Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin K-raudasta Motonetiin. Olen ollut nyt neljä kokonaista päivää, enkä vieläkään ole löytänyt miestä

Vierailija
07.06.2022 |

Tänään taas pitkä päivä Motonetissa edessä.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen urheilupaikkoja/kursseja.

Minut voisi iskeä vaikka kuntoportaista tai ryhmäliikuntakurssilta.

Ei kun nyt on hakusessa sellainen, jota kiinnostaa ruuvinvääntimet, terassilaudat, teräketjuöljyt ja kuhavaaput. Sellainen, joka rakentaa itse itselleen rappuset, jos niitä kokee tarvitsevansa.

Vierailija
22/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy rohkeesti moikkailemassa ja juttelemassa. Harmittavanmonella on vaimo kotona. Remonttireiska, eronnut kyllä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen urheilupaikkoja/kursseja.

Minut voisi iskeä vaikka kuntoportaista tai ryhmäliikuntakurssilta.

Mä en jaksa koko päivää juosta niitä portaita. Vai istunko vaan alimmalla ja odotan jos joku mies tulee paikalle?

Vierailija
24/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella? Onkos kovin pitkä jono varaosatiskille?

Vierailija
25/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin cittarista ihan vahingossa, oli joutunut väärälle osastolle. Ilmeisesti joku olikin päättänyt olla ostamatta ja hyljännyt.

Tuo on muuten outoa että ihmiset tekee tuota, eli ottaa matkaansa ja sitten muuttaa mielensä kesken hankintareissun ja vaan hylkää. Minä löysin kerran erinomaisen kappaleen, joku nainen oli jättänyt pakastealtaaseen! Onneksi tulin paikalle ennen kuin ehti vallan jäätyä.

Vierailija
26/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin cittarista ihan vahingossa, oli joutunut väärälle osastolle. Ilmeisesti joku olikin päättänyt olla ostamatta ja hyljännyt.

Tuo on muuten outoa että ihmiset tekee tuota, eli ottaa matkaansa ja sitten muuttaa mielensä kesken hankintareissun ja vaan hylkää. Minä löysin kerran erinomaisen kappaleen, joku nainen oli jättänyt pakastealtaaseen! Onneksi tulin paikalle ennen kuin ehti vallan jäätyä.

Sulatitko jäämiehen sydämen?

Vierailija
27/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen tänään Jyväskylän Puuiloon neljän jälkeen. Voit tulla nappaamaan minut niin pääset kakkosvaimoksi jos olet mukava ja seksuaalisesti vapaamielinen.

Nimimerkillä: Sähkötarvikehylly

Vierailija
28/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin onneani viettämällä aamupäivän Hankkijalla. Turha reissu. Naisia kyllä oli paljon puutarhamyymälässä, tämä vinkkinä palstamiehille.

Vierailija
29/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut Tinderistä ja muista netin seuraa etsivien sivuista? Ei itselläni tulisi ensimmäiseksi mieleen lähteä etsimään naista Lindexiltä, mutta huvinsa kullakin.

Vierailija
30/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen tänään Jyväskylän Puuiloon neljän jälkeen. Voit tulla nappaamaan minut niin pääset kakkosvaimoksi jos olet mukava ja seksuaalisesti vapaamielinen.

Nimimerkillä: Sähkötarvikehylly

Millainen ruuhka siellä mahtaa olla? Montakohan koettaa onneaan samalla kertaa, kun täältä sai niin hyvän vinkin, mistä yrittää?

Vierailija
31/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut Tinderistä ja muista netin seuraa etsivien sivuista? Ei itselläni tulisi ensimmäiseksi mieleen lähteä etsimään naista Lindexiltä, mutta huvinsa kullakin.

Tosi hauska. Miettikää, jos Lindexillä pasteeraisi joku köriläs, joka katselisi naisia sillä silmällä! Johan myyjät soittaisivat poliisit.

Vierailija
32/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole kovin nirso, niin Alkon hyllyltä löytyy kossupullojen vierestä osastolta B. Ei ole edes kovinkaan suuria putiikkeja eli jalat ei väsy miesten perässä juoksemiseen. 

Vierailija
33/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran K-raudassa ja olisin kysynyt tiskiltä neuvoa. Tiskillä oli kaksi myyjää, ja minua ennen oli yksi mies. MOLEMMAT myyjät menivät palvelemaan miestä, eivätkä luoneet katsettakaan minuun. Niin ja olen siis nainen.

Vierailija
34/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap ei ole kovin nirso, niin Alkon hyllyltä löytyy kossupullojen vierestä osastolta B. Ei ole edes kovinkaan suuria putiikkeja eli jalat ei väsy miesten perässä juoksemiseen. 

Ei kannata, olen tota jo kokeillut. Ei edes vilkaisseet mua vaan ottivat pullon ja lähtivät kassalle.

Vierailija
35/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeesti vaan kyselemään neuvoja sopivan näköisiltä tai vaikka vaan miettimään ääneen työkalujen kummallisuuksia. Joskus "silmien pyörittely" on eduksi, joskus voi olla viisaampi esittää pätevää itsekin remontoivaa henkilöä.  Voit vaikka kertoa myyjille millä asioilla oot, niin ne ei sitten kummeksu viipymistä.  

Meet vaikka meisselihyllylle haeskelemaan, tosin se on jo aika läpinäkyvää, mutta haittaako oikeesti, jos on vailla sopivaa. 

Vierailija
36/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko mennä sinne kauppaan sisälle asti. Voit antaa itsestäsi vääränlaisen kuvan, jos hengailet parkkipaikan reunalla tai ovensuussa.

Vierailija
37/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ovat vaimojensa käskemänä siellä.

Ainakin meikäläinen tekee motonetissä täysin itsenäisiä ostospäätöksiä vaimosta välittämättä.

M46

Vierailija
38/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko mennä sinne kauppaan sisälle asti. Voit antaa itsestäsi vääränlaisen kuvan, jos hengailet parkkipaikan reunalla tai ovensuussa.

Ne luulee et se on maksullinen ja kävelevät ohi.

Vierailija
39/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeesti vaan kyselemään neuvoja sopivan näköisiltä tai vaikka vaan miettimään ääneen työkalujen kummallisuuksia. Joskus "silmien pyörittely" on eduksi, joskus voi olla viisaampi esittää pätevää itsekin remontoivaa henkilöä.  Voit vaikka kertoa myyjille millä asioilla oot, niin ne ei sitten kummeksu viipymistä.  

Meet vaikka meisselihyllylle haeskelemaan, tosin se on jo aika läpinäkyvää, mutta haittaako oikeesti, jos on vailla sopivaa. 

Meisselihyllyllä voi nopeasti paljastua, jos ei tajua mitään niinstä torxeista ja ristipäistä. Tosinainen meneekin suoraan rautakankiosastolle, ne kanget on yksinkertaisempia.

Vierailija
40/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntai meni jo. Uusi yritys ensi vuonna paremmalla tuurilla.