempia, mutta tukevoituvat vanhetessaan. Naiset läskejä kaiken aikaa elämästään.

Lähde THL:

https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…

Vierailija
74/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, vielä. Todennäköisesti vaihdevuodet tekee minustakin pötkylän, vaikka painoni ei muuttuisikaan. Vyötäröstä kiitän geenejäni, koska olen aina ollut tälläinen. 

Vierailija
75/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jotkut vanhat akat iloitsee "tiimalasivartalostaan", kun ovat olevinaan niin hotteja verrattuna nuoriin naisiin. News flash: ketään ei kiinnosta ne teidän rupsahtaneet vartalonne. Yrittäkää päästä yli siitä, että kukaan ei teitä katsele sillä silmällä. Itse en ole ikinä nähnyt päälle 40-vuotiasta naista, josta ajattelisin että onpa siinä kuuma kroppa. :D

Hyvin kelvataan 30+ miehille.. ai että.

Vierailija
76/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaksuiset on parempia tekemään töitä

Vierailija
77/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella miehekkäitä naisia kyllä näkee paljon nykyään. Siis kävellään kuin miehet, ei lantiota, jne. 

Yhdistettynä vielä leveisiin hartioihin. Jokin on ihmisten hormonitoiminnassa sekaisin?

Vierailija
78/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa on nykyään alle 30v joilla on kuuma kroppa. Sitten joilla on hyvä kroppa, niin kasvot täytetty/muokattu pilalle, kaikki on noin keinotekoista. Somekuvatkin niin muokattu, ettei livenä tunnista samaksi kukaan. :D

Vierailija
79/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan tutkittu juttu että tasapaksuisuus on lisääntynyt ?

Vierailija
80/181 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kelvataan 30+ miehille.. ai että. <3

Sellaiset fantasiat sulla. Ellet ole joku seksitamineissa hilluva domina, ei kukaan katsele viisikymppistä naista. Koita nyt päästää siitä nuoruudesta irti ja ymmärtää minkä ikäinen olet. Kolmekymppiset voisi olla sun lapsia.