Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Nainen saa aina, myös parisuhteen"

Vierailija
07.06.2022 |

Nauratti, kun luin tätä palstaa ja joku mies oli kirjoittanut parisuhdekeskusteluun seuraavan kommentin:

"Nainen, vaikka olisi kuinka ruma, saa aina. Myös parisuhteen. Ei ehkä sen kanssa kenen kanssa haluaa, mutta aina löytyy joku mies, joka myös haluaa"

Ööh, miksi kukaan nainen haluaisi parisuhteeseen jonkun kanssa, jota ei oikeasti halua? Tai seksiä joltain, jota ei oikeasti halua? Miksi miehet ovat niin katkeria naisille, eikö he ymmärrä, että seksi tai parisuhde ei anna naiselle mitään sellaisen ihmisen kanssa, jota nainen ei todellakaan oikeasti halua?

En ymmärrä noita miesten harhaluuloja naisista :D

Kommentit (2529)

Vierailija
701/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat yksilöitä ja ajattelevat kaikista asioista eri tavalla.

Esim. itsellä ei ole väliä onko mies kalju, pitkähiuksinen vai lyhythiuksinen tai hyvätuloinen.

Haluaisin miehen, joka ei hermostu helposti ja on ystävällinen ja mukava. Haluaisin myös miehen joka kuuntelee minua niin ettei selaa samalla kännykkää ja jonka kanssa asioista voi keskustella. Miehen joka auttaa kotitöissä ja joka esim. hieroo hartioitani.

Eli haluaisin miehen, jonka kanssa on hyvä olla. Miehen täytyisi myös olla luotettava eli ei petä. En tykkää myöskään pelimiehistä, joilla on ollut paljon seksikumppaneita.

Miehen täytyisi myös huolehtia hygieniastaan eikä saisi käyttää liikaa alkoa.

Jos mies täyttäisi nuo kriteerit niin voisi olla vaikka työtön.

Itse en halua miestä joka toimii tietyssä ammatissa, koska en halua miestä joka on tottunut määräämään muita.

Mies ei saa myöskään olla besserwisser.

Naiset ei halua neuvomista. Osataan kysyä, jos tarvitaan jossain apua.

Vierailija
702/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. itsellä ei ole väliä onko mies kalju, pitkähiuksinen vai lyhythiuksinen tai hyvätuloinen.

Haluaisin miehen, joka ei hermostu helposti ja on ystävällinen ja mukava. Haluaisin myös miehen joka kuuntelee minua niin ettei selaa samalla kännykkää ja jonka kanssa asioista voi keskustella. Miehen joka auttaa kotitöissä ja joka esim. hieroo hartioitani.

Eli haluaisin miehen, jonka kanssa on hyvä olla. Miehen täytyisi myös olla luotettava eli ei petä. En tykkää myöskään pelimiehistä, joilla on ollut paljon seksikumppaneita.

Itse en halua miestä joka toimii tietyssä ammatissa, koska en halua miestä joka on tottunut määräämään muita.

Missään nimessä en halua asua samassa asunnossa miehen kanssa joka huomauttelee asioista eli tietyt ammatit on ehdoton No no

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos se yhtään helpottaa, useat miehet eivät saa parisuhdetta lainkaan, vaikka olisivat valmiita antamaan mahdollisuuden kenelle tahansa naiselle. Rima on niin matalalla, että mitään ennakko-oletuksia tai -vaatimuksia ei ole.

Miettikää, miltä sellaisen ihmisen elämä tuntuu, ihan oikeasti. Olisi siis valmis kokeilemaan suhdetta kirjaimellisesti kenen tahansa kanssa, mutta koskaan ei tule minkäänlaista vastakaikua. Mitähän se tekee itsetunnolle?

Koettakaa ajatella tätä ihan ihmisinä, ilman, että alatte heti pilkkaamaan tai vääntämään vitsiä.

Mutta miksi?! Miksi ihmeessä kukaan olisi valmis viettämään aikaa ihmisen kanssa, josta ei edes pidä? En vaan tajua. 

Hyviä kysymyksiä johon vastaus on tietysti "ei tarvitse"

Mutta miksi? Miksi alat pilkkaamaan miehiä ja miksi tässäkin ketjussa sadat naiset nauttivat miesten solvaamisesta?

Hei jos haluat että tuota mielikuvitusmiestä ajatellaan ihmisenä, vastaa häntä koskeviin kysymyksiin. Nyt et osaa keskustella asiallisesti.

Vastasin ettei tarvitse. 

Vastaa itse miksi alat pilkkaamaan miehiä ja miksi sadat naiset ketjussa nauttivat miesten solvaamisesta.

Eihän tässä pilkata. Ihmetellään vaan teidän palstamiesten käsitystä parisuhteiden laadusta.

Meidän palstamiesten? Kas nyt aloit pilkkaamaan jo minuakin.

En minä ole esittänyt aloituksessa kuvattua näkemystä parisuhteista.

Tunnut vihaavan miehiä, oletko koskaan selvittänyt syytä siihen?

Niin. Teidän palstamiesten. Sinä ja kaltaisesi vänkyttäjät, joita ei onneksi tosielämässä kohtaa. Teidän kaltaisianne miehiä minä kyllä myönnän vihaavani, mutta kuten sanottu, ette kuulu tuttavapiiriini.

Sinua siis häiritsee kun joku kysyy motiivia miesvihaketjussa raivoamiselle? Vihaat miestä joka rohkenee ihmetellä asiaa?

Sä et tajua kuinka toksinen manosphere yhteisöt voivat olla. Uusimpana ollaan kehitetty huijausapit minkä kautta miehet kyttää somessa naisia, feikkaa livelähetyksiä ja käyttää koodeja luodakseen hedelmällisen kuuloisia keskusteluita. Tiedätkö mitä nämä keinot ei poista? Mulkkuutta. Nainen saapuu treffeille huomatakseen miehen olevan jptain aivan muuta.

Niin ja se teidän ihailema tekki-Ethan asuu Miamissa missä maksullisen saa kämpilleen alta tunnissa. Et näin.

Et vastannut kysymykseen millään tavalla. En ole Miamissa, en usko että sinäkään olet. Tosin en tiedä edes kuka tai mikä on "tekki-Ethan" mutta kaikki naiset ilmeisesti tietää hänet ja hän on jotenkin ajankohtainen suomessa.

Älä jauha sontaa. Miehet imee oppeja manosphere yhteisöistä.

Syy miksi Ethan on ajankohtainen johtuu viekkaasta tavasta joilla naisvihaajakin voi huijata naisen treffeille ja halutessaan satuttaa tätä.

Elätkö itse jonkinlaisessa kuplassa myös? Luulen, että suurin osa naisista ja miehistä ovat aivan tavallisia ihmisiä. Sun kannattaisi myös kurkistaa tosielämään eikä miettiä Ethania, joka on vain yksi poikkeus.

Vierailija
704/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo besserwisserit on ärsyttäviä, tietävät muka kaikista asioista kaiken.

Ei sellaista miestä missään nimessä. Yrittävät myös nolata naisen.

Vierailija
705/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa aina. Voi olla, että saa seksiä, muttei orgasmia. Keho on viisas ja jos olo miehen kanssa ei ole turvallinen (pelkkä panija ei luo turvallista ja välittävää ilmapiiriä), monen naisen keho menee sulkutilaan. Eli nainen saa munaa, muttei nautintoa.

Sama homma parisuhteen kanssa. Totta kai saisin jonkun hampuusin tänne nurkkiini nauttimaan ylläpidosta, jos omaa rimaa ei olisi lainkaan, mutta miksi se olisi jotenkin tavoiteltava tila?

Vierailija
706/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyissä ammateissa olevat miehet jyräävät kaikki naisen mielipiteet. Pitävät itseään muita parempina. En missään nimessä halua sellaista miestä.

Vierailija
707/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä ammateissa olevat miehet jyräävät kaikki naisen mielipiteet. Pitävät itseään muita parempina. En missään nimessä halua sellaista miestä.

Työpaikoillakin yrittävät nolata naisia. Heitä pidetään kylminä ja ilkeinä miehinä.

Vierailija
708/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomeille maalaismiehille pitäisi olla kelan kustantama bordellipassi jotta saisimme tarpeet tydytettyä.

Vierailija
709/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikoillakin yrittävät nolata naisia. Heitä pidetään kylminä ja ilkeinä miehinä.

Heillä on vahva itsetunto. Naiset lähtevät hiljaa pois ja ajattelevat, että mikä kusipää.

Vierailija
710/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa unohtuu taas mitä markkina-arvoteoria on.

Kuten aina, naiset yrittävät kumota teorian negatiivisilla esimerkeillä. "Minä en pitänyt komeasta ja rikkaasta miehestä X, niinpä MAT ei ole totta".

MAT mittaa toteutuneita pariutumisia ja kiinnostumisia. Sillä ei ole mitään merkitystä kenestä et pitänyt.

Jos pariuduit oman tasoisesi kanssa, MAT toteutui. Jos geneettisesti stereotyypisen komeasta miehestä piti enemmistö naisista, MAT toteutui.

MAT ei väitä etteikö ns. kemialla tai yhteensopivuudella olisi merkitystä. MAT kertoo että ennen kuin niillä on merkitystä, tasojen on kohdattava. Taso on siis ensisijainen kriteeri.

Vierailija
711/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naisilla kun miehillä on ongelmia sellaisen parisuhteen saamisessa, mikä itseä mielyttäisi. On kuitenkin tilastollinen fakta, että naiset saa deittipalveluissa massiiviset määrät yhteydenottoja kun taas miehet keskimäärin hyvin vähän. Koska naiset on tottuneet siihen, että ihan ok. oman tasoiset miehet lähestyy jatkuvasti, he eivät osaa arvostaa sitä. Siis vähän kun miljonäärin lapsen mielestä pränikkäuusi mersu on ihan surkea auto kun kaverin iskällä on ferrari.

Kun itse etsin vuosia sitten parisuhdetta, niin nettideittipalvelussa tuli yksi kiinnostunut. Kyseinen nainen oli sairaalloisen lihava. En tarkoita mitään vähän pulskaa. Itse siinä vaiheessa olin akateeminen opiskelija ja sporttinen kroppa (ei ylipainoa). Miettikääs naiset tätä omalle kohdalle, niin osaatte suhteuttaa. Jos teille nettideittipalvelussa tulisi samanlainen tilanne.

Kaveripiirissä on tämä tilanne. Miehistä valtaosa akateemisesti koulutettuja, sporttisia, aktiivisia, elämänhallinta kunnossa jne. Kun tällainen sinkkumies menee tinderiin ja järkkää treffejä, niin muutaman treffin jälkeen viimeistään tulee se klassinen "sä oot ihan kiva, mutta mulle vaan ei tullut sitä ihastumisen tunnetta joten tää oli tässä".

Vierailija
712/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Kuten aina, naiset yrittävät kumota teorian negatiivisilla esimerkeillä. "Minä en pitänyt komeasta ja rikkaasta miehestä X, niinpä MAT ei ole totta".

MAT mittaa toteutuneita pariutumisia ja kiinnostumisia. Sillä ei ole mitään merkitystä kenestä et pitänyt.

Jos pariuduit oman tasoisesi kanssa, MAT toteutui. Jos geneettisesti stereotyypisen komeasta miehestä piti enemmistö naisista, MAT toteutui.

MAT ei väitä etteikö ns. kemialla tai yhteensopivuudella olisi merkitystä. MAT kertoo että ennen kuin niillä on merkitystä, tasojen on kohdattava. Taso on siis ensisijainen kriteeri.

Kemiaa joko on tai ei. Esim. itse pidän tällä hetkellä erästä kaljua miestä erittäin komeana. Hänellä on kasvot jotka vetoavat minuun. Hän on pienipalkkainen eli ei rikas.

Vierailija
713/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähillä kriteereillä etsit miestä. Onko tällaisia naisia vielä oikeasti olemassa, vai oliko tämä taas jotakin kieroa trollaamista?

Vierailija
714/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Kemiaa joko on tai ei. Esim. itse pidän tällä hetkellä erästä kaljua miestä erittäin komeana. Hänellä on kasvot jotka vetoavat minuun. Hän on pienipalkkainen eli ei rikas.

Minkä on oma ulkonäöllinen tasosi ja millaiset tulosi ovat?

"Ulkonäköä on kehuttu" ei kelpaa vastaukseksi, se ei kerro mitään.

Vierailija
715/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä on deitti ilmoituksissa tekstit pielessä ja naiset ei ota yhteyttä sen takia.

Yksi mies oli laittanut ilmoitukseen että naisen pitäisi arvostaa siisteyttä eli kyseessä on joku siivouksesta supertarkka mies.

Tuon miehen ulkonäössä ei ollut vikaa, mutta tekstissä oli sitä sun tätä mitä naiset miettivät, että mitä mies niillä tarkoittaa eli ei jatkoon.

Vierailija
716/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun te miehet niin hyvin tiedätte minkälainen mies saa naisia, niin miksi te ette tee itsestänne sellaista miestä ja ala saada niitä naisia? Jos ei ole siunattu oikeanlaisella leualla ja hiusrajalla, sitähän voi kompensoida rahalla ja statuksella. Jos ei ole niitä entuudestaan, kouluttaudu ja hankkiudu hyväpalkkaiseen statustyöhön. Jos taas on jaettu sen verran huonot kortit että ei riitä ulkonäkö eikä älykään, sitten voi varmaan alkaa jännäksi. Joka tapauksessa vaihtoehtoja on. Tämänkin ajan mitä sä käytät vauvapalstalla mammojen ja mummojen kanssa vääntämiseen voisit käyttää itsesi muokkaamiseen siihen suuntaan jolla niitä nuoria ja hyvännäköisiä naisia saa.

Kuten sanottu, niin en ole koskaan arvottanut naisia niin korkealle että alkaisin leikkimään jotain leikkejä ihan vain naisen saamiseksi. Naiset eivät itse tee mitään parantaakseen itseään, vain miesten pitäisi muka tehdä jotain. Tällä hetkellä olen parisuhteessa ja kelpaan ihan omana itsenäni, ja jos tämä suhde joskus päättyy niin siihen päättyy myös minun parisuhdehistoriani naisten kanssa :). Ei ole mitään intressiä enää etsiä mitään. 

Kiva kuulla! Opin eilen tästä ketjusta, että aivan kaikki miehet arvioivat naisia numeroin.

Millä numeroarvolla arvioisit kumppanisi? Koetko tyytyneesi, vai oletko onnellinen? Rakastatko kumppaniasi?

Vierailija
717/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nomeille maalaismiehille pitäisi olla kelan kustantama bordellipassi jotta saisimme tarpeet tydytettyä.

Niin Saksaan viikon eheytysmatkalle, jotta jaksaa taas painaa vuoden. Sit sama uudestaan seuraavana vuonna.

Vierailija
718/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Minkä on oma ulkonäöllinen tasosi ja millaiset tulosi ovat?

"Ulkonäköä on kehuttu" ei kelpaa vastaukseksi, se ei kerro mitään.

Ja samaan hengenvetoon, tarkempi kuvaus miehestä kiitos. Pituus, kropan malli, kasvojenpiirteet, jne. Onko mies itsevarma, matalaääninen, tms?

Vierailija
719/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähillä kriteereillä etsit miestä. Onko tällaisia naisia vielä oikeasti olemassa, vai oliko tämä taas jotakin kieroa trollaamista?

Ei ole trollaamista.

Asiaan ehkä vaikuttaa, että olen ollut narsistisen miehen kanssa ja raha ei todellakaan merkitse vaan miehen luonne.

Vierailija
720/2529 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä on deitti ilmoituksissa tekstit pielessä ja naiset ei ota yhteyttä sen takia.

Yksi mies oli laittanut ilmoitukseen että naisen pitäisi arvostaa siisteyttä eli kyseessä on joku siivouksesta supertarkka mies.

Tuon miehen ulkonäössä ei ollut vikaa, mutta tekstissä oli sitä sun tätä mitä naiset miettivät, että mitä mies niillä tarkoittaa eli ei jatkoon.

Ikinä en tuollaisen kanssa treffeille lähtisi. Etsiikö jotain kotiorjaa??? Tai on itse joku neuroottinen siivoaja?