Vaihdoin K-raudasta Motonetiin. Olen ollut nyt neljä kokonaista päivää, enkä vieläkään ole löytänyt miestä
Kommentit (91)
Voin kuvitella. Myyjät tarkkailevat ja kommunikoivat toistensa kanssa headphonen kautta. "Se on vieläkin täällä. Seisoo ja tarkkailee ja jää miesten lähelle seisomaan. Onko se taskuvaras vai myymälävaras? Tarkkailkaa sitä ja pyytäkää vartija tarvittaessa."
Vierailija kirjoitti:
Mee Biltemaan tai Puuiloon, jos siellä kävisi parempi flaksi. 👍
Aa.. mä luulin että ap:lta on oma mies kateissa ja aatteli, että hän on karannut rautakauppaan. Olin just tuloss a ehdottamaan, että mitäs pyytäisit kuluttamaan siellä kaupassa: "Toni, tuletko heti kassoille, äit.. eiku vaimo odottaa"?
Kaikki miehet ovat vaimojensa käskemänä siellä.
Varuste.net tai Ruoto jos etsit harrastavaa miestä.
Mä oon menossa Class Ohlsoniin ja Tokmannille tossa parin tunnin päästä, jos me siellä nähtäis.
Panomiehiä kulkee kaikkialla, kuka vain voi olla panomies.
Joo, rautakaupoista on tosi vaikea löytää mitään. Pitäiskö sun kysyä myyjältä, missä hyllyssä miehet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella. Myyjät tarkkailevat ja kommunikoivat toistensa kanssa headphonen kautta. "Se on vieläkin täällä. Seisoo ja tarkkailee ja jää miesten lähelle seisomaan. Onko se taskuvaras vai myymälävaras? Tarkkailkaa sitä ja pyytäkää vartija tarvittaessa."
Ei taida vartiointi kuulua myyjien tehtäviin. Itsekin seisoskelen ja suunnittelen rautakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän AP toisaalta saattaisi löytää miehen, jos joku raavas vartijankorsto heittäisi hänet niskaperseotteella tuulikaapista.
"Valitettavasti mies-tuoteryhmässä on tilapäisiä saatavuusongelmia. Luultavasti seuraava mies-erä saadaan hyllyihin viimeistään juhannuksen jälkeen."
t. Motonetin asiakaspalvelu
Nuo on sellaisia paikkoja joissa mies ei näe naisia ollenkaan. Jos menet jonnekin hyllyn eteen seisomaan olet vain este.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on sellaisia paikkoja joissa mies ei näe naisia ollenkaan. Jos menet jonnekin hyllyn eteen seisomaan olet vain este.
Tämä. Vähän kuin jos kerrostalolla on rakennusmiehiä hommissa. Kyllä ne jotain sanovat, mutta tulee selväksi, että nainen vaietkoon seurakunnassa.
Mä löysin cittarista ihan vahingossa, oli joutunut väärälle osastolle. Ilmeisesti joku olikin päättänyt olla ostamatta ja hyljännyt.
Ohis: joskus kun on oman miehen kanssa liikkeellä, hän haluaa mennä muuten vain käymään jossain tuollaisessa paikassa. Minä siinä sitten kierrän hänen perässään, enkä voi ymmärtää, miksi pitää katsoa jotain ruuveja tai piuhoja. N
Suosittelen urheilupaikkoja/kursseja.
Minut voisi iskeä vaikka kuntoportaista tai ryhmäliikuntakurssilta.
Kesäaviomiehet on jo varattuna. Kokeile syksyllä uudelleen. Kesävaimoja on vielä ja varavaimoja.
Ehkä ensimmäiseksi kannattaa hommata silmälasit, jos et noista löydä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen urheilupaikkoja/kursseja.
Minut voisi iskeä vaikka kuntoportaista tai ryhmäliikuntakurssilta.
Kävin ryhmäyhdyntäkurssilla mutta ei ollut mun juttu.
Mee Biltemaan tai Puuiloon, jos siellä kävisi parempi flaksi. 👍