Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia viidenkympin villityksiä

Vierailija
27.03.2026 |

Teillä on ollut? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että "kärsin" jo nyt 5-kympin villityksestä, siihen vielä 5 vuotta aikaa, mutta oireet täsmäävät. 

Olen havahtunut siihen, että NYT on aika elää, tehdä ja kokea, kun elämä menee niin nopeasti, mutta vielä kuitenkin pystyy kaikkeen. Ja kaiken mahdollistava huumaava vapauskin on koittanut, kun nuorinkin lapsista täyttää ihan juuri 18.

Aloin treenaamaan tavoitteellisesti pari vuotta sitten, alan olla tosi hyvässä kunnossa, painoa pudonnut 25 kg ja nykyinen paino alkaa nykyään vitosella, olen samoissa mitoissa kuin lukioaikoinani. 

Olen todella innoissani elämästäni ja harrastuksistani, vietän ystävieni kanssa miltei yhtä paljon aikaa kuin parikymppisenä. 

On paljon suunnitelmia; aion treenata triathloniin, ajaa ensi kesänä moottoripyöräkortin (se jos mikä aika kliseistä, vai mitä) ja suorittaa green cardin. 

Ihana vaihe! 

Vierailija
2/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies vaihtoi vanhan naisena 3 kymppiseen ja meinaa vielä perheen perustaa.

Vierailija
4/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin mies vaihtoi vanhan naisena 3 kymppiseen ja meinaa vielä perheen perustaa.

Oliko sukunimi Lipponen?

Vierailija
5/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olen ollut yhtä tasapaksu pöljä siitä lähtien, kun täytin 16. M66

Vierailija
6/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt. Mulla on ollut kuusivuotta vaikea masennus, että ehkä se on jemmannut villitykseni. 

Vierailija
7/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvän tähden jaksa mitään villityksiä. Olen aivan kuoleman väsynyt, hädin tuskin jaksaa hengittää. Sen verran elämää olen nähnyt, etten mitään siitä enää kaipaa. Pääsisipä pois. 

Vierailija
8/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvän tähden jaksa mitään villityksiä. Olen aivan kuoleman väsynyt, hädin tuskin jaksaa hengittää. Sen verran elämää olen nähnyt, etten mitään siitä enää kaipaa. Pääsisipä pois. 

Naurahdin - niin samat fiilikset. Kaikki on nähty ja koettu, sen lisäksi tämä tappoväsymys joka ei helpota millään levolla. Ikiuni olisi kyllä poikaa.

Vierailija
9/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla,mutta nuoret naiset ovat kuumana minuun. T M52, 190 cm

Vierailija
10/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraat keskusteluja täällä on monella viidenkympinvillitys! Otsikosta näkyy! Ne ovat kyllä ihan mielikuvitusta ja dementikon puheita

Vierailija
11/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei villityksiä. Yritän vaan selvitä hormonimuutoksista. 

Vierailija
12/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli pihaan avomallinen Porsche 911.

Vierailija
13/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että "kärsin" jo nyt 5-kympin villityksestä, siihen vielä 5 vuotta aikaa, mutta oireet täsmäävät. 

Olen havahtunut siihen, että NYT on aika elää, tehdä ja kokea, kun elämä menee niin nopeasti, mutta vielä kuitenkin pystyy kaikkeen. Ja kaiken mahdollistava huumaava vapauskin on koittanut, kun nuorinkin lapsista täyttää ihan juuri 18.

Aloin treenaamaan tavoitteellisesti pari vuotta sitten, alan olla tosi hyvässä kunnossa, painoa pudonnut 25 kg ja nykyinen paino alkaa nykyään vitosella, olen samoissa mitoissa kuin lukioaikoinani. 

Olen todella innoissani elämästäni ja harrastuksistani, vietän ystävieni kanssa miltei yhtä paljon aikaa kuin parikymppisenä. 

On paljon suunnitelmia; aion treenata triathloniin, ajaa ensi kesänä moottoripyöräkortin (se jos mikä aika kliseistä, vai mitä) ja suorittaa green cardin. 

Ihana vaihe! 

Hengästyttää jo pelkkä tuon lukeminen.

Vierailija
14/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää vanhushoidon tila, ja yritän saada kuolinapteekkia kokoon omatoimieutanasiaa varteen ennen kuin tulee muistisairaus. Siinä sitä on villitystä kerrakseen.

Vierailija
15/15 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana vaihe! 

Hengästyttää jo pelkkä tuon lukeminen.

Jep. Otin piippua ja siirryin lepäämään sohvalta sänkyyn. Olen jo yökkärissä. Oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi