Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Buranassa on niin hienoa että siitä kannattaa maksaa?

Vierailija
07.06.2022 |

Vaikuttava aine on ibuprofeiini jota siinä on 400mg. Hinta on kuitenkin tuplahinta verrattuna muihin lääkkeisiin joissa on sama annos samaa vaikuttavaa ainetta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei ehkä tiedä mikä on rinnakkaisvalmisteet. Burana on tunnetuin. Siksi ostavat.

Vierailija
2/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana toimii paremmin silti. Kokeiltu on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, yleensä ostan itse niitä halvempia merkkejä ja hyvin ovat toimineet.

Vierailija
4/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranalla oli aikoinaan tosi tehokas mainos: "itseaiheutettuun päänsärkyyn". Maine viipyilee.

Vierailija
5/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buranalla oli aikoinaan tosi tehokas mainos: "itseaiheutettuun päänsärkyyn". Maine viipyilee.

Jos tuo viittaa krapulaan niin sitähän on lähes hengenvaarallista ottaa säännölliseen krapulaan. Eli aika arveluttava mainos.

Vierailija
6/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut mitään eroa muihin ibuprofiineihin.

Vierailija
7/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko, mutta Ibumax ei auta minua mitenkään, kun taas Burana on ihmelääke. Suostun lumetesteihin ja mihin vain, mutta se on totta. Ehkä on sitten jokin apuaine, en tiedä. 

Vierailija
8/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuo 100 kpl purkki nyt kuusi euroa reseptillä, niin persaukinen en ole etteikö siihen olisi varaa.

Vierailija
9/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa tehokkaampaakin tulehduskipulääkettä kuin ibuprofeeni ja saatavilla ilman reseptiä; aine on naprokseeni ja tuotteen nimi on Pronaxen. Se lievittää kipua pitempään. Olen ottanut tuota parasetamolin kanssa ja silloin vaikutus oli vielä parempi.

Ehkä pidempään, mutta ei sillä saa migreenikohtausta sen paremmin pois kuin normi ibuprofeenilla. Ainakin itselläni näin. :/

Vierailija
10/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuo 100 kpl purkki nyt kuusi euroa reseptillä, niin persaukinen en ole etteikö siihen olisi varaa.

Mutta kaikilla ei ole sitä reseptiä.

Vierailija
11/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahaa ostaa merkkilääkkeitä, köyhät ostakoon rinnakkaisvalmisteita.

Vierailija
12/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikilla ei ole sitä reseptiä.

No pyytää kun käy lääkärillä niin sitten on.

Vierailija
13/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa tehokkaampaakin tulehduskipulääkettä kuin ibuprofeeni ja saatavilla ilman reseptiä; aine on naprokseeni ja tuotteen nimi on Pronaxen. Se lievittää kipua pitempään. Olen ottanut tuota parasetamolin kanssa ja silloin vaikutus oli vielä parempi.

Kummallista, minulta kiellettiin (lääkäri) ehdottomasti näiden valmisteiden samanaikainen käyttö. Nyttemmin käytössä on lääkelaastari.

Vierailija
14/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet vaan. Ei pidä paikkaansa, sama määrä samaa vaikuttavaa ainetta

Vierailija
15/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Buranaa, kun se puikula muodon vuoksi on helppo napsauttaa poikki. Ne halvemmat taitaa olla pyöreitä. Ostan parasetamolista panadolia, koska sen koostumus on parhain. Inhoan niitä jauhoisia tabletteja. Käytän särkylääkettä yksittäisiä pillereitä ehkä kerran kuussa, joten hinnalla ei väliä.

Vierailija
16/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rahaa ostaa merkkilääkkeitä, köyhät ostakoon rinnakkaisvalmisteita.

Burana on myös rinnakkaisvalmiste (kopiolääke), joka tuli markkinoille kun ibuprofeiinin patentti vapautui joskus 80-luvun lopussa.

Uhoamisesi on vähän samanlaista kuin ylpeilisit sillä että sinulla on varaa käydä laivalla Tukholmassa ja köyhät käyköön Tallinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän