Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini sai ruotsinkielestä 6 todistukseen. Olen todella pettynyt ja surullinen

Vierailija
08.06.2022 |

Koska olen koittanut koko lukuvuoden auttaa häntä läksyistä ja kokeisiin lukemisessa. No, kai sitä täytyy tyytyä ja totutella nyt tähän, että ruotsi ei ole hänen vahvuutensa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei haluta vahvuudeksi.

Vierailija
2/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on niitä vahvuuksia ja heikkouksia. Mulla matikka oli yläasteella 6 ja lukiossa 5. Kielet taas on mun vahvuus ja tuli useampi L niistä kirjoitettua, ja meninkin yliopistoon opiskelemaan kieliä. Jos minä tai vanhempani olisimme lannistuneet huonosta matikan menestyksestä niin se ei olisi auttanut mitään. On ihan ok olla huono jossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tuhlaat aikaasi ja energiaasi moiseen? Saati, että lapsesi tuhlaa! Jo se, että joutuu istumaan noilla tunneilla, on väärin. Kannusta lastasi ottamaan muista aineista kiitettävä, ruotsista riittää se heikko 5.

Vierailija
4/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sullakin ongelmat hoh hoijaa.

Vierailija
5/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut aineet menivät, mikä oli todistuksen keskiarvo?

Vierailija
6/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi ollut 6 ruotsissa, ei olisi kiinnostanut vttuakaan :)

Vierailija
7/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani jos joku tärkeä aine kuten matematiikka olisi 6.

Vierailija
8/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo älykkyydestä, kun ei käytä arvokasta aivokapasiteettiaan niin typerään kieleen kuin ruotsi.

Vierailija
9/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sai meidänkin teini ja mitä siitä. Kuitenkin oli ok todistus ja enkku kuitenkin vahva. Huomaa että kahden kielen kanssa hällä on hankaluuksia.

Vierailija
10/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että suomalaiset edelleen vuonna 2022 pakotetaan opiskelemaan ruotsia.

Vierailija
11/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös ruotsi peruskoulussa alhaisimmillaan 6, mutta nyt puhun ruotsia sujuvasti ruotsinkielisen puolisoni ja hänen sukulaistensa ja lähipiirinsä kanssa.

Vierailija
12/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ruotsi ollut joskus 6 ja silti puhun ruotsia sujuvasti, luen ja kirjoitan. 70- luvulla oli paljon hulluja ruotsinopeja.

Vierailija
13/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ruotsi on nykyään yksi turhimmista aineista.

Vierailija
14/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Svenska är inte svårt eller onödigt. Man kan ha mycket nytta av det under livets gång. Jobbade o studerade där 30 år, när det fans inga jobb här. Tyvärr är jag tillbaka här, det var livet knyck, inte planerad flytt. Finland är ett tråkigt land, helt onödig egentligen. Nu är det väl nån finne, som blir sur o arg, men min mening är inte att såra någon, skulle bara berätta, vad jag tycker. Ifall det nu till äventyrs skulle intressera nån. Skrivaren 13/13 har även hen sagt sitt, och nån har tykt om det.

Vierailija
15/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko ymmärtää? kirjoitti:

Svenska är inte svårt eller onödigt. Man kan ha mycket nytta av det under livets gång. Jobbade o studerade där 30 år, när det fans inga jobb här. Tyvärr är jag tillbaka här, det var livet knyck, inte planerad flytt. Finland är ett tråkigt land, helt onödig egentligen. Nu är det väl nån finne, som blir sur o arg, men min mening är inte att såra någon, skulle bara berätta, vad jag tycker. Ifall det nu till äventyrs skulle intressera nån. Skrivaren 13/13 har även hen sagt sitt, och nån har tykt om det.

En.

Vierailija
16/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai 5, eikä me aikuiset työskennelty sen eteen yhtään.

Toiset ymmärtää näet ajan päälle.

Vierailija
17/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä opiskelet teinin puolesta? Curling-vanhempi? Sinä olet omat koulusi käynyt ja teinisi käy omansa niinkuin käy. Ei ole sinun tehtävä elää teinisi elämää.

Vierailija
18/18 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 luokan todistuksessa ruotsi 5 mutta kauppiksen ekalla paras mahdollinen kiitettävä 5, näin minulla, aika paljon riippuu siitä "tahtotilasta", eikä välttämättä osaamisesta.