Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin K-raudasta Motonetiin. Olen ollut nyt neljä kokonaista päivää, enkä vieläkään ole löytänyt miestä

Vierailija
07.06.2022 |

Tänään taas pitkä päivä Motonetissa edessä.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen urheilupaikkoja/kursseja.

Minut voisi iskeä vaikka kuntoportaista tai ryhmäliikuntakurssilta.

Ei kun nyt on hakusessa sellainen, jota kiinnostaa ruuvinvääntimet, terassilaudat, teräketjuöljyt ja kuhavaaput. Sellainen, joka rakentaa itse itselleen rappuset, jos niitä kokee tarvitsevansa.

Eikö sellainen rakenna itse itselleen vaimon, jos sellaista kokee tarvitsevansa?

Tämähän selittäisi sen, miksi miehet eivät ole näkevinäänkään naisia rautakaupassa. Kun on mielessä on jo piirustukset ja suunnitelmat oman armaan rakentamiseksi.

Vierailija
82/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikarikaupoista yrittäisin etsiä tai jonkun hifilaitteita myyvän hyllyn alta. Kyllä noita miehiä ihan varmasti jossain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä vauva palstalta saattaisitte löytää hyvän miehen 😊 täällä olisi yksi laadukas mies jos vaan tasot natsaa meillä 😊

Ei kannata olla noin kranttu. Jos haet vain omaa tasoa niin suljet monta ehdokasta pois. Voit kelpuuttaa myös itseäsi tasokkaamman naisen.

Vierailija
84/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä vauva palstalta saattaisitte löytää hyvän miehen 😊 täällä olisi yksi laadukas mies jos vaan tasot natsaa meillä 😊

😘😉

Vierailija
85/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen urheilupaikkoja/kursseja.

Minut voisi iskeä vaikka kuntoportaista tai ryhmäliikuntakurssilta.

Ei kun nyt on hakusessa sellainen, jota kiinnostaa ruuvinvääntimet, terassilaudat, teräketjuöljyt ja kuhavaaput. Sellainen, joka rakentaa itse itselleen rappuset, jos niitä kokee tarvitsevansa.

Eikö sellainen rakenna itse itselleen vaimon, jos sellaista kokee tarvitsevansa?

Tämähän selittäisi sen, miksi miehet eivät ole näkevinäänkään naisia rautakaupassa. Kun on mielessä on jo piirustukset ja suunnitelmat oman armaan rakentamiseksi.

Totta muuten 🤔

Vierailija
86/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen tänään Jyväskylän Puuiloon neljän jälkeen. Voit tulla nappaamaan minut niin pääset kakkosvaimoksi jos olet mukava ja seksuaalisesti vapaamielinen.

Nimimerkillä: Sähkötarvikehylly

Joo, ei ollut ruuhkaa kuin äijistä. Ilmeisesti ap:lle olisi vientiä enemmänkin, mutta ap päätti tehdä oharit. Turha enää vinkua täällä kun ei kelpaa vaikka selvät neuvot annettiin.

Nimimerkillä: Sähkötarvikehylly

Hei Pete voitko lopettaa nyt sen Puuilossa ramppaamisen! Niitä pistorasioita on jo ihan tarpeeksi.

T. Vaimosi

Ilmastointiputkia menen huomenna hakemaan.

Pete

Vierailija
87/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla noin kranttu. Jos haet vain omaa tasoa niin suljet monta ehdokasta pois. Voit kelpuuttaa myös itseäsi tasokkaamman naisen.

En ole kranttu. Mulle kelpaa nainen kunhan se ei ole lihava ja että se näyttää hyvälle 😊

Mutta nainen se määrittää sen olenko riittävän tasokas sille koska nainen ei pariudu alas päin.

Vierailija
88/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiennytkään että Motonetkin on nykyään auki 24/7.

Vierailija
89/91 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetin onkimadot toimii. Matoa koukkuun!

Vierailija
90/91 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastustarvikeliike on hyvä. Jokainen kalamies haaveilee kalastavasta vaimosta (ettei vaimo nipottaisi siitä, että koko kesä menee kalalla). Eli perhokalastushyllylle kyselemään vinkkejä ekan perhovavan ostoon, ja voisitko kädestä pitäen näyttää miten tällä heitetään, vinkvink.

Rautakaupassa kävijät on tosiaan usein varattuja, koska siellä käy omakotitaloasukit ja harvempi sinkku asuu omakotitalossa.

Vierailija
91/91 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko poskeen hyllyjen välissä?