Olen vapaaehtoisesti lapseton, kysy mitä vain
Kommentit (32)
Voin varmaan ottaa Panadolia päänsärkyyn koska join eilen vain muutaman oluen? Buranaa ei ole saatavilla.
vähän pöljä alotus että kysy mitä vaan. olettais että vastaisit kans.
Kumpaa teet mieluummin, uit vai pyöräilet? Mistä luet/katsot uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa teet mieluummin, uit vai pyöräilet? Mistä luet/katsot uutisia?
Pyöräilen koska en ole koskaan tykännyt uida. Se on jotenkin ahdistavaa.
Luen uutisia yleensä IS.fi, YLE.fi, ja joskus jostain muualta :-)
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä syöt tänään?
Avokadopastaa, lounaaksi.
Välipalaksi ehkä Riisifruttia.
Päivälliseksi pinaattikeittoa.
Iltapalaksi kaurapuuroa.
Aamupalaksi söin jugurttia sekä hedelmämysliä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet juhannuksena?
Menen sukulaisten kanssa mökille. Meidän suvussa on perinne, että menemme aina sinne juhannuksena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanu koronarokotteen?
Olen, 1,2,3 mutta neljättä en ottanut
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pysythän lapsettomana?
Pysyn.
Ap
Oletko koskaan tulisesti rakastunut keneenkään ja haaveillut yhteisestä tulevaisuudesta, kodista, asuntolainasta ja hautapaikasta?
Oletko näitä rakastan sisarusten ja kavereiden lapsia ja on ihanaa viettää aikaa heidän kanssaan, en vain halua omia -tyyppejä? Vai etkö yksinkertaisesti vain pidä lapsista niin kuin moni meistä veloista?
Mä ymmärrän vapaaehtoisesti lapsettomia, koska itse ajatellin joskus samoin eli jääväni lapsettomaksi. Elämä vei kuitenkin mennessään ja sain kaksi lasta. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että mielellään olisin skipannut lapsivaiheen pois.
Nyt on aivan eri asia kun lapseni ovat nuoria ja koen nauttivani paljon enemmän tästä ajasta. Olen lasteni kanssa läheinen ja meillä on nyt paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Aloittajalle haluan sanoa, että tsemppiä ja minun mielestäni on hienoa, kun ihmiset ovat varmoja päätöksissään ja pysyvät siinä. Nauti elämästä! Ja toivottavasti sinulla on ystäviä myös sellaisista lapsiperheiden vanhemmista, jotka ymmärtävät myös vapaaehtoisesti lapsettomia.
Minua harmittaa kun en omista yhtään lapsetonta ystävää. En uskalla aina sanoa tätä omaa mielipidettäni ja ajatusmaailmaani muiden lapsiperheiden vanhempien kuullen, kun pelkään sitä, että minut tuomitaan.
Potuttaako?