Tiesittehän että uimarannoilla EI SAA tupakoida
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Haastakoon oikeuteen.
Sakoilla siitä selviää🤣
Eikö muka, kyllä meidän rantsussa saa röökaa, siellä ole kun roskaaminen kielletty. Joo mutta sääntö Suomi. Eikä nuo säännöt mua kosketa poltan missä haluan. T. vapaa
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka, kyllä meidän rantsussa saa röökaa, siellä ole kun roskaaminen kielletty. Joo mutta sääntö Suomi. Eikä nuo säännöt mua kosketa poltan missä haluan. T. vapaa
Yleisillä rannoilla ei enää saa. Jos sulla on ikioma ranta niin siellä voit.
Amsterdamssa poliisi valvoo, ettei Coffeshopin marijuanaan ole sekoitettu laitonta tupakkaa.
Saapas senkin saapas. Nimenomaan nykyisin uimarannoille ei edes pääse, ellei tupakoi.
Ainoa haittapuoli tässä on se, kun hyppään 10metrin kerroksesta, niin tupakka sammuu veteen osuessa.
Vaadin hallitusta vastuuseen tästä, ja välitöntä eroa.
Joo, mutta kuka sitä oikeesti vahtii? Meidän taloyhtiössä on tupakkakielto ja ihmiset polttaa ihan miten huvittaa.
Taas joku suokurppa itkee jostain mitättömästä asiasta
Tupakointi leikkikentillä ja yleisillä uimarannoilla on kielletty 1.5. alkaen, kun uusi tupakkalaki tulee voimaan.
Muutoksen tavoitteena on suojata erityisesti pieniä lapsia passiivisen tupakoinnin haitoilta. Lisäksi halutaan vähentää tupakoinnista aiheutuvaa roskaantumista ja ympäristöhaittoja.
1.5. tulee voimaan myös kielto toimittaa markkinoille uusia tuotteita, joilla kuluttajat voivat itse muuttaa tupakkatuotteiden makua.
Tupakkalaissa tarkoitettuja tuotteita valmistavien ja maahantuovien tahojen on jatkossa maksettava Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontavirasto Valviralle vuotuinen valvontamaksu.
Ensi vuoden toukokuun alussa tulee voimaan tuotepakkausten yhdenmukaistamista koskeva sääntely. Tupakkatuotteiden valmistajat eivät jatkossa saa brändätä tuotteitaan.
Tiukennettu laki edellyttää valmistajilta logojen poistamista tuotepakkauksista.
Ap:lle tiedoksi, että ylensyöminen ja lihavuus on haitallista.
Ei se tupakka minnekään Suomesta katoa. Ottaaks päähän?
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, että ylensyöminen ja lihavuus on haitallista.
Olen alipainoinen. Haitallista sekin 😄
Ap
Ei ota, mutta yleisillä uimarannoilla ei saa tupakoida. Taitaa ottaa tämä päähän?
Yhyyhyy, pahanhajuiset nikotiinipellet itkee taas tätäkin
Kuka v**un sairas idi00tti tupakoi nykyään missään? Uimarannoista puhumattakaan.
Menkää hoitoon nark0maanit!
No koitappa tulla estämään kun poltan.
Paitsi koiranomistajat.
Selitti minulle hurttansa riehuessa että eihän täällä nyt kukaan ui.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kuka sitä oikeesti vahtii? Meidän taloyhtiössä on tupakkakielto ja ihmiset polttaa ihan miten huvittaa.
Ei taatusti polta!
Ei kiinnosta :D poltan missä haluan
Vierailija kirjoitti:
Ei ota, mutta yleisillä uimarannoilla ei saa tupakoida. Taitaa ottaa tämä päähän?
Eipä juuri, koska uimarannalla oleminen lisää syöpäriskiä, joten en käy uimarannalla. Ja toiseksi, sähkötupakkaa saa polttaa missä vaan, myös uimarannalla. Sekin on olemassa, jos muistat.
Lisäksi hampun ja jontin polttaminen on mahdollista, koska ne eivät ole laillisia tupakkatuotteita, joten niistä ei voi tuomita edes sakkoihin.
Haastakoon oikeuteen.